Vad kör du för båge?

busdriver

New member
Köpte i november förra året en ny Suzuki V-strom 650, som nu rullat 1700 mil. En underbar hoj,perfekt att också köra i sånt skitväder som vi har nu, (det blev 12 mil igår). Den kommer jag nog behålla några år.

Melchet

New member
Hej.

Min hoj är en TRX 850 som hämtades i Tyskland för två år sen.
Hojen är annars en 96.a
Det sitter R1 bromsok fram, stålspunna bromsledningar, Scorpion slipons, blått pimp edition kåpglas, samt att jag har sänkt utväxlingen -1 fram.

PTURE

New member
Tjo!
Jag kör en Honda CBR 900RR Fireblade Turbo -92. En hoj som jag kommer att behålla länge!!

Per-B

New member
Hej.

Kul o se vad andra åker, själv körja en Yamaha XV 1100 sedan i sommras, blev ca 800mil me den. Senaste turen var 1/12. Före de åkte ja en Honda Gold Wing -77. Som föresten är till salu.Totalt blev de ca 1200 mil i år.
Ha en god höst o God Jul på er alla.:)

J Kock

New member
BT1100 Bulldog

Jag tog mitt kort i Juli och kör sedan början av Augusti en Yamaha BT1100 Bulldog -05.
// J. Kock

Roine

New member
Jag kokte ihop denna vs1400:an till sommaren 2006

attachment.php

Sen har jag en Kawa GPZ900 till vardags.

Robford

New member
Kawa Mean Streak 1600

Har gjort en sommar på en Mean Streak och är helt nöjd med hojen men

funderar ändå på att gå på grussmiskarsvängen igen
:D

Aragorn

New member
Lägger upp en bild på min hoj. En Honda Hornet 600 -06, införskaffade den i somras. Är jättenöjd.

Mc1972

New member
Bmw

Jag följde med en polare som skulle testa "gubbhoj" (BMW):rolleyes: och det slutade med att jag blev tokförälskad i en grön/svart R1150R Rockster,
så nu har jag haft en sedan -03 och har inga planer på att byta,(ja inte i år iallafall) :D

KMW

New member
Kle

Jag har införskaffat mig en gammal Kawasaki KLE från tidigt nittiotal. Kanske inte världens häftigaste hoj som så, inte mer än 50 hk original och ännu mindre nu, men den duger gott till att dra ifrån racehojar på Sturup Raceway.

Strömma

New member
Det är nästan så man knappt vågar säga det men jag kör en honda CBX 550
från 1982.
Varför skulle du inte våga det? Det är ju så att både smaken och storleken på plånboken skiljer rätt väsentligt bland alla som åker hoj, så urvalet av hojar blir ju därefter, och huvudsaken är väl att man trivs själv :rolleyes:

Jag gillar dessa 80-tals hojar skarpt! Vilket kanske iofs kan bero på att det var dom man trånade efter när jag var ung, på sternåldern... :D

Snygg hoj iaf ;)