Nya profil-inlägg

B
Hej,
Fick tips att kontakta dig ang info om byte av display/pekskärm på en TomTom Rider 1. Tacksam om Du hör av Dig.
Hälsn
Bellman
Hej.

Har provkört en tiger 800XC men fick bara köra max 15 min av firman så man hinner inte få så bra känsla på den tiden,
Men min första är mycket positiv.

Fick tips av Mirre:
Du har tydligen haft en ett tag, vad har du för erfarenheter positiva/negativa.

åker ca 70-80% asfalt 20-30% grus och någon långkörning ibland.

Åker idag en KLE 500 men den blir för liten vid långkörning.

Mvh Hasse
Hej hej.

Jag är AI sedan förra året och upptäckte nu att jag inte kan se instruktörs delen av forumet. Jag kan boka in mig på SMC School och allt, men forum delen funkar inte. Jag har SMC nr 276249.

mvh
Henrik Hasselström
SMC Väst
Hej
Ska du köra på åsen i augusti? när? orkar du ha med en jobbig aia att ta hand om, hör av dig isåfall.
mvh
Daniel
Buy Pepper Spray like the Pepper Spray Guns, which are unique self-defense weapons they put a barrier between you and an attacker.
Hej!
Är det månne du som kör Triumph och som jag träffade på Sviestad den 7-8:e? Det där med att tälta på banan verkade bra, men hur dags stänger de på kvällen?

Hälsningar
/Anders med svarta BMW 1100S:en.
Hej Hund !

Skulle du kunna ringa mig någon dag, hr lite tankar om Classisk race dagen.
hälsn hasse
tel 0158 20622
Tjena.
Såg att er kompis tog en massa bilder på Anderstorp 2/7. Kom jag med på någon? Mvh Henrik (Orange gammal R1)
Kör på Sviesta den 7-8/7! Flyttar upp till sthlm först i september.
Jag har inte varit här på ett tag och såg dit inlägg först nu om Skånska Barncancerrallyt, hur kan du veta att det fuskas innan rallyt hade ägt rum?
Har du konkreta bevis för det som sägs så skulle jag gärna vilja veta det.
Du kan antingen maila mig eller skriva här för det är väldigt grova anklagelser som du skriver
hej alla glada mc åkare,är väldigt sugen på att köra en resa till trollstigen,någon som har några bra tips på vägar, lätt att hitta campingplatser osv.....
Hej.
Visst var det du som fotade på Rörken 6 Juni? blev det några bilder, och kommer du lägga ut dem?

Vill ha bilder på mig själv, alltid jag själv som står bakom kameran annars :D

Ha det

//Micke
Hej Mice , jag har rumsterat om i mina meddelanden och på något sätt så har jag fibblat bort dina blogginlägg.
Misstag alltså men du kommer väl igen och är med hoppas jag
hälsn
hasse
Vet inte riktigt, lär ju ta några timmar att åka upp, säg 8 och vill vara framme före 24 så absolut senast 16, men helst tidigare.