Blir nog mer än en att träna omkörningar på...även jag är anmäld(Steg 5), så minst två iaf :star:.
Jag kommer på steg 6!. Hoppas jag får chansen o trycka av dig från banan i något skojrace gluffis. :slagen:
Om tekniken fulländas blir man ensam kvar till slut...och vinner racet...för så är det ju...eller...? ;-)
Offroad ÄR kul, speciellt med knappt 120mm fjädringsväg och slicks!!! :wink:
Jag kommer på steg 6!. Hoppas jag får chansen o trycka av dig från banan i något skojrace gluffis. :slagen:
Om tekniken fulländas blir man ensam kvar till slut...och vinner racet...för så är det ju...eller...? ;-)
Offroad ÄR kul, speciellt med knappt 120mm fjädringsväg och slicks!!! :wink:
Kan nästan signa på det.. Varit i den flesta sandfållor på åsen iaf och det är alldels ypperliga för lite crossträning. Jag har hört att fulländade räsers även kör mkt cross/enduro. Så varför inte slå 2 flugor i en smäll?
Märkligt - jag är rätt snabb men har nästan inte varit i någon av sandfållorna där...
:victorious:
/M
Kanske därför du tycker att du är snabb. Håller man sig på banan blir ju sträckan kortare än om man skall besöka alla sandfållorna...alltså är du sannolikt inte snabbare..
:gammalsurgubbe
He, he...
Ja, men det är ju lite som han i sommras som vurpade i regnet i kurva 1 - han sa att han alltid vrider på full gas där...
- Det brukar jag ju heller aldrig göra (för så tuff är inte jag) - men så har jag ju aldrig vurpat i kurva 1 heller.... :wink:
Märkligt - jag är rätt snabb men har nästan inte varit i någon av sandfållorna där...
:victorious:
/M
Utvecklingens moder - Trial and error
(Men jag har haft hjulen nedåt, så det räknas väl knappt?)
Har du inte släppt styret så har du inte kraschat, "bara" tagit en annorlunda väg...![]()
Kan jag som långsam förare gå steg 5 & 6 eller är det bara för rejsputtarna?