Sidenunderställ

gundj

New member
Jag var på Siden Selma idag och köpte långkalsonger och långärmad undertröja och är grymt nöjd. Personalen var jättetrevlig och jag fick två tvålar och tvättpåse samt ett par strumpor gratis. Blir nog att köpa ett bäddset från dem om det svalkar lika bra.

Jag var på SidenSelma och det var det värsta skit jag sett. Oduglig och dyrt och blev blåst på ett par strumpor.:cool:

Herr Fuggle

New member
Jag var på Siden Selma idag och köpte långkalsonger och långärmad undertröja och är grymt nöjd. Personalen var jättetrevlig och jag fick två tvålar och tvättpåse samt ett par strumpor gratis. Blir nog att köpa ett bäddset från dem om det svalkar lika bra.

Jo just det jag fick med en flagga också :).

Jag fick ingen flagga!:mad:

Men är helnöjd. Jag har inte vurpprovat men svettprovat och när allt annat skulle luktat brottarbyxa går dessa att använda igen. Vädra och torka och sedan är det inga problem att ta på sig. :)

Verkar tåla slitage hyfsat också.

crv

New member
Tyvärr märkte jag ingen skillnad mellan ett multifunktionställ (craft) och sidenställ när det gäller värme (Svettades lika mycket i båda).
Att tvätta och skölja var ingen skillnad heller.

Det finns nog inga undermedel för värme. Förutom att kunna avlägsna membranet och tillföra massor av fart-vind via ett väl ventilerat ställ.

Men sidenstället var bekväm att ha under normala temperaturer.
Båda stället hade jag med mig under en alpresa i juni månad i år.

badpitt

New member
Testa underställ med bambufibrer istället.
Jag körde i Juli upp till Nordkap (ca 550 mil) det var runt 30 grader varje dag, vi körde off-road (mera aktiv körning), mitt bambuställ luktade ingenting, en av polarna använde ett "vanligt" Craft underställ det luktade apa.

Tydligen gör bambufibrerna stället antibakteriellt, det svalkar lika bra/dåligt som en craft ställ gör (har använt Craft i två år).