Vad kör du för båge?

V-strom650

New member
V-strom 650 -07

hej! jag kör en ny v-strom 650 inte så rejsigt kanske men väldigt komfortabelt och den är perfekt till pendlar hoj åker till jobbet varje dag har redan kört 120 mil på en månad.

Strömma

New member
Kan väl lägga upp ett par bilder på min gamla Suzuki Gsx1100Es -84 som komplement till alla fina nyare hojar :rolleyes:

BON

New member
Jag skickar väl med en bild på pärlan.
En Yamaha FZR 1000 från 87 som gått 11 200 mil

Last edited:

sannybo

Member
I början på juni var vi ett gäng killar i Skottland och körde runt.
Det var där jag bestämde mig för att byta hoj.
Visst ser Skuggan (VT1100) skön ut i den skotska naturen, men på dom härligt smala kurviga vägarna ska man åka något annat.
Väl hemma blev jag stolt ägare till en Honda CB1100 X11. Direkt från Tyskland.
Roligare hoj får man leta efter. Vi får väl se, snart kanske det kommer en bild på den hojen också i en rolig miljö. Ny semesterplanering pågår.

henken

New member
Yamaha R6-99.
Funderar på att sälja till våren & köra motard nu när ekonomin blivit ansträngd. Student-livet är ett fattigt liv.
Nån som vill ha en sporthoj nu när det blivit höst? :rolleyes:

Mårdis

New member
En "all-roader"

Jag reser runt i världen på en allroad-maskin, en Honda Varadero -00
En jäkla trevlig kombination av touringmaskin med en sport-twins motor :D

Strömma

New member
Körde en R1-05 fram till 17 juni. nu är det en Suzuki GSX550ES -83 MED Växelindikator
Skönt att se att det faktiskt finns dom som tar hoj-åkande på allvar fullt ut och börjar köra på en mindre hoj, för att sedan byta upp sig till en mer kraftfull när man har fått lite erfarenhet ;)

Skönt att se att du också hittat hem avseende vilket märke det är som gäller, det är så många som går helt vilse i djungeln... Två rätt av två möjliga, måste bli MVG då :D

sp2

New member
6 st Sporthojar
Sp2`an
KTM motard/Enduro/Isracing
2 x Kinaminimoto

Last edited:

mafo

New member
Ganska asfaltsorienterade hojar även om det går att grusbusa med båda ..

css060807_4.jpg

Yamaha R6 2005 (R46 rossi replika)

asen911_1.jpg

Aprilia RS250 1998 (lätt repad ..)

// Magnus

Kiwi60

New member
Jag kör en svart BMW R1200R sedan igår. Rackarns fin hoj. Första ägaren i Sverige?

Smland2.jpg

Last edited:

xjr1300-sp

New member
XJR 1300-sp

En hoj som går att använda till allt möjligt, mycket hoj för pengarna.....:)
Dock finns det lämpligare banhojjar, därför har även en R6:a inhandlats för nästa säsong.....:cool:

Last edited: