Jobbar som föreståndare på en gruppbostad .
Katarina Helt okej 24 Mar 2012 #122 Jobbar med allt som rör trycksaker från en idé till en färdig trycksak i första hand, webdesigner med databaser på fritiden.
Jobbar med allt som rör trycksaker från en idé till en färdig trycksak i första hand, webdesigner med databaser på fritiden.
gluffis Regnmakare 13 Apr 2012 #124 It branchen sedan -97 Support,DBA,sysadmin, itsäk osv När jag blir stor ska jag skaffa mig ett riktigt jobb...
It branchen sedan -97 Support,DBA,sysadmin, itsäk osv När jag blir stor ska jag skaffa mig ett riktigt jobb...
Marcus_A New member 13 Apr 2012 #125 Arbetar som personalchef på Västra Götalandsregionen IT-avdelning
Mathias Active member 2 Jul 2012 #128 Mathias skrev: Barn och ungdomsledare inom kyrkans värld. Klicka för att visa mer... Uppdatering: fr.o.m september blir det studerande i 2 år därefter förhoppningsvis arbeta med IT av något slag.
Mathias skrev: Barn och ungdomsledare inom kyrkans värld. Klicka för att visa mer... Uppdatering: fr.o.m september blir det studerande i 2 år därefter förhoppningsvis arbeta med IT av något slag.
Hojkul! New member 2 Jul 2012 #129 Ekonomiadministratör. Stämpla, och vända papper och sortera dessa är en bra förklaring!