Vad kör du för båge?

KaliZ

New member
Honda Fireblade CBR 954RR -03

Så nu har även jag anslutit mig till SMC!
Kör runt på en 954RR sedan en tid tillbaka. Utrustad med alltifrån handtagsvärme och bagster till ett elakt rytande Leo Vinci.

Org -03 kåpor
2ps36uq.jpg

och kraschisar org -02
2qnzf4o.jpg

//KaliZ

SGM

Moderator
vifferkurvor.jpg

På gatan kör jag en Honda VFR800 ´99 - röd naturligtvis, i superskick.

draparn2_sida.jpg

Och det som ledde till a-kort, och Viffer är en precis sjövild KTM 300 EXC-E (landsvägsreggad tvåtaktsenduro), den har gett mig många goa upplevelser i enduroskogen.

/J

Maddog

New member
Efter dyra läropengar på en gammal XJ 900 så blev det en BMW R 1100 GS -99'a... Helnöjd!:D
Orginal föruom en annan ruta... Köpt på Gerts i Ängelholm, som syns...

Marie

Banned
Efter dyra läropengar på en gammal XJ 900 så blev det en BMW R 1100 GS -99'a... Helnöjd!:D
Orginal föruom en annan ruta... Köpt på Gerts i Ängelholm, som syns...

Måste vara ett måndagsexemplar du hittade. Jag köpte en 89:a för tre år sedan, för 22 papp och den har nu rullat 5000 tämligen bekymmersfria mil i min ägo. XJ900 är ju motorcyklarnas Volvo 240....

GuzziKungen

New member
Jag kör en Guzzi såklart :D
Modellen är Lemans och knåpades ihop i Mandelo -02.
Självklart så bjuder "Bellezza" på en svårslagen skönsång :cool:
Då jag riskerar att slå omkull eller hjälper till med att instruera för SMC så
får frugans SV-650 hjälpa till :p
Ha dé

xyx

New member
En Triumph Speed Triple 955i 2004:
n724747189_946443_9565.jpg

(c) anders-foton.org
016.jpg

(c) Bo Mathisen

Numera med clip-ons.

"Drömmen" hade varit att ha en Daytona 675 för bandagarna och en BMW F800S/ST för de längre turerna på gata.

Men tills dess pengarna och platsen räcker till det så tror jag Speed Triplen är en väldigt bra kompromiss.

Last edited:

Mathias

Active member
Ingen ny hoj men ny färg.

Jag har inte köpt någon ny men jag är mer nöjd med färgen numer.

Ford Performance blue heter den.

akeed

New member
Suzuki Volusia -04. Trygg och skön för stillsamma turer på mina 70-vägar i Hallands inland.

Molgan

New member
Har äntligen fått hem min nya stånka, en Yamaha XT660Z Teneré -08. Hämtade ut i Nässjö och körde de 120 milen hem + lite avstickare. Inkörd och klar vid hemkomst. :)

Vill för övrigt tacka de som stannade när jag stod med punktering i Sundsvall, trevligt med vänliga själar på vägen när man står å kliar sig i huvudet.

Last edited:

ride free

New member
Vore kul att veta vad ni alla kör med för bågar, själv kör jag ju sporthojar, men kan vara kul att se annat för en gångs skull ;)

Lägg gärna upp bild och info!

Hej:) Jag kör en suzuki gsx 1100 ef. Den blev jag den stollta ägaren av den 4 juni i år. Störtälskar den....

Mirre

New member
Suzuki GSX 550 -83

En klassiker (iaf försäkringsmässigt): Suzuki GSX 550 -83
Min femte hoj på lika många mc-år, men nu har jag hittat rätt! Endast 3700 dokumenterade mil men har av ett och annat skrapmärke att döma varit omkull ett par gånger. Någon har gjort ett lackjobb på fyllan eller är det en glad dagisklass som varit framme?? Nåja, den går bra, är rolig att köra och jag är mycket förtjust i den trots dess utseende som bara en mor :rolleyes: kan älska!