Singel?

evve

=)
Singel singel singel...(nästan melodiiskt) Plus en å annan vän som saknar en till å från. Hade man kunnat nöjt sig med om man vore så lättroad i tillvaron. Ultimata vore väl lite trevligt att hitta nån singular med lika gasfriskt intresse som en själv:) Bra tråd detta..
 

britt-mari

New member
Någon som har lust att köra med upp till Falkenberg 21/9 och kolla in roadracing?
Saknas båge har jag plats på "bönpallen" ;)

Det skulle vara jättekul - men jag ska på SMC-årsmöte 20/9, och vet inte om jag kan fara iväg båda dagarna. Men skåningar: kom till årsmötet - det är väl en bra mötesplats! Ang. 21/9 - vilka tider är det som gäller?
Tyvärr är hojen "död".
mvh
Britt-Mari
 

Prinsessan

New member
Det skulle vara jättekul - men jag ska på SMC-årsmöte 20/9, och vet inte om jag kan fara iväg båda dagarna. Men skåningar: kom till årsmötet - det är väl en bra mötesplats! Ang. 21/9 - vilka tider är det som gäller?
Tyvärr är hojen "död".
mvh
Britt-Mari


Har köpt singelringen idag. Den är urläcker och jag bär den med stolthet!!! Tack för tipset. (Långt bak i denna tråd). ;)
 

NoMekk

New member
Det skulle vara jättekul - men jag ska på SMC-årsmöte 20/9, och vet inte om jag kan fara iväg båda dagarna. Men skåningar: kom till årsmötet - det är väl en bra mötesplats! Ang. 21/9 - vilka tider är det som gäller?
Tyvärr är hojen "död".
mvh
Britt-Mari

Det blir varken hackat eller malet för mig den helgen :(
Jobb och barn tar ut sin tribut, så Pannan får vila kommande helg!

Kommer dock att hålla ett vakande öga på denna tråd efter någon annan singelhojträff :)
 

Prinsessan

New member
Singel Mingel på mc-mässan

Hör upp alla singlar! SMC ordnar Singel Mingel på lördag eftermiddag under mässan. Håll ögonen och sinnena öppna. Kom till SMC's monter och få ett klistermärke, följ med till baren och mingla. Vem vet vad som kan hända? :D
 

Ballhead

New member
Hör upp alla singlar! SMC ordnar Singel Mingel på lördag eftermiddag under mässan. Håll ögonen och sinnena öppna. Kom till SMC's monter och få ett klistermärke, följ med till baren och mingla. Vem vet vad som kan hända? :D

Bra, då hinner gumman dumpa mig på förmiddagen ;)
 

Aragorn

New member
Hej!

Det här kanske man skulle prova.:)

Jag är en MC-intresserad singelkille från Skövde som skulle tycka att det vore skoj att träffa någon likasinnad singeltjej.

Hejsvejs!
 

Phiee

New member
Gammal tråd...

men är man ny medlem så måste man ju få chans att vara med :)

Singeltjej från Skåne som kämpar på med kortet, hoppas att hinna med det i år. Det är så mycket annat i livet som bör göras, men ska nog se till att finna tid till kortet :cool:

Lite nyfiken...hur har det gått för er som svarade på tråden när den var ny? Hur gick det på SingelMingel träffen?

/Phiee
 

Mia28

New member
hum...

;)Tjena Micael!
Detta e en mc intresserad brutta som är ägare av en yamaha xj 600, jag har mitt första år nu som mc förare, tung mc har jag kort för men kände att d va lika bra att börja me en mindre för säkerhets skull..,jag vet ju mina begränsningar och sen e jag väldigt fartglad:))
Jag va å tittade på din sajt noon, det verkar ju väldigt bra...
Vem e du annars då, vad kör du me för båge osv?!
/Mia (grundskolelärare och lantis):D
HEJ!

Jag heter Micael Karlsson... har företaget NOON. Jag vet att man inte får göra reklam här.. men saken är den att jag försöker bygga upp en MC Community som bland annat har en Dating funktion. Tänkte fokusera mig på MC intresserade personer. Tänkte dessutom inte bara satsa på koppleri (ursäkta ordvalet) utan även om man som par vill träffa par (för att åka båge)...

Allt är gratis (jag är sökande singel själv, fniss)... Nu har jag en super simpel dating funktion men jag är med som beta testare (försökskanin) i en produkt som är under utveckling. När den är färdig kommer jag att smacka in den på NOON siten... men redan nu kan ni börja lägga in er och börja små date:a om ni vill.

De saker som jag lagt in till dags dato i http://www.noon.se är (obs allt är gratis):
Dating
* Köp / sälj (tjoa till om det saknas några kategorier)
* Blogg (skriv ändlösa MC berättelser eller dagbok på nätet)
* Chatt (ursimpel chatt - kommer kanske bättre om ni vill ha det)
* Snabb meddelanden (meddelanden mellan medlemmarna utan att exponera riktiga namnet eller e-postadressen)
* Bildbibliotek (dela med dig av dina bilder)
* Skapa länkar till polare på siten
* Almanacka (lägg in händelser sjäv... lägg in mässor, fester och andra MC relaterade saker. Idag är det den enda saken som jag modererar.)

Rocka på alla MC Nissor och Nissar...
 

Scotsman

New member
Glöden.

Vi var några som satt och pratade om dejtingsajter på nätet och att det vore lyckat att vi inom hojkollektivet kunde få kontakt med likasinnade singlar. Därför gör jag ett upprop här! De som är singlar och som vill ändra på det, eller som vill få kontakt med andra singlar alt de som vill träffa lite trevligt folk, ni kanska ska läsa det här lite närmare... Vad tycker ni att vi ska göra för att få kontakt med varandra? Är det någon som vågar skylta med att de är singel här på sidan? Jag kan bara föreställa mig att det är många som sitter ensamma hemma i höstmörkret och önskar att de hade sällskap i tv-soffan. Eller är jag helt ute och cyklar?

Kanske ett eget forum enbart för singlar? ;) *skrattar*

I vilket fall som helst så kan jag tala om att i SMC Västmanlands styrelse och valberedning så är vi fyra singlar - bara så ni vet... :p

Hej Ella! Nu har jag läst alla kommentarer i den här singeltråden, alla 16 sidorna! Jag tycker att det är ett bra initiativ att du vill att mc intresserade singlar ska kunna träffas o trivas, tillsammans. Själv är jag singel, 38 år o kör hoj och bor i Dalarna.

Tråkigt att intresset eller glöden verkade dö ut mot slutet av tråden. Jag tror fortfarande att behovet finns för en singelträff ute i landet. Du kanske ska kontakta nån på MC-Folket o höra om de kan dra igång nånting? Man ordnade visst en singel träff på Mc mässan i Stockholm i år, via SMC, men tyvärr kunde jag inte närvara just den dan. Det hade varit intressant annars.

Vem vet jag kanske hör av mig till SMC själv o ber de ta reda på om det finns nån möjlighet att ordna någon mer singelträff? :)

Ha det gott o tack för ditt initiativ!
 

STP-69

New member
Hej Ella! Nu har jag läst alla kommentarer i den här singeltråden, alla 16 sidorna! Jag tycker att det är ett bra initiativ att du vill att mc intresserade singlar ska kunna träffas o trivas, tillsammans. Själv är jag singel, 38 år o kör hoj och bor i Dalarna.

Tråkigt att intresset eller glöden verkade dö ut mot slutet av tråden. Jag tror fortfarande att behovet finns för en singelträff ute i landet. Du kanske ska kontakta nån på MC-Folket o höra om de kan dra igång nånting? Man ordnade visst en singel träff på Mc mässan i Stockholm i år, via SMC, men tyvärr kunde jag inte närvara just den dan. Det hade varit intressant annars.

Vem vet jag kanske hör av mig till SMC själv o ber de ta reda på om det finns nån möjlighet att ordna någon mer singelträff? :)

Ha det gott o tack för ditt initiativ!

Låter bra att du fixar detta. Det är ju inte så långt till dalarna från Gävle.
Jag föranmäler mig:D
 

Ella

New member
Hej Ella! Nu har jag läst alla kommentarer i den här singeltråden, alla 16 sidorna! Jag tycker att det är ett bra initiativ att du vill att mc intresserade singlar ska kunna träffas o trivas, tillsammans. Själv är jag singel, 38 år o kör hoj och bor i Dalarna.

Tråkigt att intresset eller glöden verkade dö ut mot slutet av tråden. Jag tror fortfarande att behovet finns för en singelträff ute i landet. Du kanske ska kontakta nån på MC-Folket o höra om de kan dra igång nånting? Man ordnade visst en singel träff på Mc mässan i Stockholm i år, via SMC, men tyvärr kunde jag inte närvara just den dan. Det hade varit intressant annars.

Vem vet jag kanske hör av mig till SMC själv o ber de ta reda på om det finns nån möjlighet att ordna någon mer singelträff? :)

Ha det gott o tack för ditt initiativ!

Hejsan!

Det var mycket riktigt en singelträff på mässan. I övrigt vet jag inte om några singelaktiviteter är inplanerade. Nackdelen är att många inte vågar ge sig tillkänna - de vågar inte vara med på dessa singelträffar. Jag tror också att behovet finns, frågan är bara hur man skulle göra för att det ska få genomslag?! Det går inte att ordna endast en singelaktivitet. Ska det fungera så lär man ha det som ett inslag till en redan välbesökt aktivitet, som tex mässa eller mc-träff. Sen är det ju lite upp till arrangörerna vad det ska bli av det.

De som är intresserade får gärna komma med förslag! :)
 

Scotsman

New member
Låter bra att du fixar detta. Det är ju inte så långt till dalarna från Gävle.
Jag föranmäler mig:D

Fixar o fixar. . ? Det skadar ju inte att höra av sig till SMC o tala om att det finns ett intresse för någon form av singelträff, eller? Vem vet vart det kan leda till. :)

Dalarna är ju rätt vackert också. :)
 
Top