Tjejkurs I grängesberg 30 maj.

Lindski

New member
Så det är här ni håller till :)

Jag föröker memorera vägen till gullmarsplan....inte min sida om stan direkt...
och dyker upp mellan två och tre.

Det var inte lätt att få plats med allt på en mc! Fösta gången jag behöver ha med mig lite packning när jag ska ut och åka!

Känns som man ska på läger och är typ 15. :D

Synes! :cool:

/Linda
 

Yasha

New member
Så det är här ni håller till :)

Jag föröker memorera vägen till gullmarsplan....inte min sida om stan direkt...
och dyker upp mellan två och tre.

Det var inte lätt att få plats med allt på en mc! Fösta gången jag behöver ha med mig lite packning när jag ska ut och åka!

Känns som man ska på läger och är typ 15. :D

Synes! :cool:

/Linda
:p Läger... shit, jag kommer ihåg ridlägren när jag var 12-13... :D

Hur som helst, så åker jag från McD rondellen i Väsby kl. 13.30 och vill du ha sällskap är det bara att pallra sig dit. Kanske en liten omväg från Åkersberga, men jag hittar iaf. Tror jag... :rolleyes:
 

Yasha

New member
Och jag vill att hurrandet för namnsdagsbarnet hörs ända hit i kväll!:D

Himmel vad jag funderade, morsan, men så kom jag ju på att det är ju JAG! :D Vi har en deltagare med det vackra namnet också. :)

Och du! På söndag ska min lilla smattermaskin få er att njuta av skönsång och en eller ett par smällar i värmen på gokartbanan. :cool:
 

Kakan

New member
:rolleyes:nu skryter Yasha igen, den låter ju lite din hoj (har jag hört ;))

Men nu ska jag in i duschen sen ska jag jaga på vampyrtrollet och se till att vi är på gullmars till senast 1415 :)

Ses där



:D ja bara så ni vet jag har KAMERA med mej :rolleyes::cool:
 

Yasha

New member
:rolleyes:nu skryter Yasha igen, den låter ju lite din hoj (har jag hört ;))

Men nu ska jag in i duschen sen ska jag jaga på vampyrtrollet och se till att vi är på gullmars till senast 1415 :)

Ses där



:D ja bara så ni vet jag har KAMERA med mej :rolleyes::cool:
Frågar du morsan, så både ryker och låter den. :rolleyes: ILLA! :eek: (och den låter verkligen lite! Jämfört med förut. Morsan var ju med när ventilerna och kolvringarna tog slut. Och på den tiden originalsystemet ff satt på. Jobbigt läge... *s*)

För övrigt kan jag tala om att det är både onödigt och överreklamerat att duscha, vi ska svettas på hoj hela helgen och det är totalt ogjort att hålla sig ren annat än för svalkans skull. :mad: Lukta illa is da shit. Tror ni Nicklas vill dela rum med mig nu?!?

Kameran kan du packa ner igen, du kommer inte ha TID att fota!
 
Last edited:

morsan

New member
Himmel vad jag funderade, morsan, men så kom jag ju på att det är ju JAG! :D Vi har en deltagare med det vackra namnet också. :)

:D:D:D *varför är jag inte förvånad*

Dubbla omgångar hurrarop då :)

Ja, första gången small den så att det kom folk från div håll för att få reda på vad det var! Andra gången lät den inte så illa, men den lade väl av på eftermiddagen om jag inte minns fel?

Fota hinner man alltid, dotera har varit här och tankat ur sin kamera en gång redan (hon är i Trängslet på FMCK GK2)
 
Last edited:

Lindski

New member
:p Läger... shit, jag kommer ihåg ridlägren när jag var 12-13... :D

Hur som helst, så åker jag från McD rondellen i Väsby kl. 13.30 och vill du ha sällskap är det bara att pallra sig dit. Kanske en liten omväg från Åkersberga, men jag hittar iaf. Tror jag... :rolleyes:

Jobbar i sumpan, så vi syns på gullarsplan :)
 

Vampyrtrollet

New member
Crap... Som ni redan vet så vart det inge kurs för mig o Kakan.
Hon hade ett otrevligt möte med en bilist=älg i eftermiddag så det blev inge Dalarna.
Hon ligger på SÖS med tack o lov inga brutna ben.

Hoppas att vi ses på Gälleråsen i augusti istället.

//Vampyrtrollet a.k.a Anli
 

Loppan

New member
Har kommit hem, duschar och sitter i soffan med ett stort leende på läpparna...
Den här helgen har varit helt underbar..jobbig men såå rolig...
Kanon stämmning både på deltagare, funkisar och ledare

Tack alla underbara tjejer o de killar som var med!

Hoppas att alla kommer hem ordentligt ikväll

Kram Loppan
Missnöjd Mc Stockholm;)
 

swischmc

New member
Anmälan gruskurs i Kungsängen

Först: tack för en bra kurs! Specillt vädret lyckades ni bra med. :)
Sedan: det går inte att anmäla sig till gruskursen via nätet! Vem ska jag prata med?? Vi är två som vill amäla oss och det gäller att skynda sig innan någon av oss hinner ändra sig. Tacksam för snabbt svar.

Lena
 

Wånkan

New member
Tjena alla brudar!

Tack för en supertrevlig helg! Varit grymt skoj och jag ler fortfarande bara jag tänker på gocartbanan!
Sånt kommer det bli mycket mer av! :D

Tack alla som gjort detta till en minnesvärd helg!

Här har jag lagt upp de få bilder jag tog :

http://galleri.admin.kth.se/gallery2/v/W__nkan/smc/

*Hoppas fler foton snart kommer upp*
:rolleyes:
 

Lindski

New member
Tackar!

Tack för en superhelg!

Hemresan gick bra även för mig! Tack för sällskapet brudar!

Jag var väl hemma i en timme innan jag hoppade upp på hojen igen.
Sambon övertalade mig till en åktur för han var ju tvungen att se om jag
kunde luta i kurvor nu :)

Var som sagt lite nervös för gokartbanan men nu längtar jag tills nästa bankörning! :D

Tänkte fila på tekniken på Gokartbanan i Södertälje (Tuvängen)
lördagen den 14:e. (Tack för tipset Chippen!) Häng på vetjja! :)

Kramar
Linda
 

jeanette71

New member
Tack för en underbar helg

Det har varit superkul & jag ser fram emot nästa kurs med SMC`s proffsiga instruktörer.
Jag kände mig som en mycket säkrare förare när jag för hem.

Tack alla kursdeltagare, funktionärer & instruktörer & väderguden för en underbar med het helg!.
:p
 

cinnamon

New member
Rivstart av sommaren!

Jag vill oxå tacka alla er tjejor, funktionärer å instruktörer för en himla rolig å lärorik helg! Ni har gett mig mycket! :) (För övrigt har jag nog aldrig nånsin svettats så mycket..!)

Tack Lotta å Kerstin för en mycket angenäm hemresa!

//Anna (med den lilla grågrönbruna)
 

Jåke

New member
Först: tack för en bra kurs! Specillt vädret lyckades ni bra med. :)
Sedan: det går inte att anmäla sig till gruskursen via nätet! Vem ska jag prata med?? Vi är två som vill amäla oss och det gäller att skynda sig innan någon av oss hinner ändra sig. Tacksam för snabbt svar.

Lena
http://www.svmc.se/php/kurser/index.php?do=anmalan&id=712

Det går nog åxå att skicka en epost gruskurs.smcsthlm@yahoo.com eller kolla i denna tråden: http://forum.svmc.se/showthread.php?t=1443
 
Last edited:

Yasha

New member
Himmel vilken helg!

Vad duktiga ni har varit allihop och vad roligt det är att se utveckling och kämparanda blandat med garv och glada tjut. :) (ja, några ilskna morranden hörde jag också där inne i hjälmarna)

Jag har haft en superhelg, ända tills jag skulle åka hem. Ledsen tjejer, det har inte gått att omvända mig - TOUTING ÄR SKIT! :D Jag kom hem strax före 4 imorse och var varken glad eller varm, men å andra sidan så hade jag kanske fått en tillräckligt dos av både och under helgen?

Tjejkurser är kul, stämningen är så härlig, men jag hoppas att ni ska hitta modet att anmäla er till våra vanliga kurser och inte bry er så mycket om att ni tror att ni inte kan. Ni har ju själva bevisat att ni kan massor! Och ni kommer väl ihåg vem som står i centrum när du är därute och övar?!?

Just det, DU SJÄLV! Visa hänsyn, men koncentrera dig på övningen du ska göra, så spelar det ingen roll om du är kille eller tjej, om du kör custom eller sporthoj eller nå't däremellan.

Kör hoj, ha kul och tänk efter före.

Och glöm inte säkerhetskontrollen. På er själva! ;)
 

cinnamon

New member
Utvärdering?!

Hej igen!

Jag tänkte hörsamma uppmaningen att fylla i en kursutvärdering, som skulle finnas på "kurssidan" - men :confused: jag hittar inte...

Ni som hittat den - lägg gärna en liten länk här i tråden!

//Anna
 
Top