Bkk på Kemorabanan!!!

-Chrille-

New member
Saknade skivor....????

Alla skivor har gått iväg, och det låter inget vidare att en del inte kommit fram...:confused::(

Faen vet vad som hänt...:mad:...men Sonny får skicka nya....så får man väl hoppas att det sitter en sörmlänsk postfarbror med våta drömmar nånstans...:eek:

Är det några mer som fortfarande inte fått nån skiva, så maila Sonny på: sonny@ecracing.se

MVH // Chrille
 

Monsterdiggaren

New member
Nu har vi fått vår skiva! Tack till Sonny, Niklas och andra som bidragit till skivans tillblivelse. Jätteroligt att ha som minne och som lindring när mc-längtan blir för svår under vintern.
 

-Chrille-

New member
Tack själva...skönt att höra att skivorna landat, för då kan jag börja slappna av....;)

Kan ingen snabbspola klockan så det snart blir dags att äntra båten igen...:D
Vi synes!

MVH // Chrille
 

#46

New member
Tack själva...skönt att höra att skivorna landat, för då kan jag börja slappna av....;)

Kan ingen snabbspola klockan så det snart blir dags att äntra båten igen...:D
Vi synes!

MVH // Chrille


Ska vi lufta Bladarna:D

Kan erkänna att jag är lite sugen:)
 

#46

New member
Man kanske skulle fara ut och sladda lite på kalla löv, fastfrusna i den nollgradiga asfalten... jag har svårt att tänka mej nånting halare faktiskt...:confused::mad:


Yes:) var ute och sladdade på en massa löv och lera idag:p

Dock inte med någon av Hondorna, det blev skogsAprilian:D snart är det GGN:cool:
Det blev perfekt träning idag, regn, blåst och lagomt kallt.
Skithalt på alla rötter med riktigt blöt lera blandat med stora djupa vattenpölar!
 
Last edited:

-Chrille-

New member
Ska vi lufta Bladarna:D

Kan erkänna att jag är lite sugen:)

Ja det va falsiken va det suger i hojtarmen....:D...tänk va en ny hoj kan göra, känns som det gärna kunde få va sommar hela tiden....:cool:

Nä, man får väl stå o trycka i snålblåsten på crossbanan....:D....Lycka till på GGN!!! ;)

// C
 
Top