Tja, du får väl testa och se hur det går...
Vågar inte chansa...... Tänk om hojen lämnar mig!!
Tja, du får väl testa och se hur det går...
Vågar inte chansa...... Tänk om hojen lämnar mig!!
Själv är jag lite blyg när det kommer till det motsatta könet så din idé låter bra. Jocke som är singel och öppen för nya bekantskaper.
Vi var några som satt och pratade om dejtingsajter på nätet och att det vore lyckat att vi inom hojkollektivet kunde få kontakt med likasinnade singlar. Därför gör jag ett upprop här! De som är singlar och som vill ändra på det, eller som vill få kontakt med andra singlar alt de som vill träffa lite trevligt folk, ni kanska ska läsa det här lite närmare... Vad tycker ni att vi ska göra för att få kontakt med varandra? Är det någon som vågar skylta med att de är singel här på sidan? Jag kan bara föreställa mig att det är många som sitter ensamma hemma i höstmörkret och önskar att de hade sällskap i tv-soffan. Eller är jag helt ute och cyklar?
Kanske ett eget forum enbart för singlar? *skrattar*
I vilket fall som helst så kan jag tala om att i SMC Västmanlands styrelse och valberedning så är vi fyra singlar - bara så ni vet...
Vi var några som satt och pratade om dejtingsajter på nätet och att det vore lyckat att vi inom hojkollektivet kunde få kontakt med likasinnade singlar. Därför gör jag ett upprop här! De som är singlar och som vill ändra på det, eller som vill få kontakt med andra singlar alt de som vill träffa lite trevligt folk, ni kanska ska läsa det här lite närmare... Vad tycker ni att vi ska göra för att få kontakt med varandra? Är det någon som vågar skylta med att de är singel här på sidan? Jag kan bara föreställa mig att det är många som sitter ensamma hemma i höstmörkret och önskar att de hade sällskap i tv-soffan. Eller är jag helt ute och cyklar?
Kanske ett eget forum enbart för singlar? *skrattar*
I vilket fall som helst så kan jag tala om att i SMC Västmanlands styrelse och valberedning så är vi fyra singlar - bara så ni vet...
Kul att träffa nya bekantskaper och nya vänner, skönt att åka iväg ensam ibland men trevligare är att vara två
//X-län
Vi är ett antal singlar Uppsalas styrelse också. Vi kanske skulle träffas?I vilket fall som helst så kan jag tala om att i SMC Västmanlands styrelse och valberedning så är vi fyra singlar - bara så ni vet...
Vi är ett antal singlar Uppsalas styrelse också. Vi kanske skulle träffas?
True!Ja du JoS, det gör vi ju på storkurshelgen om inte annat? Ses alltså...
Heh, vi har varit på för många årsmöten/storhelger för att orka bry oss om att sköta oss.Det där med att sköta sig - vad menar du då? ha ha ha
Hoppas ni kan tänka er planera in någon annan singelfest lagom till värmen och hormonerna drar igång.
Heh, vi har varit på för många årsmöten/storhelger för att orka bry oss om att sköta oss.
Ja du JoS, det gör vi ju på storkurshelgen om inte annat? Ses alltså...
När det gäller HojX - det är klart att man kan vara med i singelklubben. Precis när båten går ses man en timme och spanar in alla andra singlar, tar en drink och sen är det bara att roa sig på vilket sätt man vill! Inte så avancerat - eller hur?! Det där med att sköta sig - vad menar du då? ha ha ha
Kul att vi är några fler singlar här. Men mig ser ni inte på någon båt för jag blir bara sjösjuk. Hoppas ni kan tänka er planera in någon annan singelfest lagom till värmen och hormonerna drar igång.
Ja just det, jag är en glad Skånska som enligt passet fyllt 40
Blir det några singlar på resan eller blir man "singel" om man anmäler sig?