Hej, det låter jättebra.
Var finns Du nånstans i Stockholm? Jag finns i Upplands Väsby.
Jag har också en 07:a.
MVH
Sven Bergh
Du har PM
Hej, det låter jättebra.
Var finns Du nånstans i Stockholm? Jag finns i Upplands Väsby.
Jag har också en 07:a.
MVH
Sven Bergh
Någon som provat att besikta en 1000 med leovince slipon monterade. Jag har kvar "innerrören" (Går ju att att ta bort den/dem genom att skruva ur en liten skruv och sedan lirka ur innerröret ur själva avgasröret). Eller måste jag byta till original före besiktning för att slippa ombesiktning. /
Jag besiktigade min DL1000 med LeoVince rör och innerröret och fick godkänt men jag monterade dessutom restriktor brickorna i rören. Dom är runda med 4 hål och placeras på inloppssidan av själva dämparen. Du ska ha fått med de brickorna när Du köpte rören. Jag tror att jag har mina kvar nånstans i garaget.
//Sven
Jag har en DL650 och den är perfekt för mig som är 186cm lång förutom benvinkeln, tänkte kolla om någon som har en DL1000 kan vara sugen att byta sadel när den är 2 cm högre kan lägga en liten slant i mellan om så önskas min är från en -04
/Jon
Ett onödigt köp enl. mej.Jag funderar på att beställa färdigkontakterade elkablabe från Eastern Beaver Company och undrar om någon har erfarenhet av att handla från dom. Är det fler som är intresserade, så kan vi ju dela på frakten i en beställning till Sverige. Syftet är att ha en spänningssatt fast montering av en GPS, samt ett switchat 12V-uttag för att ladda t.ex. telefonen.
Jag har inte kollat upp vad som passar mig bäst ännu, men nåt i den här stilen:
Hur har det gått för er på DL-650 som velat byta sadel med DL-1000 åkare?
Har båda ägarna blivit nöjda?
Någon förändring av körkomforten?
(Kanske lite tidigt på säsongen för att svara, eftersom få kör omkring på snöiga vägar).
Jag funderar på att beställa färdigkontakterade elkablabe från Eastern Beaver Company och undrar om någon har erfarenhet av att handla från dom. Är det fler som är intresserade, så kan vi ju dela på frakten i en beställning till Sverige. Syftet är att ha en spänningssatt fast montering av en GPS, samt ett switchat 12V-uttag för att ladda t.ex. telefonen.
Jag har inte kollat upp vad som passar mig bäst ännu, men nåt i den här stilen:
Ett onödigt köp enl. mej.
Det funkar lika bra med ett vanligt 12 volts uttag för ciggtändare, kostar 50-100:- i marinutförande. Det har jag monterat på min V-Strom.