Singel?

STP-69

New member
Det verkar ju finnas ett intresse och ett förslag är en aktivitetshelg för ensamstående.

En sådan helg innebär: teambuilding, gemensam matlagning, relax, valfria aktiviteter som tex promenader, pilbågeskytte, kanot, klättring osv.

Det blir inget påtvingat som tex speed dating osv utan bara att umgås, få nya vänner och ha trevligt!

Vad tror ni?

Umgås, få nya vänner och ha trevlig låter toppen det.
 

Yamahama

New member
Låter som värsta konferensen, men visst hakar jag mer än gärna på, kanon. Tid och plats bara så kanske man vet om man kommer loss från barnen.
 

Scotsman

New member
Det verkar ju finnas ett intresse och ett förslag är en aktivitetshelg för ensamstående.

En sådan helg innebär: teambuilding, gemensam matlagning, relax, valfria aktiviteter som tex promenader, pilbågeskytte, kanot, klättring osv.

Det blir inget påtvingat som tex speed dating osv utan bara att umgås, få nya vänner och ha trevligt!

Vad tror ni?

Låter bra Ella! Goda vänner behöver man alltid och det kan vara ett kul sätt att lära känna varandra med olika aktiviteter. :)
 

DearHunter

New member
Kanoners

Ett mycket bra initiativ att försöka få ihop hojjåkare av båda ''stönen'' :p
Har man samma intresse, dv hojåkning, så är man ju tillsammans även där.

Dessutom så får man ju full förståelse om man säger:

Älskling....får jag överraska oss med en ny hoj...det var rea.. ;)
 

olebjo

New member
Singel

Ella! Hör av dig till mig så fixar vi en träff, om det finns en efterfrågan på det. Så kan vi titta på ett upplägg och vart och vilket datum som skulle vara möjligt. Ole
 
Last edited:

Phiee

New member
Lite nyfiken på hur det för er på singelträffen? Blev det några lyckliga par ;)

Planeras det någon ny träff. Är singel sedan ett bra tag tillbaka och kan ärligt säga att jag tycker att det är riktigt trist. Hade man sedan haft turen att träffa någon som kör hoj så hade det varit perfekt :rolleyes:
 

mcflyfisher

New member
hmmm??

rätt kul idè......
är nog rätt körd här:mad:....man har ju en liten grabb!!!!:)
är dock min högst egna erfarenhet....:(

ps äre nån som känner för en tur på hojen el i båten så
kan man ju ta en tur för skojs skull
 
Last edited:

Pathfinder_5555

New member
Reggade mig på NOON nyss.
Trevligt initiativ.
Verkar dock vara en rejält övergiven sida detta....eller så har den inte kommit igång =)))...... synd att man inte kan se vilket län eller stad folk bor i.
Jaja..nog me gnäll *haha ..vi kanske syns på vägarna =))
 
Last edited:

Muffin

New member
Jag är väl lite gammaldags men varför inte skriva om man är man eller kvinna och vilken sort man letar efter? Någonstans måste man ju börja och det finns ju faktiskt de som tycker att det spelar roll..
 

Zapp

New member
Intressant tråd...

Själv har jag varit singel sanslöst läge... :mad:

Så slår man upp ordet singel i Nationalencyklopedin så är texten illustrerad med en bild på mig...

Jag har inte kollat på ordet celibat... men jag ger mig tusan på att det finns bild på mig där också... :(
 

DearHunter

New member
Hupp!

Singellivet har sina fördelar. Det första jag gjorde när vi (nej, inte du och jag dummer :D ) skiljdes var att jag köpte mig en hoj. Jag hade lovat henne att aldrig åka mc igen när vi gifte oss. Men nu så är man sedan en tid tillbaka i sadeln och kör omkring med ett leende.

Mc är en riktig ''dear'' magnet. Bättre än ngn sajt med en salig blandning av grisar i säck ...och många mc-tjejjer går i tight läder om det nu lockar ;)

Så härda ut och håll ögona öppna, kära vänner. En vacker dag så står han/hon där med blommor/rödvin i dörröppningen och säger..... :p

Snart är det vår och sommar..:cool:
 

britt-mari

New member
Hupp!

Singellivet har sina fördelar. Det första jag gjorde när vi (nej, inte du och jag dummer :D ) skiljdes var att jag köpte mig en hoj. Jag hade lovat henne att aldrig åka mc igen när vi gifte oss. Men nu så är man sedan en tid tillbaka i sadeln och kör omkring med ett leende.

Mc är en riktig ''dear'' magnet. Bättre än ngn sajt med en salig blandning av grisar i säck ...och många mc-tjejjer går i tight läder om det nu lockar ;)

Så härda ut och håll ögona öppna, kära vänner. En vacker dag så står han/hon där med blommor/rödvin i dörröppningen och säger..... :p

Snart är det vår och sommar..:cool:

Så sant, så sant! De jag har levt ihop med, har inte varit det minsta intresserade av någon hoj - och absolut inte av att jag skulle ha en! Så jag gjorde som du, efter sista flytten: köpte en hoj! En stor fördel (för mig i alla fall) är att jag inte behöver förklara eller "be om lov" när jag vill ut och köra!
Jag funderar allvarligt på att ta hojen upp till min dotter och hennes familj i sommar - då har de förmodligen både flyttat till Norrtälje och fått tillökning!
Med en annan hoj än senaste turen, hoppas jag att det ska gå bättre nästa gång (så att jag kommer ända hem körandes på hojen!).
 

Sad Glad

New member
Jag tycker mest att hojen drar till sig gubbar som vill snacka motorer. "Åh jag hörde direkt att det var något speciellt som kom körandes" eller "det är något fel på den, den skall inte låta så." :D
 

Pledians

New member
Jag tycker mest att hojen drar till sig gubbar som vill snacka motorer. "Åh jag hörde direkt att det var något speciellt som kom körandes" eller "det är något fel på den, den skall inte låta så." :D

Jag är under 30 och kör en CX500. Vågar knappt tänka på vilka sorters "brudar" skulle jag attrahera med den kombon! :D
 

DearHunter

New member
Jag är under 30 och kör en CX500. Vågar knappt tänka på vilka sorters "brudar" skulle jag attrahera med den kombon! :D

Inga problem. Du kommer att attrahera motsatta stönet. Hojen kommer attrahera gamla gubbar som är trötta på att pröjsa XXX tusen i försäkring.


Det är lugnt. En del drömmer om den där hojen....:cool:
 

britt-mari

New member
Inga problem. Du kommer att attrahera motsatta stönet. Hojen kommer attrahera gamla gubbar som är trötta på att pröjsa XXX tusen i försäkring.


Det är lugnt. En del drömmer om den där hojen....:cool:

Helt rätt! Jag har en cx500c - fast trasig! Den är jättefin och kul att köra när den är hel! Fast jag är ju inte under 30 längre!!!!!
 
Top