vad är er HOBBY..exl hojåka

JHkillen

New member
Löpning året runt och långfärdsskridskor på vintern om vattnet stelnat så där konstigt som det gör när det blir kallt.
 

Mathias

Active member
Haha, skitkul när man ligger "räv" och signalerna studsar i kraftledningen samtidigt som man gömt sig till den milda grad att den som satte ut en knappt hittar en.

Det var ingen av mina hobbies.

Datorer och teknik, är väll det som går hem här. Gillar att skruva pilla och få rätt på saker och en massa annat.
 

Jaouws

New member
Löpning året runt med Göteborgsvarvet som mål (7:e gången iår)
Även börjat att försöka lära mig att crawla, svårare än det ser ut.

Fotografering.

Dans, kursledare och tävlar i bugg så det tar nog mesta av min och frugan tid. Träning 2 dagar/vecka och tävlingar eller extra träning på lördagar.

Var även tränare i dotterns fotbollslag men efter att nästan gått i väggen så valdes detta bort, hälsan framför allt.
 

niceln

New member
Hej,

Såg att några hade fiske som intresse. Själv är jag i Norge en del på sommaren syd väst om Tromdheim. Funderar på att t hojjen dit i sommar. Någon som har bra tips på hur man fäster stora spötuber på hojen (3 delade femtonfots laxflugspön innebär ganska långa spötub. Skulle vilja hitte en lösning som gör att jag kan fästa dem längs cykeln och inte på bredden. Någon som har tips på lösning

Kör R 1150 RT.

MVH

Niclas Elneus


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

wildstaren

New member
mast-igt

Jaa 15 fots var väl att ta i men ok,jag för min del har gjort en tub av skinn
som är fäst på sidan om en toppväska som jag har på bönpallen.Den är storleksmässigt 60 liter.Poppnitad innifrån,lite bökigt få fast men de går.Höjden kan variera men jag har 70 cm. Men då kör jag med vanligt tvåhands.Om du kan gå så långt ner mot vägbanan som möiligt så vinner du
på styrkan eftersom vinddraget blir ganska stort där uppe
 

cessan

New member
3 st H:N Hundar, Hästar och höga höjder =( flyga till värmen vintertid).
och 3st P:N Promenera ,prata ,pengar( för att resa bort vintertid)
och 3 st S skriva texter ,sjunga, simma (i ett varmt hav söderut vintertid) och mycket mycket mer tycker jag om.
 

Kyssen

New member
Just nu är det simning som gäller men förr (när jag hade tid) så var det ridning som gällde och efter det då "bodde" jag på Brukshundsklubben och tävlade med min Riesen i spår, IPO och lydnad. Tyvärr så finns inte hunden i livet idag :( och någon ny är inte på G eftersom tiden inte finns längre.
Havsfiske ligger också varmt om hjärtat så kanske någongång att man kan gå tillbaka och återuppliva dessa roliga intressen men allt har sin tid!
 

Frank S

New member
Det händer att jag försöker fånga öring och harr med dunkrok.
Seriöst ordnade provsmakningar av maltdrycker är intressant.
 

Frank S

New member
(Jo jag bara undrar, de där med maltdryck,kan den intas mellan ställena eller
måste tältet stå breve)?
Jo men nog är det väl så att man kan ta sig en pruttare ur pluntan om man fiskar av en älvsträcka. En paus med en god piptobak och väl utvald skotsk whisky sitter inte fel.

Whiskyprovning är på hemmaplan.
 

Nea

New member
Tänk om det fanns lika mycket tid som man har hobbys ;)

När vi inte kör hoj så åker vi ut med husvagnen, innan hade vi båt med men den har vi precis sålt så en Hobby mindre

På fritiden ägnar ja mig åt att skapa och designa silversmycken :)

Mannen han pillar med det mesta, just nu har det varit värmepumpar mm

Vintertid då reser vi till Värmen, har varit i Thailand i nyår....

I sommar ska vi med ett gäng knuttar till Ungern sen vidare på träff i Tjeckien
 

wildstaren

New member
Jo men nog är det väl så att man kan ta sig en pruttare ur pluntan om man fiskar av en älvsträcka. En paus med en god piptobak och väl utvald skotsk whisky sitter inte fel.

Whiskyprovning är på hemmaplan.

De där med pluntan,fisken och wiskyn de låter bra men,pipan har jag slutat
med,om än de var gott då
 

wildstaren

New member
spöfiske

nja kanske skulle ha ett!!! undra hur många vi är som är fiske dårar här

Ja fiskedåre kanske jag inte är,men mc-körningen har tagit över all den tid
som ekan ville ha.För övrigt så toppar jag fiskeligan här i pite med 14,5kg.
De var 1976 och ingen har slagit det sedan dess.
 
Top