Vad kör du för båge?

HPG

New member
Snurrar fortfarande runt på en lite försiktigt på en BMW.
I och för sig inte den rödsvarta R1100S'n som tidigare men fortfarande trogen det tyska märket.
Grymt nöjd och belåten.

Hoppas vi syns på någon trafiksäkerhetsövning med SMC under sommaren...
//Lasse

Grym hoj på mer än ett sätt, det är allt jag kan säga! :D

Seth

New member
Kör just nu en Gsx 400e -83a men ska byta upp mig i Juli-Aug till en Vfr 750F -90

Last edited:

Crillej

New member
Åker "nybyggd" Meanstreak 1600...

942209_0tymsp.jpg

anntho

New member
Nyinköpt i år är en Yamaha FZ6 - S2, årsmodell 08 och uttagen i år! En helt perfekt hoj för mig! Lagom stor, funkar bra på semesterresa, bra som pendlarhoj till jobbet, jag, inget att klaga på. Passar utmärkt till mig som inte är så lång, 164 cm!

Last edited:

Cawwa

New member
Efter min XJ900 bytte jag upp mig till FJR1300 och har nu kört 2000 underbara mil, mestadels med frugan på bönpallen.

AutoArt

New member
Min första hoj. Honda VFR 800 VTEC -03. Har inte så många att jämföra med men den är mycket rolig och samtidigt skön att ta lite längre turer med.

Leo74

New member
Min första hoj, en Suzuki SV650 S -03. Det finns inte så mycket lulull utan standard!
Har inte så mycket att gämföra men det är helt okej för mig!

//Leo

Chopperbyggarn

New member
Den vita Husqvarnan -72 med 175cc sats var min mc nr:2 införskaffades vid 14 års ålder.
Yamaha DT 125 MX -79 införskaffades några månader innan 16 års dagen.
Husqvarna WR 125 -81 köptes innan 17 års dagen
Zundapp KS125 köptes vid 17 års ålder, med den åkte jag på min första hojträff 1981 Big Iron Meet Kinnekulle och blev där "biten" av choppers o customs.
Kawasaki Z750 Twin cusomiserades lätt och var klar till 18 års dagen.

Första utförandet av mitt helt igenom egen byggda hoj, färdig byggd o reggad vid 19 års ålder 1983...och på den vägen har det sedan fortsatt + lite diverse andra hojar vid sidan om.

Anders.J