Singel?

zuzzuki

New member
Samma för mig! Har bara åkt bakpå... Och nu är det slut med det! =(
Eller kanske hittar nån annan som vill ha mig bakpå? Säger samma sak, blir ju tokig om jag inte får uppleva det igen!

ja de är hjärtekrossande...;) men nu har jag tittat på smc kurs i kemora, o blir så inspirerad av att ta kortet........ska jag våga? har ju bara kört moppe ngn enstaka ggn.........de jag funderar på är lite om tyngden, orkar man hålla den , tänk om man tappar den.......får väl börja med en mindre hoj,typ shadow...eller nåt;) vad får man räkna att kortet kostar? 10,000 eller?
 

Bighoj

New member
ja de är hjärtekrossande...;) men nu har jag tittat på smc kurs i kemora, o blir så inspirerad av att ta kortet........ska jag våga? har ju bara kört moppe ngn enstaka ggn.........de jag funderar på är lite om tyngden, orkar man hålla den , tänk om man tappar den.......får väl börja med en mindre hoj,typ shadow...eller nåt;) vad får man räkna att kortet kostar? 10,000 eller?

Det tycker jag absolut du ska ha som mål att ta ditt kort.Tycker du det är skoj att åka bakpå,vänta då tills du börjar köra själv.Kostnaden är svår att spå,men jag tror du får räkna med att lägga på någon tusing till dom 10.
 

zuzzuki

New member
Det tycker jag absolut du ska ha som mål att ta ditt kort.Tycker du det är skoj att åka bakpå,vänta då tills du börjar köra själv.Kostnaden är svår att spå,men jag tror du får räkna med att lägga på någon tusing till dom 10.


ahh, fan ....jaja de kan de va värt.............;)
 

KG-mannen

New member
Tog mitt kort 2007 o det var bland det bästa jag har gjort. Gjorde allt på körskola o kortet landade på 10100 kr totalt. Idag tillkommer riskkurserna så man får väl lägga på några tusingar.
 

zuzzuki

New member
Tog mitt kort 2007 o det var bland det bästa jag har gjort. Gjorde allt på körskola o kortet landade på 10100 kr totalt. Idag tillkommer riskkurserna så man får väl lägga på några tusingar.

ok, hade du ALDRIG kört innan då?....känns som man borde övningsköra en hel del hemma oxå..få lite körvana........å då måste man ju ragga en handledare......:eek:
 

KG-mannen

New member
Nja, hade kört moppe sen jag var typ 10. Komihåg att handledare måste ha haft kort i minst 5 år (har jag för mig)
 

Marie

Banned
Nja, hade kört moppe sen jag var typ 10. Komihåg att handledare måste ha haft kort i minst 5 år (har jag för mig)

Samt "vana och skicklighet" när det gäller fordonsslaget.
Inte mycket vits att använda gamla mormor som "alibihandledare" även om hon har ett cornflakes-A, såvida hon nu inte råkar vara gammal knutta, förstås...
 

Thomas_7i

New member
Förstår nog vad du menar. :)
Och jag åker helst utan passagerare faktiskt, även om det är trevligt med sällskap när man kliver av hojen. ;)
 
Top