Scotsman
New member
Hejsan!
Det var mycket riktigt en singelträff på mässan. I övrigt vet jag inte om några singelaktiviteter är inplanerade. Nackdelen är att många inte vågar ge sig tillkänna - de vågar inte vara med på dessa singelträffar. Jag tror också att behovet finns, frågan är bara hur man skulle göra för att det ska få genomslag?! Det går inte att ordna endast en singelaktivitet. Ska det fungera så lär man ha det som ett inslag till en redan välbesökt aktivitet, som tex mässa eller mc-träff. Sen är det ju lite upp till arrangörerna vad det ska bli av det.
De som är intresserade får gärna komma med förslag!
Hej!
Ja det är klart att det krävs väl lite mod om man ska våga vara med på en singelträff. Det är inte säkert att alla fixar det. Visst är det nog smidigare som du säger att ordna en träff för singlar på en mässa eller mc-träff eller nåt liknande.
Har inga lysande förslag just nu. Det behöver inte vara så storslaget, man måste ju börja nånstans eller hur?
SMC ska ju ha årsmöte i September på Öland i år. För min del är det lite långt att åka känns det som just nu men det finns säkert intresse från andra hojåkare. Det kanske vore ett bra tillfälle att mingla på?