KEMORA 2009, The Kurs!

Niklasinorr

New member
Kemora ligger nu ute under SMC School. Ni som var med 2008 förutsätter jag kommer att anmäla sig i år också! Ni som inte var med i somras bör ju anmäla sig nu så ni inte missar ytterligare en omgång med denna eminenta kurs!

Med tanke på uppståndelsen över kursen i somras så räknar jag med att den kommer att fyllas snabbt, så tveka inte att anmäla Er!
 

pikeman59

New member
Klart vi kommer till Kemora - igen.

Kemora får man bara inte missa, så vi är såklart redan anmälda. :D:D:D

Nästa år kommer det en lättare kille med en ny hoj :) så det borde bli dubbelt så kul än med en BMW custom.

Så till 2009 får Ni hitta nån annan att köra om på rakan.

Vi ses i Kemora 2009

Eva & Sven Bergh
 

Udatja

New member
Hannapanna är anmäld nu!

Tack Swedie för snabb hjälp med mitt konto som supit bort sitt medlemsnummer!

Nu gäller det bara att hitta ny hoj tills nästa år!
/HD
 

peoni887

New member
Äntligen.....

Nu ser jag ljuset i tunneln... Äntligen kan man anmäla sig.... Skynda boka ni som inte varit där det är otroligt kul...

Eller som en kompis sa igår, "När jag ser ljuset i tunneln, då ser jag mig lite extra omkring, det kan ju vara ett tåg!"

Så med hans inställning kommer de som åker till Kemora att köra som på räls.:eek:

//Peo
 

Niklasinorr

New member
Nu ser jag ljuset i tunneln... Äntligen kan man anmäla sig.... Skynda boka ni som inte varit där det är otroligt kul...

Eller som en kompis sa igår, "När jag ser ljuset i tunneln, då ser jag mig lite extra omkring, det kan ju vara ett tåg!"

Så med hans inställning kommer de som åker till Kemora att köra som på räls.:eek:

//Peo

Bara du håller dig på hjulen så blir det nog bra:)

Du måste göra lite ändringar på hojfronten i din profil va?;)
 

Galne Dansken

Administrator
Personal
Ok då - jag är självklart på igen... Chrille om du fortfarande har plats...

Nu blev det jul i Vaxholm

(Och du Nikoladelassinorr - jag tar det där med att skriva i instruktörswebinterfaceanmäldingsregistreringsdatorsystemtjafs sån starx efter årsskiftet..)
 

#46

New member
Ok då - jag är självklart på igen... Chrille om du fortfarande har plats...

Nu blev det jul i Vaxholm

(Och du Nikoladelassinorr - jag tar det där med att skriva i instruktörswebinterfaceanmäldingsregistreringsdatorsystemtjafs sån starx efter årsskiftet..)



Ja Niklas och jag sätter INTE chefen på en parkbänk:rolleyes:;)

Självklart har du en plats i instruktörsgänget!
 

Bandit-per

New member
Kemora Yesssss!!!
Särskilt bra datum eftersom det inte krockar mä Raceträffen på G-åsen nästa år, tror jag.
Om man nu ä gammal gubbe fast "nybakad" instruktör kanske d e bäst att va Hjälpinstruktör på Kemora. (Har anmält mej som det. Har fortfarande mycket att lära) Vad är skillnaden då. Får man betalt för resan bara om man cyklar dit eller?
 

-Chrille-

New member
Klart vi fixar det...d.v.s om vi blir antagna och instruktörsplatserna inte går på nån högstbjudandeauktion på nån skum norrlänsk hemsida.....:D;)

Hmm...skall nog ta med ett reservhjul isf....:rolleyes:



Ok då - jag är självklart på igen... Chrille om du fortfarande har plats...

Nu blev det jul i Vaxholm

(Och du Nikoladelassinorr - jag tar det där med att skriva i instruktörswebinterfaceanmäldingsregistreringsdatorsystemtjafs sån starx efter årsskiftet..)
 
Top