zuzzuki
New member
Last edited:
Jodå, imponerade!
Vill du har mer medhåll rekommenderar jag sporthoj.com, där finns hur många filmer som helst och folk som verkligen är imponerade.
Inte så mycket hojkörning tycker jag, snarare hoppa runt på hojen.
Är själv inte så värst imponerad av sånt utan föredrar att se folk som kan köra riktigt riktigt bra.
Frågan är - skulle du vilja köpa en begagnad hoj av den killen?
Han är ju vääldigt skicklig. Som en cirkuartist. Så låt oss glädjas åt det! Även om det inte påminner särskilt mycket om den krokiga 70-vägen i sommarsverige som vi normalt drömmer om när det talas hojkörning...
Frågan är - skulle du vilja köpa en begagnad hoj av den killen?
Imponerande
Lite av motorljudet etc hördes ju igenom..men låten var så illa kass att jag ändå var tvungen att fimpa ljudet
men va f-n vaddå schizofren?? kan man inte gilla ett konststycke.....som omväxling...
Alla dessa fåniga filmer med en massa fjantar som åker runt på bakhjulet och sedan står och bränner gummi, patetiskt och så trist att titta och höra på.
just my 2 c.
kan ja hålla me om..inte för mycke av det.men jag är ju inte så bevandrad än......råkade bara se det........jag som inte ens kan köra än önskar naturligtvis att jag ska bli en säker förare.................
Nej,lagom är bäst.Det är nog som Thomas skriver att många ska testa och då slutar det nog ofta med trasiga cyklar.Har du bestämt dig om du tänker börja på ditt mc kort ? Du verkar ju tycka det är väldigt kul med mc åkning och då blir det mycket lättare att lära sig.Har du villjan fixar du kortet galant.
sen en annan grej,,,man lär ju kunna meka me den oxå. skulle vilja gå en kurs. finns de såna??......
Alla mina mekarkunskaper har jag fått från internet, kompisars småtips och såna där typ Haynesböcker.
Gäller bara att våga.