Cicci
New member
Körde i Ezzo Forsbergs minneskortege från Rapido till Rosenhill, håller med sportbike som skrev på sh.com
Det var inte roligt.
Det var inte trevligt.
Det var bara imponerande att det blev en sån enorm uppslutning.
Det var det minsta vi kunde göra för dig Ezzo.
Saknar dig gubben
Det var mäktigt när man såg bara hojar framför sig och bakom sig.... blev rörd!
//Heli
Jag satt och väntade in er på Rosen och höll mig uppdaterad på ungefär vart ni befann er, för att kunna filma. Några customherrar satt brevid och hörde samtalet om att vi väntade in en kortege och frågade varför. Det var med en klump i halsen jag förklarade anledningen och det var omöjligt att hålla ögonen helt torra
Kram på dig Ezzo, jag såg fram emot att få jobba lite mer än vad jag hann göra med dig. Jag tyckte det var skitläskigt första styrelsemötet och undrade vad lilla jag kunde tillföra gruppen och framförallt våga framföra åsikter och förslag utan att låta som ett totalt blåbär. Eftersom jag insåg att du faktiskt lyssnade och verkade tycka att jag hade några vettiga saker att komma med (liksom er andra i styrelsen), så har jag insett att jag vuxit på en massa olika sätt senaste halvåret. Tack för det.
Jag finns för Maria när hon behöver det.
Nu skall jag se till att genomföra tjejkursen på bästa sätt, även om det varit lite tungt att finna kraften till det nu. Jag hade så gärna velat att du fick se resultatet av den. Tack för stödet genom allt arbete och för att du plockade upp mig som aspirant förra året. Det förändrade mitt liv och nu får jag äntligen utlopp för många års inneboende energi, som jag inte vetat var jag skulle göra av.
Okeej, nu gråter jag så mycket att jag knappt kan se nåt igen....
/kram Cicci