Triumph int
New member
Är det nån som har tips på svala mc-kläder? 
Varma har jag redan.
Varma har jag redan.
Huvudproblemet är att det jag har är för varmt när det blir över 25C.
Om man skulle åka till Italien så går det inte att åka.
Men det måste vara ett som klarar lite kyla som kvällskörning och över alperna.
Huvudproblemet är att det jag har är för varmt när det blir över 25C.
Jag kör som jag alltid har gjort när det är varmt o skönt ute, ofodrade nato boots (funkar -20 till +55 + att dom är fina att promenera i), jeans (numera Richa kevlarförstärkt), t-shirt ,traditionell mc-jacka i skinn av fabrikat HD som jag köpte "second hand" 1000 pesos mexico city(lite uppknäppt) ,korta ofodrade "second hand"armé handskar samt Jet hjälm o solbrillor...och jag njuter fullt ut av värmen...får gjärna bli varmare. 35-55 grader så åker jackan av till förmån för "Kronans" gröna skjorta som sol skydd.
Inte PK här men det struntar jag i.
Anders.J
Det där med att får gärna bli lite varmare skriver jag också under...PK, vad är det för förkortning Anders?
//Amir
Jo såklart att det är bäst med tunnelbana, att göra som vi och alla andra Barcelonabor är inte särskilt säkert. Så länge man kör och inte råkar ut för trafikstockningar så kan jag rekommendera Halvossons jacka jag köpte, i kombination med långärmat och långbent underställ. Visst svettas man när det är varmt, speciellt på ryggen men det tycker jag inte är något större problem. Vid trafikstocknar var det värre då värmen från motorn gjorde det jobbigare förutom att det helt enkelt inte blir någon ventilation