Nya profil-inlägg

Tacksam om du förklarar varför du raderar min blogg och kallar det för spam. Den innehöll ingenting som överhuvudtaget kunde påstås utgöra spam, utan ett nyhetsinlägg som jag skrivit själv. Utgår från att du återställer blogginlägget.
Hejsan!

Ang KNIX om du inte läst forumet: Ivan Wåhlströms elpostadress är ivan@p-1.se.

Jan Rickardsson
Tjena Igen!

Nu börjar säsongen närma sig. Ska bara göra klart bromsokservice bak och besiktiga. Sen blir det åka av.
Skall ta en sväng till Harry och så får han kolla över ventiljusteringen.

Läste att du skulle sticka till Storbritannien igen i sommar. Själv tar jag en sväng neråt Spanien till Pingst.
Innan dess får vi hitta ett datum som passar oss.
Y Not = Varför inte. Det vill säga en positivt inställning! :tummenupp
Hej 77mats. Är du intresserad av en hyttplats Tor Åbo för Kemora resan?
Såg dina inlägg på forumet, så du har en plats om du vill.
// Peter
Hej Amir!
Jösses vad länge den frågan har fått ligga och vänta på svar... sorry! Jag har iofs inte loggat in på det här forumet så ofta senaste åren men jag måste ha missat ditt pm.
I de dyrare länderna söderut har jag/vi alltid bott på privatrum och små pensionat. Den typen av boenden som sällan eller aldrig annonserar på nätet, utan som man hittar genom en skylt vid vägkanten eller inne i nån by. Ju tidigare på eftermiddagen man börjar hålla utkik efter lockande ställen, desto större chans att man får plats på nåt prisvärt. Framåt kvällen kan det vara risk att bara de dyra har rum kvar...
Sen ska jag iofs säga att vi inte har åkt så mkt i västeuropa i "modern tid". Det var mest för 15-20 år sen som jag körde en hel del i Tyskland, Benelux, Schweiz och Österrike. På senare år har vi hållit oss åt sydöst; f.d. Östtyskland, Tjeckien, Slovakien, Ungern mm.

/Mikael
Hejsan. Hoppas att allt är bra och att du börjar längta efter våren, för det gör jag.
Jag har problem att svara på inlägg på forumet. Kan du kolla vad det kan vara för fel.
Jag har provat flera tillfällen men icke sa nicke.

Vänligen Christer "Lunkan" Lundgren.
Batlas63: Nä, det fattade jag. Meningen var ju att det inte skulle vara enkelt att välja.
B
hoj, det finns väl inga dumma frågor enligt mig.
Du ställde en fråga som var om SO och NO ämnen i forumet.

Det långa svaret från mig är, att vara bra allmänbildad är alltid en tillgång här i livet!

ha de
/Peter
Tack för meddelandet! Känns bra med uppskattning för den tid det trots allt tar att engagera sig i ett forum. Jag är inte heller intresserad av klubbar för inbördes beundran utan öppen konstruktiv diskussion/dialog där åsikter ibland sammanfaller och ibland inte.

Mvh

Anders.J
Missat ditt inlägg. Vurpan var helt snäll, bara otur att cykeln tumlade i terrängen, annars hade jag fortsatt att köra.

Efter mässan ska jag bestämma vad det blir. I sannolikhetsordning så är det så här idag: zx10R-2011, Ducati Panigale S (drömmen) och BMW S1000 RR.

Men vi syns självklart på banorna i sommar :)
Missat ditt PM. Vurpan var helt snäll, bara otur att cykeln tumlade i terrängen, annars hade jag fortsatt att köra.

Efter mässan ska jag bestämma vad det blir. I sannolikhetsordning så är det så här idag: zx10R-2011, Ducati Panigale S (drömmen) och BMW S1000 RR.

Men vi syns självklart på banorna i sommar :)
Hej
Om du undrar vem jag är köpte jag bensin av dig på kinnekulle
när du vurpa.
Hoppas allt är bra med dig, har du köpt någon hoj än?
Hoppas våra vägar möts på banan igen.
MVH
Daniel
B
Mmm, bra inlägg i forumet :)

sedan, jag har inte tänkt skaffa forum vänner och bilda egna klubbar
för inbördes beundran för oss som tänker åt det likasinnade hållet!

dock, skall man kunna skilja på sak och person och inte göra direkta personangrepp,
men en del tar "allt" personligt oavsett hur man framställer sina synpunkter.

Vi får väl hålla en öppen konstruktiv diskussion/dialog med ros och ris till alla på forumet
med alla typer av SMC medlemmar,,,,

/Peter
Har anmält mitt intresse som Ai-hjälp på Anderstorp 16/6 (tyvärr är 15:de omöjligt för oss lärare). Du och Danniel får lägga ett gott ord för mig, om jag är värd det. Jag får ju aldrig några omdömen :-(
Tack och god fortsättning du med! Ja vi lär ses på banan i år med, jag kommer säkert vara med på ett 20-tal kursdagar i sommar :)