Yrke

Frank S

New member
Fritidspedagog. Jobbar på fritidshem och en F-6skola. Blir lite tid på Lärarförbundets expedition här i byn också.
 
M

magne

Guest
IT-konsult med roller som bl.a. systemutvecklare och systemanalytiker
 
Last edited by a moderator:

Chopperbyggarn

New member
Vill tillägga att innan "eget" så var jag efter nästan fullföljd 9 årig grundskola mejeriarbetare i flera år...perfekt jobb efter att dagen innan ha skruvat i motorer...några timmar med händerna i ostmassan så var till och med naglarna kliniskt rena från olja o annan smuts !!:D

Anders.J
 

Frank S

New member
Vill tillägga att innan "eget" så var jag efter nästan fullföljd 9 årig grundskola mejeriarbetare i flera år...perfekt jobb efter att dagen innan ha skruvat i motorer...några timmar med händerna i ostmassan så var till och med naglarna kliniskt rena från olja o annan smuts !!:D

Anders.J

Tack för informationen. Eller inte...:eek::D
 

sannybo

Member
Underhållsingenjör, dvs försöker med en 0-vision vad gäller driftavbrott, uthålligt och långsiktigt öka driftsäkerheten i en utrustning för att maximera vinsten i företaget. :D Kul? Ja! Lätt? Näe..

Trevligt med en kollega.
Jag håller också på med detta. Jag har en egen firma och jobbar som kunsult för företag som vill ha bättre driftsäkerhet.
För tillfället jobbar jag på en godisfabrik.:D

/Sanny
 

fwedewick

New member
Själv är jag konsult - bara ett annat ord för prostituerad.. Gör saker mot betalning med andra ord.. I grund och botten är jag utbildad marinbiolog men det är inte vad som står i min arbetsbeskrivning, tyvärr..
 

DearHunter

New member
Trevligt med kollegor! Själv är jag produktionsledare, järnväg. Ansvarar för en grupp om ca 45 lokförare i Göteborg. Stortrivs och har ett utvecklande arbete. Dessutom är det många på jobbet som kör hoj :)

Tack detsamma. Alltid kul med skenarbete :)

Jag känner en del hojåkare i branschen jag med. Vi skulle kunna bilda ett eget ''tåg'' under mälaren runt :D
 

SuperRetard

New member
Nån mer än mig som gett upp slitet med att "jobba sig upp" och pluggat på äldre dar?

Jag har ruttnat efter ett antal lyckade karriärskliv som falerat efter nya bolagsägare, konkurser som inte gett mkt meriter osv.. Känns som att man får börja från noll varenda gång och det är jävligt påfrestande. Nu är det civilexamen eller döden! :mad:
 
Top