detta är så vackert...så coolt.......

swischmc

New member
Jodå, imponerade!

Vill du har mer medhåll rekommenderar jag sporthoj.com, där finns hur många filmer som helst och folk som verkligen är imponerade. ;)
 

zuzzuki

New member
Jodå, imponerade!

Vill du har mer medhåll rekommenderar jag sporthoj.com, där finns hur många filmer som helst och folk som verkligen är imponerade. ;)

nja var inte ute efter medhåll precis.jag bara njöt av att se hur man kan bete sig på en hoj.............;)
 

Carnivore

New member
Inte så mycket hojkörning tycker jag, snarare hoppa runt på hojen.

Är själv inte så värst imponerad av sånt utan föredrar att se folk som kan köra riktigt riktigt bra.
 

zuzzuki

New member
Inte så mycket hojkörning tycker jag, snarare hoppa runt på hojen.

Är själv inte så värst imponerad av sånt utan föredrar att se folk som kan köra riktigt riktigt bra.


nej det här var ju inte åkning precis....det är ju en annan sida av myntet...;)

men om jag skulle kunna ha den där balansen skulle jag säkert kunna köra jävligt bra och säkert.på vägen oxå.............;) utan dessa cirkuskonster..
 

TMax500

Member
Han är ju vääldigt skicklig. Som en cirkuartist. Så låt oss glädjas åt det! Även om det inte påminner särskilt mycket om den krokiga 70-vägen i sommarsverige som vi normalt drömmer om när det talas hojkörning... :)

Frågan är - skulle du vilja köpa en begagnad hoj av den killen? :)
 

zuzzuki

New member
Han är ju vääldigt skicklig. Som en cirkuartist. Så låt oss glädjas åt det! Även om det inte påminner särskilt mycket om den krokiga 70-vägen i sommarsverige som vi normalt drömmer om när det talas hojkörning... :)

Frågan är - skulle du vilja köpa en begagnad hoj av den killen? :)

ha ha...absolut INTE...skulle va pedantisk me min egen hoj, inte en skråma........;)
 

zuzzuki

New member
ja förstår inte varför många resonerar att bara för att jag nu gillade se denna uppvisning...för så ser jag det....så har man inget intresse av att åka o njuta efter slingriga vägar på ett säkert och härligt sätt............

man behöver inte välja det ena eller det andra......bara titta lite.......

som om nån går på strippklubb o tittar på en snygg kropp..men går hem till sin partner som ger så mycket mer......

ja de va ju en liknelse de å....
 

Pathfinder_5555

New member
Imponerande :)

Lite av motorljudet etc hördes ju igenom..men låten var så illa kass att jag ändå var tvungen att fimpa ljudet :D
 

pikeman59

New member
men va f-n vaddå schizofren?? kan man inte gilla ett konststycke.....som omväxling...;)

Alla dessa fåniga filmer med en massa fjantar som åker runt på bakhjulet och sedan står och bränner gummi, patetiskt och så trist att titta och höra på.

just my 2 c.
 

zuzzuki

New member
Alla dessa fåniga filmer med en massa fjantar som åker runt på bakhjulet och sedan står och bränner gummi, patetiskt och så trist att titta och höra på.

just my 2 c.

kan ja hålla me om..inte för mycke av det.men jag är ju inte så bevandrad än......råkade bara se det........jag som inte ens kan köra än önskar naturligtvis att jag ska bli en säker förare.................
 

Thomas_7i

New member
Det mest komiska med sånt är ju alla som tror dom kan göra likadant och vurpar sönder hojen. Skyll er själva liksom. ;)
 

Bighoj

New member
kan ja hålla me om..inte för mycke av det.men jag är ju inte så bevandrad än......råkade bara se det........jag som inte ens kan köra än önskar naturligtvis att jag ska bli en säker förare.................

Nej,lagom är bäst.Det är nog som Thomas skriver att många ska testa och då slutar det nog ofta med trasiga cyklar.Har du bestämt dig om du tänker börja på ditt mc kort ? Du verkar ju tycka det är väldigt kul med mc åkning och då blir det mycket lättare att lära sig.Har du villjan fixar du kortet galant.
 

zuzzuki

New member
Nej,lagom är bäst.Det är nog som Thomas skriver att många ska testa och då slutar det nog ofta med trasiga cyklar.Har du bestämt dig om du tänker börja på ditt mc kort ? Du verkar ju tycka det är väldigt kul med mc åkning och då blir det mycket lättare att lära sig.Har du villjan fixar du kortet galant.

ja viljan den bara växer.........kollar hoj o kläder redan.tänkte man köper hojen först...........;) sen skulle man haft en handledare att övningsköra med,men det är inte lätt att hitta inte............så man får körvana innan man går körskolan.......har ju sparade pengar som tur är............för det kommer ju kosta 40 000 kanske innan allt är klart...fast jag har redan hittat en hoj som jag vill ha som första........men kan ja va så galen att jag köper den reedan;)
 

zuzzuki

New member
sen en annan grej,,,man lär ju kunna meka me den oxå. skulle vilja gå en kurs. finns de såna??......
 

zuzzuki

New member
Alla mina mekarkunskaper har jag fått från internet, kompisars småtips och såna där typ Haynesböcker. :)
Gäller bara att våga.

ja nog vågar jag.....kan väl lite me bilar.....synd att man inte hade moppe...i den åldern......hade man säkert en del gratis ju......

fast de är ju klart man kan ju läsa o skruva sig fram.....
 
Top