Mmmmmm.Att vara ironisk är helt ok och även en typ av humor jag personligen gillar men det är en svår balansgång, speciellt om man inte känner människan/människorna! Eller hur!
Se nu till att masa dig iväg på en utbildning och skaffa dig en egen uppfattning och återkom sedan med reflektioner från dagen. Vill du förbereda dig, vilket din ironiska typ knappast lär (men vem vet den delen som är lite mer seriöst intresserad av vad du håller på med när du sitter ovanpå alla pållarna), se då till att GRATIS ladda ner et pdf-dokument som heter "Full kontroll" och som väl beskriver körteknik som även "de stora grabbarna" på GP-banorna övar på!
Kanske är du ironisk nu men jag har redan varit på "utbildning" och det var ren skit. Jag skojar inte nu. Det var avföring av lägsta kvalitet. Jag har iofs viss förståelse för varför det är det och skälet kanske är att en stor del handlar om att få folk att komma dit och lockelsen är att få köra på bana.
Nu har jag ingen lust att enbart kritisera men när du föreslår detta om och om igen och som en "billig" säljare så måste jag svara med vad jag tycker om just den produkten.
Ja, pdf-dokumentet du nämner - vem har inte läst det? Det är bara snäppet bättre än att rekommendera läsning på mjölkpaketet.
Jag är förödmjukad, men det är helt OK. Kanske var det bara att jag svalde din oerhörda skicklighet i ironi
/Kram Håkan