Tjejkurs I grängesberg 30 maj.

Mandus

New member
Hej alla häftiga tjejer!!

Tusen tack för en superhelg! Armar och rygg värker men ändå ler man när man tänker på hur jäkla skoj det var.

Jag hade ju sen tidigare redan bokat in Tjej-Gelleråsen den 1 augusti. Är det någon skom skulle vara intresserad av att dela en stuga med mig natten mellan torsdag-fredag?

/Carin och Signe (den vackra mörkröda R1:an)
 

haffa

New member
Heeej alla goa brudar,jag saknar er redan...och alla instruktörer!! Helgen var fantastisk,speciellt dragracingen och för att inte tala om Söndagen,det var äkta kärlek:D
Mmm Yasha,jag älskar inte heller touring-fart och dessvärre blev det INTE det på vägen hem men jag har kvar mitt körkort i alla fall:eek:
Jag har tänkt åka till Rörken (gokartbana)nästa Måndag(080609) om någon vill hänga på(jaaa)De börjar vid 18 så man får nog vara där vid 17-tiden.
Hör av Er!

Återigen,Tack till alla:)

Tjejen med "benhänget"
 

Taxen

New member
Nu har även jag kommit hem

Tack för en super skojjig helg. :)

Nu har jag kommit hem från Dalarna o jag kan meddela att värmen höll i sig även idag. :)

/Marie

Bluesteel----inte baby blå!!!
 

Pyret1964

Hermans Hedning
Hej alla häftiga tjejer!!

Tusen tack för en superhelg! Armar och rygg värker men ändå ler man när man tänker på hur jäkla skoj det var.

Jag hade ju sen tidigare redan bokat in Tjej-Gelleråsen den 1 augusti. Är det någon skom skulle vara intresserad av att dela en stuga med mig natten mellan torsdag-fredag?

/Carin och Signe (den vackra mörkröda R1:an)

Jag har oxå anmält mig till Gelleråsen och jag delar gärna stuga..
//Pia på den svarta Banditen
 

Pyret1964

Hermans Hedning
Fotograf

Kan nån hjälpa mig att komma i kontakt med han som fotograferade våran underbara helg? Vi pratade om cd-skiva men det kom inget längre än så...:(
Hör av dig till mig.. Pia på den svarta Banditen
 

Yasha

New member
Kan nån hjälpa mig att komma i kontakt med han som fotograferade våran underbara helg? Vi pratade om cd-skiva men det kom inget längre än så...:(
Hör av dig till mig.. Pia på den svarta Banditen
Han heter Ghost här på forumet och han läser säkert i tråden senare ikväll.
 

Kakan

New member
:( Ja jag kom ju inte med jag spenderade helgen i en säng med en hel del smärta, men är trotts det rätt glad att jag klarade mej så bra som jag gjorde.
Yasha stackarn fick prata med en rätt hög Kakan innan ni drog upp :D har för mej att de blev en del svamel av de hela men de bjuder jag på:rolleyes:

Jag mår trotts allt bra, jag har ont i höften och vänster knä, ska till ortopeden och se hur ledbanden ser ut i själva knäet för de känns lite ostabilt att gå på.
Bapelsinen är skrot så den kommer tyvärr inte tillbaka :(

Men jag är glad att ni har haft kul och lärt er massa, jag hoppas själv på att jag ska vara hel och ha en ny hoj till 1/8-08 för då har jag tänkt köra bana på Gälleråsen :) ja hela den helgen :cool:
 

Yasha

New member
... Yasha stackarn fick prata med en rätt hög Kakan innan ni drog upp :D har för mej att de blev en del svamel av de hela men de bjuder jag på:rolleyes:

Jag mår trotts allt bra...
...
en ny hoj till 1/8-08 för då har jag tänkt köra bana på Gälleråsen :) ja hela den helgen :cool:
Du lät ganska precis som vanligt, gumman, kanske lite tröttare. :p

Men jag (och alla andra med mig) är superglad att det gick så bra som det gjorde trots allt, det var många som blev skärrade av att höra att du råkat illa ut.

Krya på dig och hoppas Bapelsin #2 snart står i ditt garage. :)
 

Kakan

New member
Du lät ganska precis som vanligt, gumman, kanske lite tröttare. :p

Men jag (och alla andra med mig) är superglad att det gick så bra som det gjorde trots allt, det var många som blev skärrade av att höra att du råkat illa ut.

Krya på dig och hoppas Bapelsin #2 snart står i ditt garage. :)

:rolleyes:vad då låter jag så jämnt stackars alla andra då :D Men nog var man trött efter allt morfin också.

Ja jag ville inte göra nån annan orolig och de var ju lite därför jag ringde Yasha så ni skulle kunna slappna av och åka lugnt upp och sen ha kul, vilket ni verkade ha :) Det gjorde mej glad att höra när Yasha smsa det.

Ja så fort jag vet vad jag får för Bapelsinen så letar jag reda på ny, sen så kommer jag nog poppa upp på lite gokartbanor osv för att rida in nya sadeln så att säga. :rolleyes:

Sen de som säger att man inte alls behöver ha skyddsutrustning när man kör...åjo jag kan säga att utan den eller högre fart så hade jag legat kvar än med större skador än vad jag fick. Jag är ett levande bevis (jag är bara en av många) på att skyddsklädderna gör sitt jobb mycke bra när de sitter där de ska. Så ta hand om er där ute så ses vi snart ;)
 

Ghost

New member
Kan nån hjälpa mig att komma i kontakt med han som fotograferade våran underbara helg? Vi pratade om cd-skiva men det kom inget längre än så...:(
Hör av dig till mig.. Pia på den svarta Banditen

Hej Pia.
PM på väg åt ditt håll. :)

Om det är fler som vill ha bilder så hör av er via PM så löser vi det.


Tack alla trevliga tjejer för en oerhört rolig helg.
Tänk om alla kurser kunde vara lika roliga och med så mycket glädjetjut och skratt som den här!


/fotografen
 

Mandus

New member
Yasha, era fulingar! SMC har ju bokat ALLA stugor på Gelleråsen den 1/8. Förra året hade ni ju bara några stycken. Kommer ni att använda alla? Då tar jag nog med mig våran Märta (Stor vit van) och sover i henne.

/Carin
 

SvenneC

New member
Yasha, era fulingar! SMC har ju bokat ALLA stugor på Gelleråsen den 1/8. Förra året hade ni ju bara några stycken. Kommer ni att använda alla? Då tar jag nog med mig våran Märta (Stor vit van) och sover i henne.

/Carin

Visa av skadan från förra året då inte alla instruktörer och funktionärer fick plats i stugorna som fanns bokade så snodde vi åt oss allihop i år... :p

Märta är hjärtligt välkommen! :D

Ett hett tips från mig som alltid sover i bilen är att åka till Elgiganten eller liknande ställe och köpa ett litet billigt 1000w-element och en 20-25 meters förlängningskabel. Då blir temperaturen okej i bilen även strax före gryningen... ;) (Kupévärmare surrar för mycket)

/Chip!
 

Yasha

New member
Yasha, era fulingar! SMC har ju bokat ALLA stugor på Gelleråsen den 1/8. Förra året hade ni ju bara några stycken. Kommer ni att använda alla? Då tar jag nog med mig våran Märta (Stor vit van) och sover i henne.

/Carin

Vi har redan nu två stugor prelbokade av deltagare om vi får platser över, vilket inte är troligt. Cirkus SMC Stockholm är ju ett helt gäng med folk som ska ha både mat och sovplats och vi jobbar ju från typ 7-23 och behöver nära till banan.

Så säkrast är att ta Svennes råd och ta med Märta och en bra och lång kabel att koppla till ett elskåp.

Sorry. :(
 

jeanette71

New member
Hej Pia.
PM på väg åt ditt håll. :)

Om det är fler som vill ha bilder så hör av er via PM så löser vi det.


Tack alla trevliga tjejer för en oerhört rolig helg.
Tänk om alla kurser kunde vara lika roliga och med så mycket glädjetjut och skratt som den här!


/fotografen

Japp Jag vill ha bilder..
Jeanette på den Silverröda Rattlesnake
 

Loppan

New member
Hello..

Jag vill bara kolla ifall någon har emot att ev finnas med på bild på vår hemsida?
Jag tänker lägga upp lite bilder från kursen där men självklart tar jag bort bild om det är någon som absolut inte vill vara med på bild.

Maila och säg till om det är någon bild som skall bort så fixar jag det
loppan@missnojdmc.se


KOmmer inte hinna lägga ut några bilder före midsommar kan jag ju tala om direkt...men gå gärna in o kluttra i vår gästbok...:D

http://www.missnojdmc.se

Kram Loppan
 

Taxen

New member
Klart de lugnt med bilder

Hello..

Jag vill bara kolla ifall någon har emot att ev finnas med på bild på vår hemsida?
Jag tänker lägga upp lite bilder från kursen där men självklart tar jag bort bild om det är någon som absolut inte vill vara med på bild.

Maila och säg till om det är någon bild som skall bort så fixar jag det
loppan@missnojdmc.se


KOmmer inte hinna lägga ut några bilder före midsommar kan jag ju tala om direkt...men gå gärna in o kluttra i vår gästbok...:D

http://www.missnojdmc.se

Kram Loppan


Men bara snygga då... man måste ju tänkte på sina möjligheter som singel... :D
 

jeanette71

New member
Hello..

Jag vill bara kolla ifall någon har emot att ev finnas med på bild på vår hemsida?
Jag tänker lägga upp lite bilder från kursen där men självklart tar jag bort bild om det är någon som absolut inte vill vara med på bild.

Maila och säg till om det är någon bild som skall bort så fixar jag det
loppan@missnojdmc.se


KOmmer inte hinna lägga ut några bilder före midsommar kan jag ju tala om direkt...men gå gärna in o kluttra i vår gästbok...:D

http://www.missnojdmc.se

Kram Loppan

MM.. man må ju hålla med Taxen.. *S* Med den babyblå ;)
Se till att det är snygga bilder bara .
 
Top