KEMORA 2009, The Kurs!

#46

New member
TUSEN TACK för en helt underbar och välplanerad kurs! TACK till instruktörer och kursare, vi gjorde kursen till vad den blev genom gott humör, roliga övningar och mycket skratt.

Till nästa år önskar jag bara att fler håller sig kvar banan... :(

Nu väntar toring i Sverige, sitter just nu på ett Hostel i Vasa och väntar på Umeåbåten.

Vi ses nästa år!
Lena



Tack själv för att du och alla andra kom dit och hade roligt:):):)

Kom ihåg era utvärderingar!!

Vi ses snart igen på någon trevlig bana;)

Mvh Per
 

Cicci

New member
Kul att se alla bilder :)!

Tack alla instruktörer som gör ett fantastiskt jobb och alla andra roliga och glada som gjorde att jag kan leva på Kemora-resan läääänge!


Kram på er alla,

Cicci, som kör med Kawagröna naglar och lyckades snika åt mig en grön väst de 3 första dagarna också- det gäller ju att matcha min gröna pärla :D.
 

#46

New member
Fasen va kul med alla bilder!!:)

Trots att man är lite sliten efter 2 månaders hårt arbete och en sista veckas körning så blir man ju jättesugen att åka tillbaka:D:D::D


På återseende Per
 
Last edited:

lenaklasen

New member
Fasen va kul med alla bilder!!:)

Trots att man är lite sliten efter 2 månaders hårt arbete och en sista veckas körning så blir man ju jättesugen att åka tillbaka:D:D::D


På återseende Per

Om du vill åka tillbaks, så har vi ju en kurschef...och då blir det ju ett Kemora 2010... och då kan ju vi alla andra åka tillbaks!!! Toppen!!! Yiiihaaaa!!!:D:D:D:D

Vi kommer!
 

-Chrille-

New member
Kan bara instämma med alla...:D

Kanonbra arrangerat o ett underbart gäng, som vanligt...;)
Har faktiskt börjat komma ikapp med sömnen medans familjen undrar hur man kan bli så trött på en vecka...:D:D

Jag håller även på att få till det jag filmade på alla jag hade i Steg 4. men det tar nog nån vecka till innan det är klart...:eek:

Återigen KANONTACK till alla som var med o gjorde veckan till sommarens höjdpunkt!!

// Chrille
 

swischmc

New member
"Sommarens höjdpunkt" - absolut!! Längtar redan till nästa år... :)

Någon som vet hur det gått med alla bilder som togs för MC-folket?
Filmerna? Var kan man se/få tag i dem?

Jättekul med alla bilder folk har lagt ut, kul att ni hinner fota så mycket trots all körning. Själv fick jag inte med en enda bild från banan... Har aldrig fotat så lite på en mc-resa. Å andra sidan har jag aldrig lärt mig så mycket och haft så kul heller. :p
 

Petra

Super Moderator
"Sommarens höjdpunkt" - absolut!! Längtar redan till nästa år... :)

Någon som vet hur det gått med alla bilder som togs för MC-folket?
Filmerna? Var kan man se/få tag i dem?

Jättekul med alla bilder folk har lagt ut, kul att ni hinner fota så mycket trots all körning. Själv fick jag inte med en enda bild från banan... Har aldrig fotat så lite på en mc-resa. Å andra sidan har jag aldrig lärt mig så mycket och haft så kul heller. :p


Hej, jag håller med alla om att det var suveränt roliga dagar i Finland. Jag har semester denna vecka, men kommer att lägga ut massor av bilder på hemsidan nästa vecka när jag är på redax. =)
 

swischmc

New member
Hej, jag håller med alla om att det var suveränt roliga dagar i Finland. Jag har semester denna vecka, men kommer att lägga ut massor av bilder på hemsidan nästa vecka när jag är på redax. =)

Ta det lugnt nu på din semester så väntar vi alla med spänning på bilderna nästa vecka. Kommer de upp under Bilder på MC-folkets hemsida?
 

HighfidelitY

New member
"Sommarens höjdpunkt" - absolut!! Längtar redan till nästa år... :)

Någon som vet hur det gått med alla bilder som togs för MC-folket?
Filmerna? Var kan man se/få tag i dem?

Jättekul med alla bilder folk har lagt ut, kul att ni hinner fota så mycket trots all körning. Själv fick jag inte med en enda bild från banan... Har aldrig fotat så lite på en mc-resa. Å andra sidan har jag aldrig lärt mig så mycket och haft så kul heller. :p

Filmen som klipps och fixas av mig är i det närmaste klar. Blir definitivt färdig i början på nästa vecka. Jobbar dygnet runt med bildproduktion på Storsjöyran nu så tiden är knapp.

Filmerna som Per spelade in på alla deltagare ligger i tryggt förvar på en hårddisk hos mig och kommer att hamna på en dvd som man kan få köpa. Tänkte lägga in filmen som görs för SMC och lite extra godis på den också. ;)

Jag lovar att berätta när det är klart!
 

swischmc

New member
Filmen som klipps och fixas av mig är i det närmaste klar. Blir definitivt färdig i början på nästa vecka. Jobbar dygnet runt med bildproduktion på Storsjöyran nu så tiden är knapp.

Filmerna som Per spelade in på alla deltagare ligger i tryggt förvar på en hårddisk hos mig och kommer att hamna på en dvd som man kan få köpa. Tänkte lägga in filmen som görs för SMC och lite extra godis på den också. ;)

Jag lovar att berätta när det är klart!

Då bidar jag min tid och väntar med spänning! :)
 

Petra

Super Moderator
Nu finns filmen från Kemora på tuben.
Till er som vill beställa dvd kommer den med i bättre upplösning och lite mera "previously unreleased" material. :rolleyes:

Hoppas ni gillar den!

http://www.youtube.com/watch?v=xhY9XG9KxHM

Kanonbra! Den har ju allt: action, humor, drama och badpojkar. :D

Snyggt jobbat Jocke!

edit: Swedie håller på och kollar nåt strul med bildgalleriet på vår hemsida. Så snart han är klar lägger jag upp massor av bilder från Kemora. Jag länkar även härifrån.
 
Last edited:
Top