Singel?

mcflyfisher

New member
Hupp!

Singellivet har sina fördelar. Det första jag gjorde när vi (nej, inte du och jag dummer :D ) skiljdes var att jag köpte mig en hoj. Jag hade lovat henne att aldrig åka mc igen när vi gifte oss. Men nu så är man sedan en tid tillbaka i sadeln och kör omkring med ett leende.

Mc är en riktig ''dear'' magnet. Bättre än ngn sajt med en salig blandning av grisar i säck ...och många mc-tjejjer går i tight läder om det nu lockar ;)

Så härda ut och håll ögona öppna, kära vänner. En vacker dag så står han/hon där med blommor/rödvin i dörröppningen och säger..... :p

Snart är det vår och sommar..:cool:

gjorde samma här....en xrv750..ingen brudmagnet riktigt....
se om klv`n o skinnbrallor funkar bättre..he he he:cool:
 

DearHunter

New member
gjorde samma här....en xrv750..ingen brudmagnet riktigt....
se om klv`n o skinnbrallor funkar bättre..he he he:cool:

Va! Ingen brudmagnet. :confused::confused:
Då måste Du ha glömt borsta tänderna och byta strumpor.. :D

Och naturligtvis så började jag flugfiska igen...en jokk på fjället.... mumma för själen.. :)
 

mcflyfisher

New member
brudar på hoj ...läääääckert

brudar med hoj är ju hur hot som helst
eller utvadade m fiskespö i händerna....
men detta är ju bara min åsikt.....
 

R5+1

New member
brudar med hoj är ju hur hot som helst
eller utvadade m fiskespö i händerna....
men detta är ju bara min åsikt.....

Tack! Tar genast åt mig som om det vore en personlig kommentar till mig! ;)

När det gäller fiskande så har jag testat lite fluga med lånat kastspö och en sjukt duktig och trevlig instruktör (han är sambo med en trevlig brutta så inget sånt, men en mäkta trevlig kompis). Det var kul som fan, trots mygg och en jäkla bergsklättring för att nå ett av fiskemålen. Men när det sätter sig nåt på mitt spö och jag t o m lyckats hala in den fan, då får nån va där och ta hand om slemproppen för den tar jag inte i förrän den är död, rensad, tillagad och serverad med kniv och gaffel! :p

Glömde skriva att ska vi ha denna tråd är det synd att man inte ser på varje medlem vid avataren vilken lönegrupp (läs: kön) man tillhör.
 
Last edited:

daniel_m

New member
Jaha, som nybliven singel får jag väl lägga upp mig här då.. Dumpad och bedrövlig.. Men nu borde det å andra sidan bli mer tid för lite mc åkning de veckor man inte har ungarna ! ( får försöka se något positivt ).. :)
 

Yamahama

New member
Hur gick det med aktivitetshelgen?
Jag skulle behöva lite tröst nu när min "hjulbenta" kärlek övergivit mig och man är singel på riktigt. Vi fick 30 minuter tillsammans i morse, sedan skildes våra vägar på verkstan igen...suck. För er som efterfrågar vilket sortiment man tillhör så kan jag meddela att jag är en han.
 

paris

New member
Jaha, som nybliven singel får jag väl lägga upp mig här då.. Dumpad och bedrövlig.. Men nu borde det å andra sidan bli mer tid för lite mc åkning de veckor man inte har ungarna ! ( får försöka se något positivt ).. :)

Är oxå nybliven singel! Efter två o ett halvt års förhållande visade det sig att min pojkvän haft ett förhållande bakom min rygg i ett halv år...
Men det som inte dödar en stärker en!
 

zuzzuki

New member
usch..... killen bröt upp, kvar står jag.........och det jag saknar mest är att åka hoj, ;) men det måste väl finnas ngn som vill ha mig bakpå??? åkte en suzuki 1100.........jag har ju sett fram emot våren då vägen blir bar...få dra iväg...........blir ju tokig om jag inte får uppleva det.........grrrr
 

paris

New member
usch..... killen bröt upp, kvar står jag.........och det jag saknar mest är att åka hoj, ;) men det måste väl finnas ngn som vill ha mig bakpå??? åkte en suzuki 1100.........jag har ju sett fram emot våren då vägen blir bar...få dra iväg...........blir ju tokig om jag inte får uppleva det.........grrrr

Samma för mig! Har bara åkt bakpå... Och nu är det slut med det! =(
Eller kanske hittar nån annan som vill ha mig bakpå? Säger samma sak, blir ju tokig om jag inte får uppleva det igen!
 

JHkillen

New member
Föreslår att ni som är singlar och skriver i denna tråd sätter ut ålder och var i landet man befinner sig så det syns vid namnet. Exempel, en 21 åring kanske inte är så sugen på att köra en date med en 50 åring och tvärt om :) Hur glad o trevlig personen än är. Detta då för dom som är intreserade av den typen av vidare kontakt så klart. Vänners ålder spelar mindre roll.
 

zuzzuki

New member
Föreslår att ni som är singlar och skriver i denna tråd sätter ut ålder och var i landet man befinner sig så det syns vid namnet. Exempel, en 21 åring kanske inte är så sugen på att köra en date med en 50 åring och tvärt om :) Hur glad o trevlig personen än är. Detta då för dom som är intreserade av den typen av vidare kontakt så klart. Vänners ålder spelar mindre roll.

ha ha ja de är ju sant....skulle inte vilja att en 25 åring körde.........;)
 
Top