KEMORA 2009, The Kurs!

-Chrille-

New member
Fullbokat redan....:eek::cool:...måste vara ett historiskt rekord. (Respekt)
Men vi som var där förra sommarn vet ju att det är en kanonkurs på alla sätt o vis. Det blev helt klart förra sommarns höjdpunkt.

Grattis till er som har hunnit att boka ! ;)
 

#46

New member
Apropå filmer!

Det är ju rätt många som har filmerna som gjordes i år, kan ingen lägga upp en snutt här på tråden så att andra kan få se vad kul vi hade -08:)

Per
 

Udatja

New member
Det var ingen liten reservplatslista....... Skall bli intressant att se hur många som hoppar av.

Jag har nu skaffat mig en ny kompis till nästa säsong o ser fram emot våren o hojväder!!

/Hanna *numera glad ägare till en 916*
 

Niklasinorr

New member
Det var ingen liten reservplatslista....... Skall bli intressant att se hur många som hoppar av.

Jag har nu skaffat mig en ny kompis till nästa säsong o ser fram emot våren o hojväder!!

/Hanna *numera glad ägare till en 916*

Grattis, till en av världshistoriens snyggaste hojar!!!
 

Gunsan

New member
Kul att du fått tag på din drömhoj, Rolle är fortfarande chockad över att 41bokat sig på reervlistan, det är ju som Per skrev 199 dagar kvar till Kemora.

God fortsättning på ett fantastiskt år
 

swischmc

New member
Som sagt tidigare: RESPEKT! Helt otroligt att kursen blev fullbokad på fem dagar. Ännu mer otroligt är att jag hann boka. Ser verkligen fram emot de fyra dagarna! :D:D:D

En fråga: när kommer inbetalningskortet? Inom några dagar står det i bekräftelsen, men det har gått fler än några dagar nu. Jag vill inte mista min plats! Någon som kan hjälpa mig?
Kan jag bara skicka in pengarna på rätt bankgiro/plusgiro och ange kurs och medlemsnummer - om jag inte får något inbetalningskort?
 

Galne Dansken

Administrator
Personal
Som sagt tidigare: RESPEKT! Helt otroligt att kursen blev fullbokad på fem dagar. Ännu mer otroligt är att jag hann boka. Ser verkligen fram emot de fyra dagarna! :D:D:D

En fråga: när kommer inbetalningskortet? Inom några dagar står det i bekräftelsen, men det har gått fler än några dagar nu. Jag vill inte mista min plats! Någon som kan hjälpa mig?
Kan jag bara skicka in pengarna på rätt bankgiro/plusgiro och ange kurs och medlemsnummer - om jag inte får något inbetalningskort?

Kansliet har en välförtjänad semester fram till onsdagen i veckan som kommer. Sen har runt 66.000 medlemsinbetalningskort ute, som var typ 3 veckor försenade - så jag vänter mej att kansliet är i knä dom nästa 3 veckorna.

Ge oss därför några veckor innan att Kemora inbetalningskorten är ute - inga som har fått platser kommer tabba bort dom, närmsta tiden..

Och, Gott Nytt år..
 

swischmc

New member
Kansliet har en välförtjänad semester fram till onsdagen i veckan som kommer. Sen har runt 66.000 medlemsinbetalningskort ute, som var typ 3 veckor försenade - så jag vänter mej att kansliet är i knä dom nästa 3 veckorna.

Ge oss därför några veckor innan att Kemora inbetalningskorten är ute - inga som har fått platser kommer tabba bort dom, närmsta tiden..

Och, Gott Nytt år..

God fortsättning själv!
Då lugnar jag mig och fortsätter spara pengar. :)
 

daytona

New member
Hej!
Det har varit 37st på reservlistan i några dagar och idag är det 38:confused: konstigt att det ökar.. Jag hoppas verkligen på att komma med som reserv, har plats 33 tror jag det var. Fast om 29 dagar blir det bankörning på kemora..:)

mvh Henrik
 

Hulkomania

New member
Fick ett trevligt meddelande häromdagen, jag står som förste reserv till Kemora.

Då var det bara transport och boende kvar då, om det nu hoppar av en till.

Är det någon/några som har en plats kvar i bil och hytt på färjan så är det bara att höra av sig, jag kan hoppa på både i Karlstad och Sthlm!

PM:a eller skriv i tråden.
 

pikeman59

New member
Bara en stilla undran när det kommer lite info kring Kemora?
Men Niklas har väl fullt upp antar jag.
Kan knappt bärga mig, det ska bli så otroligt kul. :D:D:D:D:D
//Sven
 

#46

New member
Bara en stilla undran när det kommer lite info kring Kemora?
Men Niklas har väl fullt upp antar jag.
Kan knappt bärga mig, det ska bli så otroligt kul. :D:D:D:D:D
//Sven


Lugn Sven det kommer inom en snar framtid:)

Jag har lite att stå i med alla kurser hit och dit:eek:

Nyss hemkommen från Molandabanan i Järpen där vi hade det jätte trevlig men lite blött:rolleyes:


per
 

pikeman59

New member
Lugn Sven det kommer inom en snar framtid:)

Jag har lite att stå i med alla kurser hit och dit:eek:

Nyss hemkommen från Molandabanan i Järpen där vi hade det jätte trevlig men lite blött:rolleyes:


per

Nu har det kommit, tack Per.

:D:D:D

Ska vi dansa soldans för den veckan eller?

//Sven
 

#46

New member
Nu har det kommit, tack Per.

:D:D:D

Ska vi dansa soldans för den veckan eller?

//Sven

Jodå, nu har den första inbjudan gått ut till alla som fått en plats via mail:)
Några har meddelat att dom måstat kliva av, så det kommer att plockas folk från reservlistan nu:D:D

Ännu ett mail kommer att skickas ut till er som fått en plats med kartor och sängfördelningen snart!


Det kan vara bra med lite soldans!!

Skulle vara trevligt med samma väder som ifjol:)

Mvh Per
 

#46

New member
Det börjar reda ut sig med boendet nu! Framför allt i stugorna!:)

Är det någon mer som vill sova tillsammans bör ni tala om det nu så jag kan para ihop er!;)

Ett nytt mail kommer att skickas ut snart där er sängfördelning står.
Även karta över banan samt resvägar medföljer samt schema för alla 4 dagarna!:cool:

Mvh Per
 

#46

New member
Putsa hojarna!!

Lite info inför Kemorakursen!!

Putsa era hojar och skinnställ samt hjälmar till kursen:D
Ni kommer att bli ordentligt dokumenterade där;)

Vi har nämligen anlitat en duktig fotograf till kursen denna gång Daniel (WestW)
Han kommer att fota alla på banan och på sidan om också för den delen, sedan kommer det finnas möjlighet att köpa bilder på sig själv av honom:)

Sen har vi även en proffsfilmare på plats, Joakim (HighfidelitY)
Han kommer att filma oss alla på banan samt runt i kring för att sedan klippa ihop något snygg av detta!
Plus att vi instruktörer kommer att filma ombord med våra SportsCam kameror runt på banan för att sedan klippas ihop med Joakims material:)
Vill man sedan köpa film på sig själv kommer den möjligheten att finnas!:cool:

Sist av allt så kommer Petra från Mc-Folket vara med på plats och göra repotage om kursen, så kamma luggen:p


Glad Midsommar alla glada

Per
 
Top