Vad kör du för båge?

Daniel Friman

New member
Hej, jag åker Honda VF750S -82, härlig cykel med V4 och bra vrid. Den har dock fått nya kromade ljuddämpare sedan bilden togs. Återkommer med nyare bild senare.

attachment.php

Mvh Daniel

Sad Glad

New member
Det är nästan så man knappt vågar säga det men jag kör en honda CBX 550
från 1982.

Juste hoj om man bortser från toppkåpan. Där tycker jag att en liten tonad vindruta är snyggare på den modellen. Den är väl på 570cc har jag för mig så den har lite försprång mot andra 550-hojar :) Hade faktiskt planer på att köpa en sådan som första hoj men det blev en Zephyr istället (nu såld).

bubbas

New member
Jag kör en FZ1-N, 06:a
Kul streethoj, perfekt för urbana miljöer.

Har tidigare kört RG-125, CBR 600, GsxR 750, FZ6.

M

McAlbert

Guest
Som den gamla man jag är med ett otal av hojjar bakom mej så drar jag bara ett snabbreferat.
Yamaha XJ750 Seca -82, Europa runt några varv
Yamaha TRX 850 -94, Frankrike -02, Tyskland -03
Yamaha FJ 1100 -84, Irland -06
Bifogar en bild från det senaste äventyret...

Last edited:

biohazard

New member
Ny hoj!!!

Nu har jag Äntligen fått råd (lånat av banken) till min drömhoj, en svart/silver CBR1000RR.
Känns underbart! Slängde in den på verkstad direkt, där Yoshi halvsystem ska monteras, liksom larm och gps.
Miniblinkare, PC III, kraschpuckar mm. är beställt.

Last edited:

iceman1975

New member
Nu har jag Äntligen fått råd (lånat av banken) till min drömhoj, en svart/silver CBR1000RR.
Känns underbart! Slängde in den på verkstad direkt, där Yoshi halvsystem ska monteras, liksom larm och gps.
Miniblinkare, PC III, kraschpuckar mm. är beställt.

Åhhh... Även min drömhoj.. Så avis! vill också ha..:eek:
Hoppas du får många njutningsfulla mil med den hojen i sommar!

Katarina

Helt okej
Honda VTC 600 från -98

Hoppsan, skulle lägga upp en bild men gjorde fel. Skulle ta bort inlägget men det gick inte heller.

Last edited:

Katarina

Helt okej
Honda VTC 600 från -98

Jag har inte börjat än men har just köpt en liten Honda VTC600 från -98. Körkort ska tas vad våren lider. :D

BirdTown

New member
Som Jonika åker jag Blackbird, en -99:a. Rätt taskig bildkvalité, vilket härmed beklagas, men en utomordentlig hoj. Sedan finns även hustruns CBF 600 SA -04, en RD 125 LC -85 samt en CB 125 K5 -73 i garaget.
hasse1.jpg

DXD_1.jpg

Last edited:
:rolleyes: Hejsan från en ny medlem i detta forum!Kör en Yamaha XV1900 -07,skulle vara kul och veta om det är fler och veta vad ni tycker om dom MVH Lennart.

Bansaie

New member
Honda, XL600V Transalp -94 och VFR750F -87

Det blir 3:e säsongen på TransAlpen och min första hela på VFR'en då jag köpte den sent förra säsongen.
VFR'en är egentligen frugans då TransAlpen är för hög för henne att övningsköra på.