Singel?

Katarina

Helt okej
Ha ha, humorn i det hela var att det hjälps inte att vara arg, det löser inte problemet, skrivbordet blir inte ihopskruvat i alla fall när det saknas en hel del skruvar (och även resten av skrivbordet) och IKEA hade redan hunnit stänga. :rolleyes:
 

britt-mari

New member
Ha ha, humorn i det hela var att det hjälps inte att vara arg, det löser inte problemet, skrivbordet blir inte ihopskruvat i alla fall när det saknas en hel del skruvar (och även resten av skrivbordet) och IKEA hade redan hunnit stänga. :rolleyes:

För tillfället har jag ingen bil, så när min son ringer och säger att han ska iväg och handla hänger jag med. Han är snäll nog att hjälpa mig med montering o. likn. (...hade inte träslöjd!) - eller rättare sagt: vi byter tjänster. Jag är rätt bra på att laga mat, sy m.m. Igår fick jag tag i en spjälsäng till det väntade barnbarnet (min dotter ska ha barn när som helst!); men den tror jag att jag får ihop! Det finns inte så många skruvar! Dessutom har jag god tid på mig - jag får nog inte besök av dem förrän i höst!
 

Prinsessan

New member
Har hela idén med en Enastående Träff runnit ut i sanden? Å jag som tyckte det verkade så spännande.

Nå, Skåne eller Dalarna? ;)
 

britt-mari

New member
Nu verkar det mest hänga på om någon över huvudtaget vill ordna något. Platsen verkar vara av underordnad betydelse. Intressant å se om folk vill/kan/törs komma om det hela sen blir verklighet. :p

Jag tycker att idén är jättebra! Men jag erkänner att jag inte har möjlighet att hålla "i det hela". Blir det bara inte för långt ifrån Lerberget ska jag försöka att ta mig dit!
 

NoMekk

New member
Jag tycker att idén är jättebra! Men jag erkänner att jag inte har möjlighet att hålla "i det hela". Blir det bara inte för långt ifrån Lerberget ska jag försöka att ta mig dit!

Hoppar in i slutet av denna tråd :rolleyes:

Har precis hemkommit från en 120-mila tur runt Vänern och Vättern med sonen. Känner mig inte "färdigåkt" på långa vägar och hänger gärna med på en träff i mitten av landet.

Tältar ogärna men dricker gärna vin ;)
 

Almis

New member
Hoppar in i slutet av denna tråd :rolleyes:

Har precis hemkommit från en 120-mila tur runt Vänern och Vättern med sonen. Känner mig inte "färdigåkt" på långa vägar och hänger gärna med på en träff i mitten av landet.

Tältar ogärna men dricker gärna vin ;)

Samma här. Inget tält men gärna annat boende, god mat och dryck, inte för långt avstånd eftersom jag bor i Södra Sverige. DS

.:rolleyes:
 

NoMekk

New member
Samma här. Inget tält men gärna annat boende, god mat och dryck, inte för långt avstånd eftersom jag bor i Södra Sverige. DS

.:rolleyes:

Jahadu Almis,
Verkar som om tråden (och ambitionen med en singel-hoj-träff) dog ut när vi anmälde vårt intresse :eek:

Hmmm... :p
 

Prinsessan

New member
Jahadu Almis,
Verkar som om tråden (och ambitionen med en singel-hoj-träff) dog ut när vi anmälde vårt intresse :eek:

Hmmm... :p

Ja, det verkar inte bättre. Men, de blir väl te o röra sig på de vanliga tillställningar å ta till turkosa detaljer för att signalera att man e singel. Om inte annat som en kul grej o för att knyta kompiskontakter. Vem vet, vi kanske syns där ute nånstans, nångång, hursom.....
 

britt-mari

New member
Ja, det verkar inte bättre. Men, de blir väl te o röra sig på de vanliga tillställningar å ta till turkosa detaljer för att signalera att man e singel. Om inte annat som en kul grej o för att knyta kompiskontakter. Vem vet, vi kanske syns där ute nånstans, nångång, hursom.....

Snyft! Min hoj tålde inte att komma tillbaka till Skåne efter turen till Upplands Väsby! Den tvärdog en mil innan jag var hemma; och jag som skulle ut och köra ännu mer! Har jag otur har motorn råkat ut för något allvarligt fel - ska ha in den på verkstad för undersökning nästa vecka! I så´na läge saknar jag någon kunnig karl - ha, ha, ha!!!!!
 

Prinsessan

New member
Våffårdåfår?
Själv är väl bästa piga... :D

Håller me. Har en tjejkompis som är schetaduktig på att meka och jag hinner inte säga flaskhals förrän hon e framme o river. MEN jag har oxå en helt suverän man i min närhet som kan ALLT. Jag kallas med all rätta Prinsessan - jag behöver inte göra ett enda dugg mer än tanka o köra. I guess the word for the day is - NÄTVERK. Börja här vetja - mekarkunniga kompisar sökes......:p
 

NoMekk

New member
Ja, det verkar inte bättre. Men, de blir väl te o röra sig på de vanliga tillställningar å ta till turkosa detaljer för att signalera att man e singel. Om inte annat som en kul grej o för att knyta kompiskontakter. Vem vet, vi kanske syns där ute nånstans, nångång, hursom.....

Turkosa ??!?? Ah... där har jag missat nåt :eek:

En annan har ju kört med blått... (I'm blue... oh, so blue...) :rolleyes:
 

Scarvern

New member
Kul initiativ, finns många hojåkare som e singlar.
Nu e ju inte alla ute efter en ny partner, kul å hitta andra som vill ut å åka hoj bara. Sen vet man ju inte vad som händer sen:D , det visar sig.
Just det! Som singel vill man överhuvudtaget träffa nytt folk - åka på hojträffar är ett roligt sätt att träffa nya människor!:)
Och trivs man och har kul är det kanske en bra start att träffa nån - om man vill det

...nästan Rörkoholic...
 

NoMekk

New member
Jag tycker att idén är jättebra! Men jag erkänner att jag inte har möjlighet att hålla "i det hela". Blir det bara inte för långt ifrån Lerberget ska jag försöka att ta mig dit!

Någon som har lust att köra med upp till Falkenberg 21/9 och kolla in roadracing?
Saknas båge har jag plats på "bönpallen" ;)
 

ridinlo

New member
Har ni haft någon singelträff? Eller vad hände?
Orkar inte läsa igenom hela tråden...

Me, myself and I is btw single but we like each other...

Mao. Är singel själv och trivs bra med det tills
jag träffar den rätta...
 

Prinsessan

New member
Har ni haft någon singelträff? Eller vad hände?
Orkar inte läsa igenom hela tråden...

Me, myself and I is btw single but we like each other...

Mao. Är singel själv och trivs bra med det tills
jag träffar den rätta...

Allt dödde ut.....

FÖRSLAG - singelfika på mc-mässan?
 

kentaj

New member
Ok.Jag är intresserad av att träffa en Bikertjej så en singelfika på kommande MC-mässa i januari låter som en bra ide.
 
Top