KEMORA 2009, The Kurs!

Kirin

New member
Äntligen!!! Nu är jag också anmäld!! Såklart jag ska tillbaka dit! :)

Nu väntar jag bara på att det ska bli juli då då...

/Maria

Kirin

New member
...och förhoppningsvis med en ny stötdämpare monterad, så vi slipper plocka upp dig ur gruset...igen...:)

Men vad ska jag skylla på när den inte är trasi längre?!! :eek:

Kanske bäst jag lämnar in den där hojen på en gång så jag får den (stötdämparen) utbytt. Vill ju inte ha en repris på det där!!! :eek::eek::eek:

Edit: Ser ju ut som om jag ska byta bort min älskade trajja men det tänker jag inte. Det är ju stötdämparen som ska bytas ut. Det här är varför man inte ska skriva inlägg mitt i natten...

Last edited:

påK-en

New member
Det är verkligen THE KURS!!

Snacka om succe :D:D- kursanmälningarna har just öppnat och kursen är just nu fylld till 50%!!
Helt fantastiskt - det är ju mer än ett halvår till dess att kursdatum infaller!!
Vi som var med i somras vet ju kvaliteten på kursen - åtminstone för mig var det en höjdare, lite av ett äventyr.
Naturligtvis har ryktet gått och det kommer ett antal nya deltagare - synd bara om alla som inte kommer att få plats:(, var kursen inte riktigt full i somras så är jag övertygad om att den blir övertecknad den här gången.
Just nu önskar jag att man var framme vid kursdags - men den som väntar på nåt gott ...............

Galne Dansken

Administrator
Personal
De ska väl betala dubbelt för att få åka dit :eek:

Då så - då är semestern klar..

Bumsen till Helsinki - gissar min finska kåmpiz ger ett show-off på natt livet..
Lite enkel touring upp till Kemora.

Efter kursen går resan nog till typ Murmansk och sen raka spåret hem via kystlinjen i Norge :D (tror det är vid Trollstien / Geiranger man ska svänga vänster mott Sverige då..)

pikeman59

New member
Kemora 2009

Då så - då är semestern klar..

Bumsen till Helsinki - gissar min finska kåmpiz ger ett show-off på natt livet..
Lite enkel touring upp till Kemora.

Efter kursen går resan nog till typ Murmansk och sen raka spåret hem via kystlinjen i Norge :D (tror det är vid Trollstien / Geiranger man ska svänga vänster mott Sverige då..)
´

Hej Jesper, vi tar nog våra hojar på släp till Kemora 2009. Vi provade touring i Finland 2008 och det var en pärs att åka hem efter 4 dagars bankörning.
Hoppas vi får Dig som instruktör, någon av dagarna i alla fall, under Kemora 2009. :D:D

God Jul önskar

Eva & Sven

Niklasinorr

New member
´

Hej Jesper, vi tar nog våra hojar på släp till Kemora 2009. Vi provade touring i Finland 2008 och det var en pärs att åka hem efter 4 dagars bankörning.
Hoppas vi får Dig som instruktör, någon av dagarna i alla fall, under Kemora 2009. :D:D

God Jul önskar

Eva & Sven

Tyvärr måste jag ju erkänna att Jesper är den ENDA riktiga bikern i sällskapet, vem annars kör hoj hela vägen, hoppar på sin instruktörssporthojsärrsexa, kör kurs fyra dagar, hoppar av sin instruktörssporthojsärrsexa och sätter sig på bumsen för att toura genom Finland, Sverige och Norge!

Hatten av för våran galne dansk!:)

Hoppe

New member
Niklas: Man räknades väl åtminstone som en biker-light när man körde Bumsen Piteå-Kemora t.o.r. ;) Anmäld till 2009 nu.

Monsterdiggaren

New member
Nu är det klart...

...vilka det blir som deltar i Kemorakursen 2009. Åtminstone kursdatum #1. Intresset kanske räcker för två kursdatum?

Niklas profetia om sug efter kursplatserna slog in. Jag och Maria anmälde oss direkt, för säkerhets skull och det var tur för oss. Våra kompisar Karin och Fredrik hann inte med att anmäla sig innan platserna var slut :eek:

Finns det månne någon reservlista?

//Jonas

Niklasinorr

New member
...vilka det blir som deltar i Kemorakursen 2009. Åtminstone kursdatum #1. Intresset kanske räcker för två kursdatum?

Niklas profetia om sug efter kursplatserna slog in. Jag och Maria anmälde oss direkt, för säkerhets skull och det var tur för oss. Våra kompisar Karin och Fredrik hann inte med att anmäla sig innan platserna var slut :eek:

//Jonas

Jodå, det finns en reservlista, och det blir alltid avhopp nör det är så många som skall samlas på ett och samma ställe så chansen att komma med är stor.

New member

//Jonas

Det var som fasen:eek: fullbokat redan:cool:

Som sagt det finns en reservlista och det brukar finnas stor chans att komma med om man skriver in sig där då det alltid finns dom som måste hoppa av:eek:
Är man beredd att åka med kort varsel så brukar det dyka upp någon som har hela paketet klart till salu (kursplats, färja, plats på släp mm.)

Vill man samåka med någon så håll koll på trådarna här och på Sporthoj.com!

Vad det gäller en till kurs, så finns det inte några planer på detta i år tyvärr.

För det första så är det svårt att få tider på banan, vi (jag och Niklas) har inte tid eller ork att rodda ihop ännu en kurs, samt att den personliga ekonomin och familjen inte pallar att dra till Finland flera gånger:( samma sommar!

Vi ses på banan! Per