slicer
New member
Jag har startat en trend på forumet!
Ja det har du verkligen! Du borde få provision av SidenSelma.
Tack Adrian! Skulle aldrig komma på att köpa sidenunderkläder om det inte vore för denna tråd.
Slicer
Jag har startat en trend på forumet!
Ja det har du verkligen! Du borde få provision av SidenSelma.
Tack Adrian! Skulle aldrig komma på att köpa sidenunderkläder om det inte vore för denna tråd.
Slicer
Jag måste ha missat nått för jag körde med siden för några år sedan men tyckte inte alls det var så skönt.. mest att det var kallt när det var kallt och varmt när det var varmt =) som lädersäten i bilen ungefär.
Du har fel sorts kropp. Eller nåt.
märkt en nackdel, det har typ släppt "trådar-sömmar" på undertröjan efter kardborrbandet på ryggskyddet
Det som känns lite jobbigt och samtidigt lite kul är att jag får försvara sidenstället kontra min manlighet så fort jag gör "reklam" för sidenställ.
Antagligen =)
Får leta fram det och prova igen, vem vet det kanske funkar bättre nu..
I övrigt är jag kanon-nöjd och mycket tacksam för tipset!
Verkar som om de flesta som provat sidenunderställ hör i tråden, är nöjda med det. Läge för SMC att skaffa medlemsrabatt hos Selma?
skickade mot faktura istället för PF och tog inte en krona betalt för frakt eller andra avgifter...
Det kallar jag trevligt kundbemötande!
På mina långkallingar har en bit på låret fastnat i skinnställsbyxans hake vid midjan när jag tog på byxorna och rivit upp en maska, men väven höll.
Kardborre och siden går inte väl ihop!
Kör med ett linne över undertröjan nu, så hoppas slipper fler trasiga maskor
Efter ett tag accepterar man att sidenet blir fult av att komma i kontakt med kardborreband.
adrian_vg: Borde inte du jobba lite nu?
Blir inte linnet plaskblött efter ett tag?