Jag tycker inte att något av de nummer av tidningen jag läst varit usla, fast när det är mycket kromslädar blir det lite trist.
Men de nummer i vilka Elving skriver om grusrelaterade grejer är extra bra, så för att varje nummer ska vara riktigt bra så borde Elving inte få köra hojar med fälgskydd/hyland-däck..
/ Tommi
Även om jag är mest intresserad av banåka och racing själv, så är det allt jag vill läsa om. Grustester/-tips/-äventyr osv är superkul. Skulle man få en tidning med sporthojstest efter annat så blir det också tråkigt. Är man lite "i matchen" så har man rätt bra koll på de ganska få modeller som finns iaf.
Men jag vill läsa om mc-sport. Om det sen är RR, cross, enduro, trail eller åkafortpågrusväg är mindre intressant, det mesta är kul och det som jag inte själv redan är insyltat i är faktiskt ännu roligare att läsa om för det ger den där längtande känslan.
Men nu var det ganska exakt ingenting intressant i tidningen, knappt att annonserna var värda att se på för bildernas skull.
Även om just sporthojsåkare må vara en liten del av tidningens läsare, så måste ju ändå en rätt stor andel ha just det "aktiva" i fokus för sitt intresse? Jag tror nog att BMW-farbrorn som åker grussafari är mer intresserad av RR eller enduro än av ytterligare en träff där "alla är lika/ vi har samma intresse/ vi har sån gemenskap/ oavsett vad man gör så är vi alla hojåkare", Kenneth & the Knutters spelade och en hamburgare kostade 95 spänn...