Vad kör du för båge?

HDavidson

New member
Harley FXLR 1340, mycket hemmasnickrat :D och lite uppskrämd.

fxlr0810jd5.jpg

Last edited:

Elisabeth

New member
Hej hopp. Nu ska vi se om jag fixar det här, att få in bild och skicka alltså. Är liksom ny medlem i SMC. Kör en Suzuki VX800, som just nu är min första mc, tog kortet i somras som var mitt livs lyckligaste stund i livet.
Näpp... här funkade inte bildladdningen särskilt bra... får nog öva lite på detta:)
Ha dé
/Elisabeth

stefanw

New member
Hejsan, hejsan

Som åldrad återfallsförbrytare, var jag iväg och köpte mig en Honda Transalp -99 för ett tag sedan. i helgen passerade den 100 mil i min ägo. Trodde jag bara skulle ha den till lite spontankörning när väder och tid tillät, men så go som den hojen är, får ju bilen stå så länge det är +grader och någorlunda glest regn:D Jösses så långt det kan vara hem från jobbet ibland... Tyvärr börjar ju den :( mörka årstiden på att härska nu, med slask och skit...:mad: Men, än ska väl några svängar kunna klämmas:p

Har tyvärr aldrig orkat få till något "album på nätet", men grön é han...

Take care!

/S

Nilla

New member
Trevlig Transalp

Hejsan, hejsan

Som åldrad återfallsförbrytare, var jag iväg och köpte mig en Honda Transalp -99 för ett tag sedan. i helgen passerade den 100 mil i min ägo. Trodde jag bara skulle ha den till lite spontankörning när väder och tid tillät, men så go som den hojen är, får ju bilen stå så länge det är +grader och någorlunda glest regn:D Jösses så långt det kan vara hem från jobbet ibland... Tyvärr börjar ju den :( mörka årstiden på att härska nu, med slask och skit...:mad: Men, än ska väl några svängar kunna klämmas:p

Har tyvärr aldrig orkat få till något "album på nätet", men grön é han...

Take care!

/S

Kan bara hålla med föregående talare! :D Har själv en Transalp, dock något år äldre, en 96:a, men det är absolut inget som gör den sämre på något sätt..! Den har bara gått 2500 mil. Däremot har jag fått känna på hur det går när man har fel teknik vid körning med den på grus! Det gör ont!! :( :) Men lär man sig bara det så är den helskön även där! Jag har ju lagt ut bild på mig och min Transalp som är tagen vid min senaste långkörning den 22/10 i år. Annars kör jag ju oxå gärna till jobbet på min, o det blir då en tur på totalt 11 mil t o r. Skulle va kul att få se fler... ;)

jocke.w

New member
Då va d dags o byta igen...
det var ju inte ens meningen att ja skulle byta ju... va ju så nöjd med blejden..
Men nu blev d en Yamaha R1 -00
fan vilken smidig hoj :):)

Ingen som vill köpa en svart fireblade -96 ;)