Singel?

Ella

New member
Vi var några som satt och pratade om dejtingsajter på nätet och att det vore lyckat att vi inom hojkollektivet kunde få kontakt med likasinnade singlar. Därför gör jag ett upprop här! De som är singlar och som vill ändra på det, eller som vill få kontakt med andra singlar alt de som vill träffa lite trevligt folk, ni kanska ska läsa det här lite närmare... Vad tycker ni att vi ska göra för att få kontakt med varandra? Är det någon som vågar skylta med att de är singel här på sidan? Jag kan bara föreställa mig att det är många som sitter ensamma hemma i höstmörkret och önskar att de hade sällskap i tv-soffan. Eller är jag helt ute och cyklar?

Kanske ett eget forum enbart för singlar? ;) *skrattar*

I vilket fall som helst så kan jag tala om att i SMC Västmanlands styrelse och valberedning så är vi fyra singlar - bara så ni vet... :p

Guzzi-Leif

New member
Vi var några som satt och pratade om dejtingsajter på nätet och att det vore lyckat att vi inom hojkollektivet kunde få kontakt med likasinnade singlar. Därför gör jag ett upprop här! De som är singlar och som vill ändra på det, eller som vill få kontakt med andra singlar alt de som vill träffa lite trevligt folk, ni kanska ska läsa det här lite närmare... Vad tycker ni att vi ska göra för att få kontakt med varandra? Är det någon som vågar skylta med att de är singel här på sidan? Jag kan bara föreställa mig att det är många som sitter ensamma hemma i höstmörkret och önskar att de hade sällskap i tv-soffan. Eller är jag helt ute och cyklar?

I vilket fall som helst så kan jag tala om att i SMC Västmanlands styrelse och valberedning så är vi fyra singlar - bara så ni vet... :p

Bra, klokt och viktigt initiativ!
Vi är icke enbart mc-freaks - vi är människor också!
Om/när jag blir singel igen kommer jag såklart att anmäla mig på listan ögonaböj. Till dess: Lycka till med ambitionerna att skaffa vänner på olika plan!

Olsson

New member
Ja, det var vekligen ett bra initiativ!

Själv är jag ju ganska blyg och har svårt med det motsatta könet. Javisst, någon enstaka bekant kanske finns, men ingen som man skulle våga fråga om att få träffa. Kanske kan man här på SMC snart få tag på en stadig biker-stekar-kvinna med mycket läder och som man även kan få rasta sig lite på. :)

Ella

New member
Ja, det var vekligen ett bra initiativ!

Själv är jag ju ganska blyg och har svårt med det motsatta könet. Javisst, någon enstaka bekant kanske finns, men ingen som man skulle våga fråga om att få träffa. Kanske kan man här på SMC snart få tag på en stadig biker-stekar-kvinna med mycket läder och som man även kan få rasta sig lite på. :)

De som inte märkt det än - på SMCs storkurshelg samt årsmöte händer det mkt... Det är MÅNGA som träffats tack vare SMC under åren! Ett forum kan ju vara bra till mycket - bland annat att lära känna varandra!

Nu har ju jag vågat tala om att jag är singel och hoppas på att träffa någon - får se om någon annan också vågar! ;)

Göran0520

New member
Hej.
Jag tycker det är en bra idé med en singelsajt.
På det viset, så kan man träffa singlar av motsatt kön med samma intresse.
Fortsätt och jobba på det.

M.v.h / Göran

Guzzi-Leif

New member
Hej.
Jag tycker det är en bra idé med en singelsajt.
På det viset, så kan man träffa singlar av motsatt kön med samma intresse.
Fortsätt och jobba på det.

M.v.h / Göran

Eller singlar av SAMMA kön för de som är lagda åt det hållet ;)
Så har vi blivit lite mer neutrala/korrekta - ingen utanför liksom.

totted

New member
Knutte söker fru...

Kan de va nått för TV4. En massa singlar (den mänskliga varianten) träffas på en camping. Mingellekar, speeddating, dans och kläm. Massbröllop året efter. Kalla mig Amour (eller kopplare):D

Mikaman

New member
Kan de va nått för TV4. En massa singlar (den mänskliga varianten) träffas på en camping. Mingellekar, speeddating, dans och kläm. Massbröllop året efter. Kalla mig Amour (eller kopplare):D

Det här var kul! :)
Man skulle kunna leta reda på en halvförfallen gammal nedlagd motorcykelfabrik. Där kan man låta ett gäng råbarkade gjutjärnsknuttar och en samling hårgeléstylade raceputtar försöka komma överens om en lycklig motorcykeltillvaro. En given tittarsucce!

Marie

Banned
Det här var kul! :)
Man skulle kunna leta reda på en halvförfallen gammal nedlagd motorcykelfabrik. Där kan man låta ett gäng råbarkade gjutjärnsknuttar och en samling hårgeléstylade raceputtar försöka komma överens om en lycklig motorcykeltillvaro. En given tittarsucce!

För en tid sedan var Suecia-verken (fabriksbyggnaden alltså) till salu......;)

Micael Karlsson

New member
HEJ!

Jag heter Micael Karlsson... har företaget NOON. Jag vet att man inte får göra reklam här.. men saken är den att jag försöker bygga upp en MC Community som bland annat har en Dating funktion. Tänkte fokusera mig på MC intresserade personer. Tänkte dessutom inte bara satsa på koppleri (ursäkta ordvalet) utan även om man som par vill träffa par (för att åka båge)...

Allt är gratis (jag är sökande singel själv, fniss)... Nu har jag en super simpel dating funktion men jag är med som beta testare (försökskanin) i en produkt som är under utveckling. När den är färdig kommer jag att smacka in den på NOON siten... men redan nu kan ni börja lägga in er och börja små date:a om ni vill.

De saker som jag lagt in till dags dato i http://www.noon.se är (obs allt är gratis):
Dating
* Köp / sälj (tjoa till om det saknas några kategorier)
* Blogg (skriv ändlösa MC berättelser eller dagbok på nätet)
* Chatt (ursimpel chatt - kommer kanske bättre om ni vill ha det)
* Snabb meddelanden (meddelanden mellan medlemmarna utan att exponera riktiga namnet eller e-postadressen)
* Bildbibliotek (dela med dig av dina bilder)
* Skapa länkar till polare på siten
* Almanacka (lägg in händelser sjäv... lägg in mässor, fester och andra MC relaterade saker. Idag är det den enda saken som jag modererar.)

Rocka på alla MC Nissor och Nissar...

Ella

New member
Wow! Det här var då mer än jag hade räknat med, men det låter toppen!

Tja, det verkar gå att göra TV av vilket skit som helst nu för tiden så det är ju inte helt omöjligt... *ler*

@nderz

New member

Kul initiativ, finns många hojåkare som e singlar.
Nu e ju inte alla ute efter en ny partner, kul å hitta andra som vill ut å åka hoj bara. Sen vet man ju inte vad som händer sen:D , det visar sig.

Ella

New member
Kul initiativ, finns många hojåkare som e singlar.
Nu e ju inte alla ute efter en ny partner, kul å hitta andra som vill ut å åka hoj bara. Sen vet man ju inte vad som händer sen:D , det visar sig.

Absolut! Jag vet att det är många som vill ha lite åksällskap och det är ju jättebra! :) Det här forumet kan användas till mycket... :)

Avarage

New member
Vadå¨VÅGAR berätta!???

Är det något att skämmas över, att man är singel???

Jag brukar bla. presentera mig, bland deltagarna på våra kurser som singel. Fast syftet är då att "lätta på stämningen" och "bryta ev. barriärer" för att det skall bli lättare att få deltagarna att öppna sig! Än så länge verkar det funka hyfsat i kombination med annat vi/jag gör så DET tänker jag inte ändra på. För än... :D

Mvh!
// Niklas

Ella

New member
Vadå¨VÅGAR berätta!???

Är det något att skämmas över, att man är singel???
// Niklas

Nej, jag tycker inte att man ska skämmas, men det finns nog de som inte gärna skyltar med det. Jag tror att många är rädda för att man ses som resterna som blev kvar när alla har roffat åt sig (ha ha ha) - rädd att ses som misslyckad. Obs! Detta är bara en teori - jag säger inte att det är så...

Nu vet ju både du och jag att vi knappast är resterna som blivit över - vi är ju bäst! ;)

aRWe

Member
Nej, jag tycker inte att man ska skämmas, men det finns nog de som inte gärna skyltar med det. Jag tror att många är rädda för att man ses som resterna som blev kvar.
vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvöver
Resterna som blev kvar:confused: Det vet väl alla att singlarna står vvvv alla andra:D

@nderz

New member
Nej, jag tycker inte att man ska skämmas, men det finns nog de som inte gärna skyltar med det. Jag tror att många är rädda för att man ses som resterna som blev kvar när alla har roffat åt sig (ha ha ha) - rädd att ses som misslyckad. Obs! Detta är bara en teori - jag säger inte att det är så...

Nu vet ju både du och jag att vi knappast är resterna som blivit över - vi är ju bäst! ;)

Vadå resterna som blev kvar:confused: å alla roffat åt sig:confused: :confused:
Finns ju många av båda könen, i alla former å utseende
E bara att se sig omkring, dom finns överallt

PTURE

New member
Va!? Kan man kombinera mc-åkning och förhållande?! :eek:
Blir inte hojen svartsjuk om man skulle börja gulla med någon annan?! ;)