Singel?

jostend

New member
Bra idé

Själv är jag lite blyg när det kommer till det motsatta könet så din idé låter bra. Jocke som är singel och öppen för nya bekantskaper.
 

Ella

New member
Själv är jag lite blyg när det kommer till det motsatta könet så din idé låter bra. Jocke som är singel och öppen för nya bekantskaper.

Hej Jocke!

Välkommen hit! Förhoppningsvis ska det finnas möjlighet att lära känna andra (singlar) som vill utöka sin bekantskapskrets. Ett förslag är faktiskt att vi ska anordna något för singlar på SMCs HojX. :)
 

Tompa

New member
Hepp ska väl ta och kliva in i gemenskapen då singel singel vad mer kan jag skriva jo jag är singel.
Mörka att man är singel kan ju oxå vara så att man
provat på hur det är att vara i ett förhållande och märkt att det inte
funkade och ute efter nya äventyr både på hoj och andra sätt:D
Kan man då även få ihop det med ngn som delar passionen att köra hoj
så är det ju ett stort PLUS .

Heter Thomas men kallas som sagt Tompa bland vänner och bekanta.

Bra ide detta.
 

Stockholmstjej

New member
Vilket kul initiativ

Vi var några som satt och pratade om dejtingsajter på nätet och att det vore lyckat att vi inom hojkollektivet kunde få kontakt med likasinnade singlar. Därför gör jag ett upprop här! De som är singlar och som vill ändra på det, eller som vill få kontakt med andra singlar alt de som vill träffa lite trevligt folk, ni kanska ska läsa det här lite närmare... Vad tycker ni att vi ska göra för att få kontakt med varandra? Är det någon som vågar skylta med att de är singel här på sidan? Jag kan bara föreställa mig att det är många som sitter ensamma hemma i höstmörkret och önskar att de hade sällskap i tv-soffan. Eller är jag helt ute och cyklar?

Kanske ett eget forum enbart för singlar? ;) *skrattar*

I vilket fall som helst så kan jag tala om att i SMC Västmanlands styrelse och valberedning så är vi fyra singlar - bara så ni vet... :p


Hej. Är nybliven mc-förare och har varit singel länge. Jag tycker det är jättekul att börja träffa lite nytt folk. Och då menar jag nya vänner! med samma intresse.
:rolleyes:
 

Ella

New member
Det är jättekul att allt fler ser denna tråd och faktiskt söker nya vänner! :) Nu ska vi bara fundera vidare över upplägget...

Ett tips om ni söker nya bekantskaper - skriv lite mer om er i er profil!
 

Ella

New member
Tillfälle för alla singlar!

SMC kommer att ha en singelklubb på HojX vilket kan vara ett ypperligt tillfälle att träffa likasinnade och som även är lediga... ;)
 

Lieh

New member
Bra idé

Vi var några som satt och pratade om dejtingsajter på nätet och att det vore lyckat att vi inom hojkollektivet kunde få kontakt med likasinnade singlar. Därför gör jag ett upprop här! De som är singlar och som vill ändra på det, eller som vill få kontakt med andra singlar alt de som vill träffa lite trevligt folk, ni kanska ska läsa det här lite närmare... Vad tycker ni att vi ska göra för att få kontakt med varandra? Är det någon som vågar skylta med att de är singel här på sidan? Jag kan bara föreställa mig att det är många som sitter ensamma hemma i höstmörkret och önskar att de hade sällskap i tv-soffan. Eller är jag helt ute och cyklar?

Kanske ett eget forum enbart för singlar? ;) *skrattar*

I vilket fall som helst så kan jag tala om att i SMC Västmanlands styrelse och valberedning så är vi fyra singlar - bara så ni vet... :p

En singel"tjej" kliver in...

närmare 50 än 40...men åldern har visst ingen betydelse, se bara på min gamla 81:a - små rostfläckar här och där men som tar sig fram i alla väder ;)
Kul att träffa nya bekantskaper och nya vänner, skönt att åka iväg ensam ibland men trevligare är att vara två :D

Vilket bra initiativ Ella m.fl
//X-län
 

Ella

New member
Kul att träffa nya bekantskaper och nya vänner, skönt att åka iväg ensam ibland men trevligare är att vara två :D
//X-län

Jag håller med - det är trevligt med sällskap ibland - även om det inte får bli för mycket... ;)

Kan ju samtidigt tipsa om singelklubben som vi erbjuder på HojX!
 

JoS

New member
Hur kunde jag missa den här tråden?!

Är själv singel men har inte anmält mig till singelklubben på HojX eftersom jag då eventuellt måste kunna sköta mig. Hur gör man det på en båt?

Edit:Stavfle
 
Last edited:

Ella

New member
Vi är ett antal singlar Uppsalas styrelse också. Vi kanske skulle träffas? :D

Ja du JoS, det gör vi ju på storkurshelgen om inte annat? ;) Ses alltså...

När det gäller HojX - det är klart att man kan vara med i singelklubben. Precis när båten går ses man en timme och spanar in alla andra singlar, tar en drink och sen är det bara att roa sig på vilket sätt man vill! Inte så avancerat - eller hur?! Det där med att sköta sig - vad menar du då? :D ha ha ha
 

fluffig

New member
Kul

Kul att vi är några fler singlar här. Men mig ser ni inte på någon båt för jag blir bara sjösjuk. Hoppas ni kan tänka er planera in någon annan singelfest lagom till värmen och hormonerna drar igång.

Ja just det, jag är en glad Skånska som enligt passet fyllt 40
 

Ella

New member
Heh, vi har varit på för många årsmöten/storhelger för att orka bry oss om att sköta oss. :p

Jaa... Du har nog faktiskt rätt... Men eftersom vi är välkända och alla ändå vet hur vi är - varför ska vi då försöka vara något vi inte är och försöka sköta oss?! ;)
 

Lieh

New member
Ja du JoS, det gör vi ju på storkurshelgen om inte annat? ;) Ses alltså...

När det gäller HojX - det är klart att man kan vara med i singelklubben. Precis när båten går ses man en timme och spanar in alla andra singlar, tar en drink och sen är det bara att roa sig på vilket sätt man vill! Inte så avancerat - eller hur?! Det där med att sköta sig - vad menar du då? :D ha ha ha

Blir det några singlar på resan eller blir man "singel" om man anmäler sig? :eek: ;)
 

Lieh

New member
Kul att vi är några fler singlar här. Men mig ser ni inte på någon båt för jag blir bara sjösjuk. Hoppas ni kan tänka er planera in någon annan singelfest lagom till värmen och hormonerna drar igång.

Ja just det, jag är en glad Skånska som enligt passet fyllt 40

Synd att du inte kan följa med!! Jag blir också sjösjuk men jag chansar på att det blir vindstilla :)
Kan bli en rolig resa :D
 

Ella

New member
Blir det några singlar på resan eller blir man "singel" om man anmäler sig? :eek: ;)

Förhoppningsvis är det singlar med på resan, men visst, det kanske är en och annan som vill vara singel på resan men som inte är det annars... Det får nog var och en stå för... ;)
 
Top