detta är så vackert...så coolt.......

Pathfinder_5555

New member
SMC har kört mekkurser i här i GBG vet inte om de gör det på fler ställen i landet!?
Det är guld om du hittar en handledare som du är inne på....man sparar mängder med pengar på det.
Så handledare samt ett ställe dit du helst kan ta dig själv (tänkte närmast då på att skjuta den dit eller ställa den hos nån i närheten ;) ) & nöta lågfart när du vill hur länge du vill så har du kommit låååångt...& då blir det inte tal på några 40.000 =)

Jag köpte hojen + utrustning,bokade teoriprovet själv (övade via datorn innan) nötte lågfartsbanorna på jobbets parkering runt vattenfyllda colaburkar, bokade en snabbkurs, fick till slut tag i en handledare...körde några få gånger sen iväg på kursen.
 
Last edited:

zuzzuki

New member
ja de är precis så jag vill börja....få in känslan o vanan....nja ja mena 40,000 me hojjen oxå...:eek:..o kläder o hjälmen jag har är för stor....vobblar ju på huvet ha ha


hitta ett bra ställe att träna på ja de va en bra ide............måste som sagt kunna dra dit den själv..........eller ha ngn bekant där..........måste fundera.....fy va jag längtar......;)
 
Last edited:

molapis

New member
Alla dessa fåniga filmer med en massa fjantar som åker runt på bakhjulet och sedan står och bränner gummi, patetiskt och så trist att titta och höra på.

just my 2 c.

Och så pricken över i:et när de bränner gummi med en customhoj. Så jävla sjukt fånigt...
 

zuzzuki

New member
jag har hittat en hoj som jag blivit kär i. en suzuki GSX 600 f-97
skulle de va en bra förstahoj? de ska ha 25.000 men kan köpa den för 20.000..är ju lite gammal...är det ngt speciellt man ska tänka på att kolla? de va bytt olja o tändstift o nytt bakdäck, skattad o bes till nov 2011........
 
Last edited:

Carnivore

New member
jag har hittat en hoj som jag blivit kär i. en suzuki GSX 600 f-97
skulle de va en bra förstahoj? de ska ha 25.000 men kan köpa den för 20.000..är ju lite gammal...är det ngt speciellt man ska tänka på att kolla? de va bytt olja o tändstift o nytt bakdäck, skattad o bes till nov 2011........

Låter som en sjysst första hoj.
 

Bighoj

New member
jag har hittat en hoj som jag blivit kär i. en suzuki GSX 600 f-97
skulle de va en bra förstahoj? de ska ha 25.000 men kan köpa den för 20.000..är ju lite gammal...är det ngt speciellt man ska tänka på att kolla? de va bytt olja o tändstift o nytt bakdäck, skattad o bes till nov 2011........

Den ser juste ut tycker jag,och den har ju lite mil.Får du den för tjugo tror jag du gör en ok affär.Vet du hur drivlinan är,drev/kedja ? Kolla gärna försäkringen också på olika bolag för det kan skilja en hel del i pengar.
 

zuzzuki

New member
Den ser juste ut tycker jag,och den har ju lite mil.Får du den för tjugo tror jag du gör en ok affär.Vet du hur drivlinan är,drev/kedja ? Kolla gärna försäkringen också på olika bolag för det kan skilja en hel del i pengar.

ska fråga om linan/kedja..........ja försäkringsfrågor.de är väl rätt dyrt de...har bilen i toyotas egna......kan de va nåt??????? skiljer det individuellt eller finns det bättre bolag allmänt?
 

Bighoj

New member
ska fråga om linan/kedja..........ja försäkringsfrågor.de är väl rätt dyrt de...har bilen i toyotas egna......kan de va nåt??????? skiljer det individuellt eller finns det bättre bolag allmänt?

Kedja och drev kostar ju inte miljoner men det är ju ändå någon tusing om det nu är slitet(kan ju också vara en anledning att försöka pruta)
Jag skulle nog kolla med lite olika bolag,If,bilsport & mc,m.m.Jag vet inte om suzuki har någon märkesförsäkring men här finns nog någon på forumet som kan svara på detta.Du kan ju höra med bolaget du har bilen på,ofta är det lite rabatt om man har allt i samma bolag.
 
Top