Nya profil-inlägg

ok! kul!
Kommer att vara på gåsen denna helg iaf!
När är det på Gotland?
Hej Sara

Nu har jag anmält mig till SMC väst 4-dagars på Gotland.
Jag står också på reserv till Gelleråsen nu till helgen.
Det brukar alltid lösa sig...

Hälsningar / Mattias
Man lär så länge man lever!;)

Therese Johansson
Kassör SMC Skåne
Hej Helena HI i A-team
Hur vet du det, när skulle de meddela mig?
Hur som helst riktigt gött om så är fallet.
Ha de bra
MVH
Daniel
Tja vill bara tacka för en kanon dag, jag hade jätteroligt och lärde mig massor. Hoppas vi får tillfälle att teama nån mer gång.
Ha de bra
Kawakingen
OJ! Det här hade jag missat! Att man kundde som snacka här och grejer... :)
Klart jag kommer ihåg! Hoppas du kommer i år också! Kommer bli minst lika kul! Å det där spettet lyckades vi ju lossa en del eller hur! ;)
Hej!
Jag har inte tillgång till FJR-forumet längre så vill Du mig något så kontakt mig på vanliga mailadressen eller via det här forat!
Ha det gott
Cay
J
Hejsan och välkommen i mitt "gäng" ;-)

/Eva
Hej Kristofer! Jag hörde av Henric Brückmann att du är tävlingsledare för körningen på Kinnekulle den 27-28 maj. Jag är pre-aspirant och undrar om det finns plats i stugorna där ni SMC-instruktörer och aspiranter slaggar. Skulle vara trevligt att träffa er och umgås.
MVH
Mats Strandberg
(Skåningen som bor i Kungälvsom du känner till från Knutstorp, vi träffades senast för några år sen på Säve flygplats på MC-dagarna)
El eller mekaniskt problem?

La in samma mess på hojen.nu.

Hej!
Min Intruder 1500 vill inte starta med det egna batteriet, men startar direkt när jag kopplar in ett bilbatteri.
Det egna batteriet drev startmotorn utan problem, men lyckades inte starta hojen. Trodde felet skulle avhjälpas om jag körde ur vinterförvaringen, men det blev inte bättre. Istället så förstördes det egna batteriet när jag försökte starta den varma motorn. Det tvärdog!
Nu har jag inhandlat ett nytt från Biltema (blev rekommenderad deras gel-batterier). Dessvärre så lyckades jag inte starta motorn med det batteriet heller.
Någonstans verkar det vara "ett fel som är sönder". Någon därute som kan ge mig en ledtråd om vad det kan vara för fel, hur jag ska felsöka och i detalj redogöra för hur jag ska åtgärda problemet. Vill helst undvika MC-firmorna då det tar alldeles för lång tid att få tillbaka hojen. Dessutom lär jag mig inget av att bara lämna ifrån mig hojen till andra.

Mvh
Hej Pelle.

Jag, Sven Liljekvist, frågade Mathias idag, då jag och hustrun Kerstin planerar att köra knixen den 11/6, om ev. boendealternativ natten inför Knixkörningen 11/6 så att man inte behöver köra så tidigt från norra skåne, och han hänvisade till dig

Jag,undrar därför om du känner till något billigt boende för två personer i närheten av Lockarp? Är det möjligt att sova i stugan vid/på Lockarp, och i så fall hur mycket kostar det?

Du kan svara på min SMC mail; sven.liljekvist@svmc.se så ser jag svaret snabbar då jag inte alltid är på denna mail.

MVH Sven