Vad roligt att du fick ha roligt åt mitt inlägg
Står det bilar kloss i kloss så är det oftast svårt att flytta på sig. Det kan vara trångt i sidled för alla står inte till höger resp. vänster och väntar på att du kanske ska komma med din mc...
Vad roligt att du fick ha roligt åt mitt inlägg
Står det bilar kloss i kloss så är det oftast svårt att flytta på sig. Det kan vara trångt i sidled för alla står inte till höger resp. vänster och väntar på att du kanske ska komma med din mc...
Han är från Sundsvall, har du sett hur folk parkerar här uppe i landet? Finns det 5 lediga platser ryms det bara 3 bilar. Ingen har nån som helst koll vart bilen är, eller ens vart den börjar och slutar.Vad är det för problem med mitt i
Ha dé
Han är från Sundsvall, har du sett hur folk parkerar här uppe i landet? Finns det 5 lediga platser ryms det bara 3 bilar. Ingen har nån som helst koll vart bilen är, eller ens vart den börjar och slutar.
En fundering, Sundsvall är en av de få orter jag känner till i norrland som faktiskt har viss köbildning. Framförallt mellan Sundsvall-Svartvik-Kyrkmon.
Att man inte gillar att folk kör förbi med motorcykel är ju ändå trots allt en åsikt man kan få ha. Själv har jag inga problem med att bli omkörd av en MC i köbildningssituationer.
Med det vill jag ha sagt att vi kan ha en sansad debatt utan personangrepp. Så många som har ideér om hur det är i Norrland (sundsvall), utan att ens ha varit där, skulle jag tro.
Vill bara påminna och Galna Danskens uppmaning om att ha en trevlig ton i inläggen, blir så mycket trevligare för alla.
Han är från Sundsvall, har du sett hur folk parkerar här uppe i landet? Finns det 5 lediga platser ryms det bara 3 bilar. Ingen har nån som helst koll vart bilen är, eller ens vart den börjar och slutar.
Tack för ytterligare ett personligt påhopp. Börjar bli riktigt j-vla less på dessa personer som inte vet vad forumregler är. Varför har vi sådana regler när ingen kontrollerar att dom följs?
Om du anser att ett inlägg inte följer forumreglerna är det bara att rapportera det med "annan fara"- märket. Det blir mycket lättare för moderatorerna att se till att reglerna följs då. Jag tvivlar på att de sitter och läser alla trådar och inlägg i forumet.
Om du anser att ett inlägg inte följer forumreglerna är det bara att rapportera det med "annan fara"- märket. Det blir mycket lättare för moderatorerna att se till att reglerna följs då. Jag tvivlar på att de sitter och läser alla trådar och inlägg i forumet.
Det där var inget personligt påhopp. Om du kollar noga så ser du att jag bor ännu längre upp i parkeringshelvetet än du så jag trodde folk skulle ta det för det skämt det var, borde ha lärt mig vid det här laget att folk här läser inlägg som min gamla mor läser instruktionsböcker.Tack för ytterligare ett personligt påhopp. Börjar bli riktigt j-vla less på dessa personer som inte vet vad forumregler är. Varför har vi sådana regler när ingen kontrollerar att dom följs?
Det du säger här är en alltför vanlig åsikt, särskilt i småstäder tycker jag mig ha märkt. Det man säger är att "jag tänker jävlar inte flytta på mig, vill du förbi så får du fixa det själv". Varför inte samarbeta? Det kostar dig ingenting att styra lite åt sidan och släppa förbi en mc eller cykel.men det ska väl inte vara så att man ska behöva köra åt sidan så att dom ska komma fram som en del verkar tycka att man ska göra.
Tack för ytterligare ett personligt påhopp. Börjar bli riktigt j-vla less på dessa personer som inte vet vad forumregler är. Varför har vi sådana regler när ingen kontrollerar att dom följs?
Det du säger här är en alltför vanlig åsikt, särskilt i småstäder tycker jag mig ha märkt. Det man säger är att "jag tänker jävlar inte flytta på mig, vill du förbi så får du fixa det själv". Varför inte samarbeta? Det kostar dig ingenting att styra lite åt sidan och släppa förbi en mc eller cykel.
Här i Växjö ser man dagligen hur folk gör allt de kan för att täppa till och bevaka sin plats, har själv råkat ut för det och jag blir rejält irriterad varje gång.
Och jag tvivlar på att moderatorerna ens finns mer än på papperet, har ännu inte sett en enda användare bli avstängd, varnad, bannad eller något inlägg som har tagits bort av en moderator. Ej heller har jag sett en enda tråd bli låst. Trots att det har varit påkallat tidigare.
Det är i teorin helt förkastligt att idka personangrepp, göra diverse verklighetsfrämmande politiska uttalanden, samt komma med sexuella påhopp. Men rent praktiskt är det okej, för inget händer...
Detta är min egna betraktelse, kan vara felaktig naturligtvis.