Blåflagg
New member
Marie, redan innan tonåren lärde jag mig att världen inte är "rättvis". Alla har inte samma förutsärrningar och möjligheter. Det vissa tycker är småpengar är väldigt mycket för andra. Ja har man inte pengar för att äta ordentligt varje dag så blir 1700:- ganska mycket men om man tittar på vad det kostar att hyra bana, få dit instruktörer mm, mm så är det en ganska normal summa.
Som jag har skrivit tidigare så förstår jag inte varför du lägger dig i varenda tråd som har med SMC kurser att göra, du sågade dem redan för ett par år sen och vilka argument folk än kommer med så hittar du alltid några fel.
Är det bara provokation du är ute efter så får du gärna tjaffsa vidare med t ex mig, jag kan sätta undan lite av min fritid för det men låt bli att tjaffsa sönder varenda tråd där folk faktiskt vill diskutera, kommer med konstruktiv kritik och inte bara kommentarer som att de har kört i si och så många år i snöoväder så det inte behövs några kurser.
Skicka ett PM till mig om du vill men sabba inte fler trådar.
mvh
Maciej Karpinski
Kan inte säga det bättre själv. Maken till negativ person har jag aldrig mött. Aldrig ett konstruktivt förslag till förändringar och/eller förslag som skulle leda framåt.
Visst finns det andra personer som kan och vet allt men då brukar man skylla på bristande ålder/erfarenhet men i detta fall........