McFrojd
New member
Hej Mattias!
Sorry, kallade dej visst Örjan i mitt mejl. Skall inte upprepas.
Mvh Lelle
Inga problem Lennart
// Mathias
Hej Mattias!
Sorry, kallade dej visst Örjan i mitt mejl. Skall inte upprepas.
Mvh Lelle
Hej allihop
Jag sitter här framför datorn och deppar,kom igår eftermidag hem från
sjukhuset med gipsat ben upp till knäet foten i 90 grader 6 veckor from igår
Som tur är skall vi inte till Dolomiterna förän juni däremot är min första resa till
clasic bike Provence i högsta grad i fara men jag skall i vart fall med till Frankrike om dom så skall bära på mig ombord på planet.Hoppas den jävla snövintern slutar snart så ni andra kan börja åka hoj.
Hälsningar Enbenta Göran P
Hej allihop
Som tur är skall vi inte till Dolomiterna förän juni däremot är min första resa till
clasic bike Provence i högsta grad i fara men jag skall i vart fall med till Frankrike om dom så skall bära på mig ombord på planet.Hoppas den jävla snövintern slutar snart så ni andra kan börja åka hoj.
Hej allihop
Ajajaj Göran...har du åkt skidor??? det är farliga grejjor serru! Hoppas du hinner läka ordentligt innan dina resor. Här i Götet skiner solen av o till så det har blivit en del mc nu. Extra skoj att köra in Ducatin och nya BMWn.
När det gäller handlingar så är det väl lämpligt att packa
med passet även om det numera är öppna gränser i nästan hela Europa. En
del tycker att man skall se till att få med sig det gröna körkortet som till-
handa hålls av M-männen, men jag tror inte att det är någon lag på det.
I övrigt är det väl försäkringspapper, k-kort ev. ägarpapper på hojen men det
kan säkert våra reseledare informera mer om innan vi drar iväg........
Idag har jag varit på två hjul igen för första gången på 4 veckor.Jag kan lova att det kändes kul,både FJR en och Millen har luftats några km var, enda
svårigheten var att lyfta benpaketet över kutsen på Millen annars gick det bra.Jag såg på deltagarlistan att ännu en FJR dykt upp bland de anmälda
resenärerna Örjan från Sölvesborg räknar jag med att få hälsa på redan i
maj på FJR klubbens Kick-off i HÖÖR.
På återhörande Göran P
Var i förra veckan ner i tyskland och provkörde lite nya motorcyklar. Konstaterade då att nästan alla vägbyggen utmed motorvägen genom Dannmark samt direkt utanför Puttgarten numer är nästintill slutförda, detta borde medföra att vi slipper det störningsmomentet.
219 mil på 4 dagar i sadeln på 4 olika "kontinentkryssare" blev det, vilket inte är så illa för april månad.
Hej alla !
Här skall ni höra. Ryktet säger i Östergötland att Göran Persson har synts på Bike Stop i Linköping, som säljer cyklar som börjar på B. Är det dags för en riktig cykel, Göran? HE,he
Skämt åsido, det är inte värt att vara för tuff, då det är flera FJR åkare med, som kan göra livet surt under resan.
Göran har träffat en arbetskompis på Bike Stop. Värden är liten.
Det är väl dags att snart bestämma plats och tidpunkt för en träff. Jag vet inte vilka dagar man träffs i Norsholm eller Oskarshäll. Oskarshäll ligger väl vid gamla Riksettan genom Kolmården? Kristi himmelsf den 21 passar mig bra. Jag kan väl få respons här och sedan ringer jag Göran.
Har ni firat valborg, jag själv är hemma för första gången på många år, då jag har arrangerat valborg i många år för idrottsföreningen.
Hälsningar Uffe.
Ps Nya bilder. Göran du undrade vid vilket vecka jag var där. Jag åkte midsommar och när jag åkte över Jaufenpass var det den 3/7 och på 2094 meter.Ds