Niklasinorr
New member
hörru Gjers. har du nåt svar på däckkrängning?
Marko som driftar banan kränger gärna däck!
hörru Gjers. har du nåt svar på däckkrängning?
Har ni också börjat packa?
Tips på bra att ha saker:
-MyggA
-Myggjagare som man sätter i vägguttaget i rummet/stugan så man kan sova med öppna fönster om det blir varmt/fuktigt.
...
Vi ses snart Per
Har ni också börjat packa?
Tips på bra att ha saker:
-..-Öronproppar på natten.
- ....-Glatt humör
Vi ses snart Per
Hmm - kanske det är bäst att jag får sova utomhus, så jag inte stör
Annars letar jag febrilt; snabb monterbara is-dubbar, elektrisk värmeväst och annan polar utrustning. Känns som att det kan bli en blött och kall resa vidare norr på efter uppvärmningen på Kemora..
För er som är intresserade så har det idag varit regn, regn, lite mindre regn, nästan inget regn alls och lite mer regn.
Men vi har kul ändå!
...Ett speciellt tack till våra vänner Stockholmarna i stuga 8 som tog väl hand om min blyge, tystlåtne och diskrete vän Hoppe(lainen) under dessa dagar så jag kunde koncentrera mig på annat jobb...
Jorå.. Ho-Ho skötte sig fin-fint i stugan! Han hade dessutom väldans bra koll på sina saker, så dom inte spred ut sig för att nästan inte gå att hitta...
Om det var kul på Kemora?...Hade Owe en lustig hatt? Var Ezzo snabb? Var måndagen blöt? Hänger Jan-E på hojen?
Jag sa ju tack för hjälpen! Det är inte så lätt för en blyg och vilsen norrlänning att vara ute på resa själv.