"See you in HEL!"

lime

Skriver inte
Ja, det är bara att ställa sig upp och ta av sig hatten för dessa herrar. De borde inte behöva betala i baren ikväll...

Skye

Kör Mycket!
De mäktar inte med nån bar så den notan blir billig... De har väl varit vakna de senaste 30 timmarna med lite få sovpauser. En öl och det är färdigt. :p

Dust Buster

New member
Stabilt, slutspurten kvar! Så otroligt många faktorer som skall samspela för att få en sån här körning i hamn.

zappa

New member
Nu är det bara de sista 15-18 milen kvar, så om 2 timmar så är det bara för dem att ta sig ombord på färjan. Riktigt snyggt jobbat så här långt.

15:30 tiden ska inte vara några problem nu, men Murphy har ju varit framme tidigare...

/Zappa

Dust Buster

New member
Grattis som fan till er båda två för ännu en enastående körning! Ser med stort intresse fram emot era RR. Roa er kungligt så länge ni orkar på färjan hem!

zappa

New member
Jäkla i min lilla låda, snyggt kört!

Grattis och se nu till att bli bjudna på lite pilsner och sedan sov ut.
Ser fram emot en ordentlig RR som bjuder på både spänning och dramatik.

/Zappa

swischmc

New member
Snyggt jobbat! Jag är imponerad! Vinterföre, kyla, mörker, 30 timmar utan sömn... Wow!
Jag har kört 90 mil på en dag, sommartid, ljust, torra vägar och 15-20 grader. När jag kom fram var jag både mentalt och fysisk utmattad.

Hoppas ni båda får en god natts sömn på båten och får den uppskattning ni är värda av hojfolket.
Snyggt jobbat!

Skye

Kör Mycket!
Grymt kört både Benny och Hampe!!!

Ändå värre är att ni fick det väder ni absolut inte ville ha med blöta asfaltsvägar och saltstänk.
Fukt i luften mot torr kyla. Är det nåt man blir kall av är det fukt som kryper in i märgen.