Vettvilling ??????

Niklasinorr

New member
Har varit så stolt att jag kunnat hålla mig från denna tråden, som på ett vis förtjänar att stilla sjunka ner mot forumbottens svavelstinkande döda sjöbotten, men nu är det klippt!

ABS-stöket har fått mig upp i varv, och eftersom jag tog Ezzo till sandsäck just där så skulle jag vilja ta upp något som är viktigt för mig:

I denna tråden ser jag något som gör mig väldigt stolt över mitt SMC:

Dels är det oändligt högt i tak!
Man får komma med nästan vilka påståenden som helst, och man blir bemött med respekt. -ish... ivart fall.

Men framför allt ser jag ett äkta och innerligt engagemang hos dom SMC-instruktörer som varit uppe i tråden!
man tror på vad man gör, vill försvara det och är övertygad om att man kan bidra till något.

Tror fan att det kanske blir lite kantigt när man blir trampad både på tår och kanske rent av lite på den del av själen som är committad till hojåka, men ändå lyser viljan att fånga upp och inkorporerera mycket starkare än den naturliga reptilhjärnereflexen att stöta bort och exkludera.

Vackert så, men ert engagemang och era beskrivningar av kurserna har banne mig väckt min nyfikenhet!

Every cloud has a silver lining, och om det betyder något för någon av er som skrivit i tråden så tänker jag faktiskt prova på att gå ett par kurser i SMCs regi - tack vare er som skrivit i tråden.
Inte Vom Oben där en förment fullärd bara skall få bekräftat att han redan är bäst - era beskrivningar har gjort mig övertygad att jag har att lära här med. Så kan det gå när när en tråd får utvecklas utan hugg och slag eller drabbas av klåfingrig moderering!
Jag vill redan nu brasklappa om att jag kan få svårt att hinna med i år tack vare ett redan tjocktecknat körschema för 2011, men avgjort under 2012!

Den stora frågan är egentligen:

Håller SMC med tejp, eller skall man ta med egen?

Vi ses!
Hampe

Ett av årets bästa inlägg! Och 2011 har bara börjat!:)

Galne Dansken

Administrator
Personal
Ett av årets bästa inlägg! Och 2011 har bara börjat!:)

Vist är det så..

(Tänk på att Hampe till sommar har Isle of Man TT1000, med i bagaget! Kör man 20 mil på en vanlig kursdag - svarar det till TT1000 till +8 dagar på vanlig kurs!

Jaja - nu kommer det snack om instruktörs instruktioner och feedback fram och te´bax - Men, jag lovar att vi kommer fuska.. :D )