Nya profil-inlägg

Tjabba igen. Visste inte att du svarat så gick hit en gång till. :tummenupp

Har ju två kameror, vridbart fäste för att få lite andra vinklar och sen redigerar jag ihop det för att det inte skall bli för långtråkigt att titta på. 12 minuter rakt filmat är inte roligt, så får blanda upp med musik eller bilder för nya sekvenser. Sedan är det roligt att redigera och se vad programmen erbjuder. Är begränsad av datorn så är det nåt som står på önskelistan så är det en ny burk och det blir i samma veva en grym spelmaskin för barnen.

Kör knappt någonting. Kopplade in ratten häromdan för att inse att det tar en hiskelig tid att bli bra och har knappt ro att sitta framför en dator när det finns annat att göra. Nytt hus, nyfödd och fru behöver uppmärksamheten, så det blev knappt nåt hojåka denna säsongen.

Fick ju nu äntligen garage så när allt kommit i ordning ska det mekas för att få hojen i topptrim.

/Magnus
Stämmer Skye.... jag har allt kollat in din profil och dina filmer ...bra grejjer.
det är kul m hoj, sen är jag lite nyfiken på att köpa mig en kamera til hoj oxå. Men får spara lite dyra saker =)
Såg en kul sak med hur du filmar att du kan typ flytta focus medans du kör det är bra ser många filmer med fast monterad kamera ....det blir jävligt tråkigt att kolla på i längden ...
Kul att du puffade på =) Inte helt omöjligt att vi kanske ses nångång =) åker en hel del, har inte köpt hoj för att den ska stå i garaget !!
2400 mil i år =)
Men du , kör du bil nu för tiden eller ? Jag har typ tröttnat på allt sådant....... lånat ut ratt och stol till svärson.... känns inte som om det är viktigt att få tillbaka dem.
Kanske köper mig Battlefiled 3 att ha och leka med i vinter det får räcka =)
Hej tjola hopp......
//Olle
Hej hej.

Jag är AI sedan förra året och upptäckte nu att jag inte kan se instruktörs delen av forumet. Jag kan boka in mig på SMC School och allt, men forum delen funkar inte. Jag har SMC nr 276249. Är detta något du skulle kunna hjälpa mig med?

mvh
Henrik Hasselström
SMC Väst
Ja den är bra, ska tyvärr inte med krockar med annat.
Men ni får nog roligt.
Har du uppdaterat din användare, det gör man på school forumet, finns en länk högst upp på den sidan
klicka på den så kanske det funkar sen.
Ha de bra
Kawwakingen
Jorå det känns ju bra att va aspirant. Får hårdplugga twist of the wrist i vinter. =) Jag ska va med på den där funktionärskonferensen i december. Gissar att du ska det också. Jag kommer dock inte in i det hemliga forumet än men nån form av samåkning vore ju trevligt. Får se när det närmar sig.
Gubben mummlar något om våtkoppling/torrkoppling och hälsar tillbaks. ;)
Hallå där, det är ju din födelsedag idag :) Grattis och hoppas du får en fin dag!
Gött de, hur känns det att vara aspirant då?
Har du några frågor ska jag hjälpa dig så gott jag kan.
Hälsa gubben med ducita eller vad den röda nu heter.
Japanska hojar regerar, han får byta.
Ha de bäst
Kawwakingen
hej

hur ä det här då ??

jag har ett forum inlägg som behöver komma in snabbt :)

MVH patrick
Haha ja jag och kawwan kommer överens ganska bra men vi har ju precis börjat lära känna varandra. Nästa säsong så får vi se vad lilla fröken egentligen går för. ;-)
hej!...För att göra en historia kort så....skulle min man ta mc kort, en vecka innan uppkörning, övningskör han och i 50 km fart , händer något, REsultat,, Brutet ben!!!!

jäkla otur, allvarligt brutet dessutom. :(
ingen uppkörning, inget kort
vår nybörjar suzuki 650 står i garaget, oanvänd.

Läkarna vill inte att han åker 2 hjuling, för svårt att ta vikt på foten.

men ;) nu har vi köpt en Trike, det var en lösning på det hela, tills vidare!
Nu kan benet få läka mer och vi får åka nästa säsong!!

så livet kan va......:)
tjäna. ja är en glad kille som gör det mesta alldeles för fort. impulsiv kan det kallas för har ja hört... haha som att köpa en massa korkade saker utan kunskap. men det är ju det som är kul....
Hej och välkommen,
Hur gick det med kawwan? Ni blev ett med detsamma förstår jag, eller hur?
Ha de bäst så ses vi
mvh
Kawwakingen
Grattis på födelsedagen!
Hoppas det blev en bra dag med mycket uppvaktningar från nära och kära!
Tjenare!
Ser att detta inlägg las upp 1 mars... stämmer det. Pinsamt att inte sett det förrän nu! :/
Jag har en grundstomme på gruskurser som jag haft nu i 5 år för SMC Västernorrlands räkning. Den fungerar riktigt bra.
Dock kommer som kanske känt en riksvariant som har med många av de övningar som ingår in våra kurser, men de är då tänkt att vara mer anpassade till den befintliga mallen Råd & Riktlinjer. Den är dock ej klar ... det arbetas febrilt med att få struktur på dokumentet. Om allt går som planerat kan det bli en sk Storkurs helg i Branäs sista helgen i maj 2012 i SMC regi.

Mvh Peter