C
Reaktionspoäng
0

Profilinlägg Senaste aktivitet Inlägg Om

  • Hej Maria!
    Jodå jag lever! Har varit lite krasslig o sliten i vår av all stress o press men nu är jag igång normalt igen. Dessutom är det ganska skönt att ta en regäl paus från forumlivet emellanåt o alla konstiga diskussioner som dyker upp från människor som ser sig själva som PK felfria föredömmen. Lite mindre PK pekpinnar o lite fler positiva o roliga inlägg skulle enligt min mening göra forumet roligare.:)

    mvh
    Anders.J
    Hej Chopperbyggarn!
    Sitter på ett tåg mot Stockholm och läser Forumet.
    Vad har hänt med dig? Har inte sett ett inlägg på välidigt länge, hoppas du mår bra och att allt är väl med dig och frugan. Vem vet, du kan ha styrt din hoj i en märklig och ovanlig riktning.
    Trevlig helg,
    Mariqa
    Tack för meddelandet! Känns bra med uppskattning för den tid det trots allt tar att engagera sig i ett forum. Jag är inte heller intresserad av klubbar för inbördes beundran utan öppen konstruktiv diskussion/dialog där åsikter ibland sammanfaller och ibland inte.

    Mvh

    Anders.J
    B
    Mmm, bra inlägg i forumet :)

    sedan, jag har inte tänkt skaffa forum vänner och bilda egna klubbar
    för inbördes beundran för oss som tänker åt det likasinnade hållet!

    dock, skall man kunna skilja på sak och person och inte göra direkta personangrepp,
    men en del tar "allt" personligt oavsett hur man framställer sina synpunkter.

    Vi får väl hålla en öppen konstruktiv diskussion/dialog med ros och ris till alla på forumet
    med alla typer av SMC medlemmar,,,,

    /Peter
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...
Top