"Ezzo" Forsberg

-Chrille-

New member
Så nära, så fruktansvärt nära......så tomt, så fruktansvärt tomt!!
Spelar ingen roll vilka MC minnen man har, Ezzo har alltid något finger med och dyker upp i tankarna.
Såg fram emot helgen och vårat upplägg vi gjorde....men vi får helt enkelt ta det lite senare.
Jag hoppas som Micke säger att du just nu kör ett evigt lunchpass på en bana som är perfekt och med en hel trave däck som aldrig tar slut.
Ta det lugnt killen, tids nog kommer vi också dit och kör där, så får du visa lite spår.
På återseende din "Sockertopp".....faen vad jag saknar dig!
 

Converse

New member
Det finns Inga ord.

Jag vill skriva massor och man hittar inga ord.
jag får gåshud av bara tanken hur närma det är oss i mc värden.

jag sörjer med Maris och EZZO Familj. han är saknad i hela sverige både i smc och alla sporthojs åkare.

Christian Bood
 

babydahl

New member
Tårarna och sorgen vet ingen ände...
Tack för den lilla stund vi fick med dig, känns alldeles för kort.
Livet är så otroligt skört, synd att vi behöver påminnas om det så brutalt.

Tack för Din alltid så hjälpsamma hand
Så snar till hjälp, så ofta den hann
Tack för de tjänande stegen Du gick
Tack för all ömhet vi såg i Din blick
Du hade ett hjärta så innerligt gott
Vi tacka Dig vill för allt vad vi fått
Tack och farväl från oss Dina kära
Vi vet att vi stodo Ditt hjärta så nära.

Sörjer med Maria, Ezzos familj, vänner och alla mc åkare.

Ezzo, du kommer alltid att vara saknad och leva vidare i våra hjärtan.
Vila i frid.
 

Heli

New member
Du har gjort intryck på många av oss.
Även Ida 9 år; utbrister gråtandes ska jag aldrig mer få träffa Ezzo ... orättvist!

Många tankar till nära och kära, Maria <3

//Heli och Ida
 

Monica

New member
Har inte fattat förrän nu att det är du Ezzo....Vill inte fatta....

Tänker och lider med dina nära och kära

VIF
 

Svampe

New member
Har försökt att förstå, men det går inte.
Kommer att minnas allt kul vi gjorde.
Allt från avbrutna kinamotoramar till julaftonskvällar hos oss.

Du lämnar ett stort hål i livet nu.

Du kommer vara saknad för evigt.

/Svante
 

Trinity

New member
Vila i frid, Ezzo.
...men ändå kommer du alltid att inspirera oss att bli lite bättre, säkrare och att njuta ännu lite mer av turen.

Sörjer med Maria, familjen och alla mc-vänner
/Tina
 

Stannow

New member
Jag läste för en stund sedan att Ezzo omkommit.

I maj 2007 kom jag till min första SMC-kurs. Jag hade ny hoj och ingen aning om något. Redan första dagen var Ezzo där. Sedan dess har det blivit väldigt många SMC-kurser och min aning om hur man faktiskt gör är ganska mycket större. I takt med min egen utveckling har SMC-dagarna blivit färre till förmån för andra bandagar. Jag vet inte hur många gånger Ezzo har varit min instruktör, men det är många. Om det finns en röd tråd i min utveckling så är det nog Ezzo. Det var oftast han som gjorde så att jag kom vidare, som tillförde något nytt, och som alltid lyssnade. Även om det bara handlade om att kränga dom förbannade däcken! Jag är också en av många som krampaktigt suttit bakpå hans hoj runt någon av banorna, oförglömligt både som pedagogiskt exempel och somupplevelse.

Jag hade hoppats få träffa Ezzo snart igen för att vrida och vända på mina förarbrister och jag är ledsen, ledsen för att det inte kommer att ske.

Det är fantastiskt tydligt att se hur omtyckt Ezzo är i hojvärden. Jag hoppas att det, om ett tag, gör sorgen lite lättare att bära för hans familj.

/Thomas
 

Petra

Super Moderator
Förutom alla inlägg här och på andra forum så ringer det massor av folk till SMC och vi får mail från folk som uttrycker sin sorg och saknad över Ezzos bortgång.
Vill bara berätta det. Han är så oerhört saknad av så många!

Vila i frid Ezzo
 

Tyrannosaurus

New member
Ja vad ska man säga?
Gick in på SMC:s hemsida av en helt annat anledning, för att kolla info om E10, såg rubriken "Ezzo Forsberg" i senaste inlägglistan till forumet och tänker: "Jaha vad håller han på med nu?"
Klickar och en känsla av total overklighet och allmänt chocktillstånd infinner sig. VAAA??? NEEEJ!!! HELVETE!!! :(

Ja som sagt, vad ska man säga? Det finns inget att säga. En jävligt trevlig kille med glimten i ögat som jag har träffat och snackat med en hel del både i telefon, enskilt i mitt garage och genom SMC är borta.
Även om han var gasglad och lite av en kraschkung trodde jag aldrig att det här skulle hända för han visste ju vad han gjorde.

Ja Ezzo, nu kan du åka vart du vill, hur fort du vill och på vilka hojar du vill som du alltid ville och älskade.
Nej vila inte i frid, det var inte din stil. Gasa i frid!
 

Magnus Sjostrand

New member
Allt det som inte får hända hände dig min vän...
Jag önskar att man kunde vrida klockan tillbaka att man kunnat vakna upp och allt detta hemska bara var en mardröm.

Jag har funderat och gråtit som alla andra här... Att inte få se dig på banorna och skratta och skoja. Min vän du lämnar ett rum av tomhet.

Jag stod där helt plötsligt så förlamad och med tankar som bara snurrade när jag fick reda på vad som hänt dig, hur kunde detta få hända dig? Vi hade ju så kul när du var med...
Jag gick alltid och väntade på de där snabba kommentarerna och dina små bus....

Är det någon som kan få kallas nallebjörn så var det du...
Du var nog allas nallebjörn på något vis, det var så vi såg på dig många av oss. En genomgo kille som ville väl åt oss alla...

Hoppas att du ler ner mot oss och har det bra fram till den dagen vi ses igen och får skratta tillsammans igen.

Kramar till Maria och familj.
 
Last edited:

Petra

Super Moderator
Alla som vill delta i ett sista farväl av Ezzo är välkomna till Högalidskyrkan på Söder, den 17 juni klockan 14.00

Annons kommer i DN på söndag den 5/6.


(Hälsningar från Maria, via Sun)
 
Last edited:

Avarage

New member
Jag kommer! Fyll gärna på listan:

1.) Niklas Östergren
2.) Petra Holmlund
3.) Josef Löwner
4.)
... osv.

Mvh!
// Niklas
 

-Chrille-

New member
1.) Niklas Östergren
2.) Petra Holmlund
3.) Josef Löwner
4.) Chrille Pettersson

Helst på hoj vad jag hörde då det var/är/blir ont om P-platser....
 

Ghost

New member
1.) Niklas Östergren
2.) Petra Holmlund
3.) Josef Löwner
4.) Chrille Pettersson
5.) Nicklas Lundberg
 

heraGbg

New member
1.) Niklas Östergren
2.) Petra Holmlund
3.) Josef Löwner
4.) Chrille Pettersson
5.) Nicklas Lundberg
6.) Helena Raaby
 
Top