Nya profil-inlägg

Hej ber om ursäkt att jag inte svarat tidigare men har inte sett dom flikarna som man kommer hit förrut:eek:.
Kan inte annat än hålla med dig då jag nu har haft den ett tag 1000mil, har också experimenterat med rutor och funnit samma lösning som dig.
Om jag ska åka långt så använder jag en airhawk för att slippa träsmaken.
Annars så är jag helnöjd med cyckeln.
Hej du.
Det var ju inte skoj att hon brutit foten men det är ju bra då vet du var hon är *L*
Du får säga till henne att krya på sig!
Jasså du har flyttat .
Vi alla 3 kommer att komma o hälsa på er en dag nu i sommar då jag är just nu pappaledig.
Ha det så länge från södern!:tummenupp
Hej mannen,
nu är det bara 20 mil vi bor isär :D
tyvärr har Mandy bruten fot men om några veckor kanske :D

Hälsningar
Exil-Berlinare
Helnöjd med hojen den känns inte alls tung när man kör den tvärtom känns den kvick och lätthanterlig och framför allt enormt trygg i sitt uppträdande. Fjädringen är suverän när vägarna blir gropiga och allmänt dåliga. Snål på soppa tycker jag, snittet för mig ligger på runt halvlitern milen strax under om man tar det lugnt och strax över om man ligger på lite så att säga. Motorn är ju ett under av kraft och smidighet, inga vibrationer alls och växellådan är mycket lättväxlad om än lite trög de första 20 milen. Jag är helnöjd och längtar verkligen till våren.
Hej Bengt! Du har fastnat på foto. :D Precis som en massa andra deltagare på Gröndal idag. Länk till foton och en film kommer så småningom. Tack för att jag fick vara med, och för en väldigt trevlig dag. /Birgitta
Stene. Vill/kan du rätta till stavningen i den tråd/ämne jag startade "Göteboorg - dags- eller kvällstur". Det blev ett o förmycket i Göteborg. /wbr
Hej Sara
Kör du något iår?
Kollar på att köra lite varstans själv, men det kommer alltid någon skit
emellan.
Ha de bra
Daniel
Hej Maria!
Jodå jag lever! Har varit lite krasslig o sliten i vår av all stress o press men nu är jag igång normalt igen. Dessutom är det ganska skönt att ta en regäl paus från forumlivet emellanåt o alla konstiga diskussioner som dyker upp från människor som ser sig själva som PK felfria föredömmen. Lite mindre PK pekpinnar o lite fler positiva o roliga inlägg skulle enligt min mening göra forumet roligare.:)

mvh
Anders.J
Oj, ber tusen gånger om ursäkt. Såg vad du menade nu. Ett misstag av mig... big time!
Det var inte alls meningen att ta bort. :(
Du skulle ha ringt och skällt på mig för snabbare åtgärd.
Hej, förlåt att jag inte sett detta tidigare. Jag vet faktiskt inte vad du pratar om som jag har raderat.
Jag har inte tagit bort något blogginlägg.
Mvh Petra
Hej Chopperbyggarn!
Sitter på ett tåg mot Stockholm och läser Forumet.
Vad har hänt med dig? Har inte sett ett inlägg på välidigt länge, hoppas du mår bra och att allt är väl med dig och frugan. Vem vet, du kan ha styrt din hoj i en märklig och ovanlig riktning.
Trevlig helg,
Mariqa
Jag bor i Vara-trakten, ingen höjare att åker dit kan jag påstår.
Men vi kan träffas mitt i mellan någonstans.
Men om du känner för dig hör av dig.
Just nu sitter jag utanför Stockholm men är snart hem igen.

HaDe
/Dom
Hej Du glade
Ja det var det verkligen PMA mig var ni bor nu så lovar jag dig att jag o Cecilia kommer o hälsar på er en dag*L*
Det är länge sen ... men aldrig för sent !
Kanske möts vi på asfalten 2012 ....
Hej
Nu drar det ihop sig,
ska ner till kullen på toms körning nästa helg?
Damiel