På mässan finns även SMR, som anställer mekaniker till sina verkstäder och McrF som säljer motorcyklarna som behöver servas enligt garanti och servicebok. Kan skicka kontaktuppgifter till dem om du är intresserad.
Tack!
På mässan finns även SMR, som anställer mekaniker till sina verkstäder och McrF som säljer motorcyklarna som behöver servas enligt garanti och servicebok. Kan skicka kontaktuppgifter till dem om du är intresserad.
Jag skulle gärna vilja läsa om motivlackering! Hur det går till , finns det olika sätt att göra det, frihand - film pålägg? En artikel med någon som sysslar med detta. Jag vet inte om detta har varit uppe i någon artikel innan men det är något jag skulle vilja läsa om.
Den har jag inte fått än!
Jag fick den igår så den dyker nog upp i lådan när som helst.![]()
Fick den också igår, 15 minuter senare låg den i pappersinsamlingen.
.................................nu var det verkligen ett helt nummer med pro-moppar.
...................!
Jag tycker inte att något av de nummer av tidningen jag läst varit usla, fast när det är mycket kromslädar blir det lite trist.
Men de nummer i vilka Elving skriver om grusrelaterade grejer är extra bra, så för att varje nummer ska vara riktigt bra så borde Elving inte få köra hojar med fälgskydd/hyland-däck..
/ Tommi
Jag skulle gärna vilja läsa om motivlackering! Hur det går till , finns det olika sätt att göra det, frihand - film pålägg? En artikel med någon som sysslar med detta. Jag vet inte om detta har varit uppe i någon artikel innan men det är något jag skulle vilja läsa om.
Lite OT från ämnet om innehåll i mc-folket.
Här är iallafall tips på en bok om intressanta motivlackerings trix från USA´s 60-70 tal.
Boken heter THE ART OF CUSOM PAINTNG och är väl värd att köpa om dom fortfarande finns att få tag på.:tummenupp
Mvh
Anders.J
Den och andra kontakter redan tagna.På mässan finns även SMR, som anställer mekaniker till sina verkstäder och McrF som säljer motorcyklarna som behöver servas enligt garanti och servicebok. Kan skicka kontaktuppgifter till dem om du är intresserad.
Jag har två förslag på något jag skulle vilja läsa om i Mc-folket.
Ledsen att behöva vara den som talar om det för dig, men det är förmodligen din åldern och inte typsnittet det är fel på.Fixa storleken på typsnittet så att det över huvudtaget går att läsa blaskan.
Nej, det skall den inte i mitt tycke. Den skall handla om hojar och hojåkning. Inte vara ett promotionkanal för något band. Hela den grejen känns ganska intern mellan redax (eller SMC?) och bandet. Vi som står utanför fattar ingenting... Åtminstone inte jag.Om nu en mc-tidning skall handla om musik...