Singel?

Tyrannosaurus

New member
Blir inte hojen svartsjuk om man skulle börja gulla med någon annan?!
Bra! Håller med helt ;)

Ett problem med hojåkar dejting är att eftersom det fortfarande är ganska betydligt fler grabbar än tjejer som åker hoj kan det bli lite bÖg-varning av det hela :eek:

Vad ska man föresten med en kärring till? Det är ju bara en massa gnäll att man inte får lägga sina skitiga kalsingar var man vill ;)
Sen har jag märkt en annan sak hos främst grabbar (kanske för att man själv är en och umgås mest med såna). Rätt som det är försvinner polarna, helt borta, man varken hör eller ser nåt av dom. Ett par år senare dyker dom upp på fiket eller träffen igen.
- Nämen tjena, var har du gömt dig?
- Träffade en kärring.
- Var är hon då?
- Det är slut.

Visst skulle det kunna vara trevligt i vissa lägen, frågan är bara om fördelarna överväger nackdelarna ;)
 

Trottel

New member
kul kul kul

:cool:
Kul att vi är några fler singlar här. Men mig ser ni inte på någon båt för jag blir bara sjösjuk. Hoppas ni kan tänka er planera in någon annan singelfest lagom till värmen och hormonerna drar igång.

Ja just det, jag är en glad Skånska som enligt passet fyllt 40
det lät riktigt kul det är tre masar som hakar på om kallendern stämmer överens med evenemanget vi blir även med på kryssningen vet ej om vi kommer till singel klubben kan man boka den i efterskott kanske:cool: :cool: :cool:
 

Ella

New member
:cool:
det lät riktigt kul det är tre masar som hakar på om kallendern stämmer överens med evenemanget vi blir även med på kryssningen vet ej om vi kommer till singel klubben kan man boka den i efterskott kanske:cool: :cool: :cool:


Det bör ni kolla med Silja Lines bokning om det går bra att boka senare - troligen inte. Det är ju trots allt begränsat antal platser så vänta inte för länge!
 

Ella

New member
Ett problem med hojåkar dejting är att eftersom det fortfarande är ganska betydligt fler grabbar än tjejer som åker hoj

Visst skulle det kunna vara trevligt i vissa lägen, frågan är bara om fördelarna överväger nackdelarna ;)

För det första, jag som tjej tycker det är perfekt att det är så många killar... ;) Om jag nu ska vara gnällig så saknar jag dock killar i min egen ålder... ;)
Det är för och nackdelar med allt... Blir ju trist att krama kudden för jämnan... Dessutom får man inte så vettiga svar om man vill diskutera något heller... Eller är det då man får de bästa svaren?! :D
 

Lieh

New member
Förhoppningsvis är det singlar med på resan, men visst, det kanske är en och annan som vill vara singel på resan men som inte är det annars... Det får nog var och en stå för... ;)

Jag uttryckte mig kanske lite oklart :eek:
Det var mer en fråga om det är några som anmält sig till singelträffen, får väl ringa Silja och kolla...
 

Ella

New member
Jag uttryckte mig kanske lite oklart :eek:
Det var mer en fråga om det är några som anmält sig till singelträffen, får väl ringa Silja och kolla...

Aha, du menar så!!! Sorry... Snabbaste vägen för att få svar är att ringa Silja Line helt klart, för jag har inte fått någon uppdatering om det än.
 

Trottel

New member
:cool:
För det första, jag som tjej tycker det är perfekt att det är så många killar... ;) Om jag nu ska vara gnällig så saknar jag dock killar i min egen ålder... ;)
Det är för och nackdelar med allt... Blir ju trist att krama kudden för jämnan... Dessutom får man inte så vettiga svar om man vill diskutera något heller... Eller är det då man får de bästa svaren?! :D
ja själv så är man riktigt färsk singel men nog blir det att kramas med kudden ett tag inte super sugen på sällskap just nu vad det gäller vettiga svar så blir det nog ingen större skillnad nej nu skall jag ägna mig åt hojen verkstaden och mina två barn ett tag framöver men singel träff i sommar vore skitkul
 

fluffig

New member
Bra! Håller med helt ;)

Ett problem med hojåkar dejting är att eftersom det fortfarande är ganska betydligt fler grabbar än tjejer som åker hoj kan det bli lite bÖg-varning av det hela :eek:

Vad ska man föresten med en kärring till?

Nänä lilla gubben du har missat det helt.
Det handlar om vad vi, kärringarna, behöver DIG till.:D

Bara för att man har en singelträff behöver det inte gå ut på att man ska träffa en ny partner utan kan vara ett kul sätt att träffa nya vänner på.


Kan man inte fixa till något kul i typ Göteborg eller annan ganska central plats. Eller kanske något i samband med BKK kurser.
 

Marie

Banned
Kan man inte fixa till något kul i typ Göteborg eller annan ganska central plats.

Jo just det!

Jag kan inte förstå varför man först måste bege sig långt upp i ödemarken på Sveriges baksida för att där ta en färja till Sibiriens västra utposter.

Man kunde ju i stället utgått från den befolkade framsidan och förlagt evenemanget till en färja i riktning mot Europas civiliserade delar; dvs färjorna Göteborg-Kiel eller Trelleborg-Travemünde.:confused:
 
Last edited:

pellehbg

New member
Hej Ella o alla andra singlar !
Här är en 40 årig singel till som jag med sitter i SMC o arbetar med TSG.
Kul med en massa sådana ideer men det skulle vara skoj om det skedde på mera nära håll med för oss i Skåneland*L*
Ja vi träffas väl ngr stycken på Storkurshelgen den 10 - 11 Mars hoppas jag o utbytter en massa olika ideer om allt möjligt!!
Pelle SMC Skåne
 

fluffig

New member
Man kunde ju i stället utgått från den befolkade framsidan och förlagt evenemanget till en färja i riktning mot Europas civiliserade delar; dvs färjorna Göteborg-Kiel eller Trelleborg-Travemünde.:confused:

Nej nej nej
Snälla kan vi inte slippa någon gungande under fötterna.
Kan vi inte komma på någon plats eller något där man slipper bli sjösjuk?:eek:

Vi är intresserade av hojåkning och något med anknytning till detta borde man kunan hitta. Kanske vid någon roadracintävling eller så.
 

Ella

New member
Hej Ella o alla andra singlar !
Här är en 40 årig singel till som jag med sitter i SMC o arbetar med TSG.
Kul med en massa sådana ideer men det skulle vara skoj om det skedde på mera nära håll med för oss i Skåneland*L*
Ja vi träffas väl ngr stycken på Storkurshelgen den 10 - 11 Mars hoppas jag o utbytter en massa olika ideer om allt möjligt!!
Pelle SMC Skåne

Det är alltid bra med nya idéer!!! Allt välkomnas varmt!
 

payton

New member
singel

Jätte bra förslag.Har man samma intressen förstår man varandra när det inte finns pengar till nöjen eftersom hojen går först.
/payton
 

Trottel

New member
bra förslag

:cool:
Nej nej nej
Snälla kan vi inte slippa någon gungande under fötterna.
Kan vi inte komma på någon plats eller något där man slipper bli sjösjuk?:eek:

Vi är intresserade av hojåkning och något med anknytning till detta borde man kunan hitta. Kanske vid någon roadracintävling eller så.
varför inte på rejsträffen på karlskoga i sommar vi är redan tre singlar som skall dit i år igen

jo Ella! finns det några uppgifter om utställare på kryssningen ännu
mvh Trottel :cool:
 

pellehbg

New member
Ja eller så slår vi oss ihop här nere i Skåne o fixar ngt simpelt så alla kan vara med o vill komma hit??
Vi har ju en massa fina vägar här med o vi har ju även en runda som vi kör varje år o får se en bra bit av Skåne så vi kunde kanske fixat ngt i det sammanhanget med camping??
Det sker Söndag 8 Juli Skåne Touren

Är det ngn som kanske vill hjälpa till med det från Skåne så maila mig!!
MVH Pelle
 

Ronny Overgaard

New member
Kanon bra idé med ett eget forum här.

Det är en bra idé kanske ska vi ordna någon träff för oss singlar. det vore kanon roligt.
:p :rolleyes:
 

Ella

New member
:cool:
varför inte på rejsträffen på karlskoga i sommar vi är redan tre singlar som skall dit i år igen

jo Ella! finns det några uppgifter om utställare på kryssningen ännu
mvh Trottel :cool:

Javisst finns det det! Vi kommer att lägga ut det på hemsidan framöver, men här kommer lite försmak...

Utställare på HojX är bland annat:
Touringbutiken
Flickan.com
Forex
Folksam
Västerviks Stadshotell
MotoSpeed
Harley Davidson
SMC Resor

Sedan har vi flera på gång! Det blir försäljning på båten, modevisning av mc-utrustningen och mycket mer!!! :)
 

Ella

New member
Ja eller så slår vi oss ihop här nere i Skåne o fixar ngt simpelt så alla kan vara med o vill komma hit??
Vi har ju en massa fina vägar här med o vi har ju även en runda som vi kör varje år o får se en bra bit av Skåne så vi kunde kanske fixat ngt i det sammanhanget med camping??
Det sker Söndag 8 Juli Skåne Touren

Är det ngn som kanske vill hjälpa till med det från Skåne så maila mig!!
MVH Pelle

Jättebra!!! Mer sånt här! Jag kan ju inte åka land och rike runt för att hålla i alla aktiviteter så det är bra om jag får hjälp ute i länen... :) Ditt förslag Pelle tycker jag låter bra. Bara att jobba vidare med! :D
 
Top